Seurustelen miehen kanssa, joka ei halua muuttaa omakotitaloon
Hän asuu kerrostalossa, ihan ok steriili poikamiesboxi. Minulla on viihtyisä ja kodikas omakotitalo. Mies ei halua enää omakotitaloon, asui sellaisessa exänsä kanssa.
Noh, koko tänä vuosi mitä on seurusteltu, ollaan oltu mun luona. Mies on nauttinut saunomisesta, takan lämmittämisestä, terassilla grillaamisesta ja tehnyt kaikkia talon töitä ihan pyytämättä. Silti on sitä mieltä, en myisin tämän ja muutetaan sinne hänen luukkuunsa. Ei olla koskaan oltu edes yötä siellä. Mitäs mieltä?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Niin ja olemme seurustelleet vuoden, ei 4kk, miten joku onkin voinut tulkita niin? Ja huom korona-vuoden. Ei mitään matkusteluja, juhlia, festareita, kyläilyt minimissä. Onneksi on ollut tämä omakotitalo. Pihatyöt ja pikkurempat on mukavaa tekemistä ja hyötyliikuntaa. Mitä ihmettä sitä kerrostalossa sitten tekisin, pitäisi ainakin joka päivä erikseen lähteä jonnekin ja viikonloppuisin pidemmälle.
Ap.
Jos tuo etenee yhteenmuuttoasteelle, niin miten olisi koti kerrostalossa ja mökki niin lähellä, että sinne voi ajaa arki-iltoinakin saunomaan ja grillaamaan, jos mieliteko iskee?
OKT vs muut kirjoitti:
Mies varmaan ymmärtää, että pitkällä tähtäimellä omakotitalossa tulee kaikenlaista remppaa ja korjattavaa. Pitää laittaa pihaa, putsata räystäitä, korjailla ja fiksailla kaikenlaista pientä. Mitä vanhempi talo, sitä enemmän kaikenlaista työtä on. Kyllä se on parisuhteessa mies, joka sinne katolle menee asennus-/korjaustöitä tekemään, eikä nainen. Sama muussa remontoinnissa; olettama on, että mies on vastuussa. Ap:n mies ei varmaan ole kiinnostunut tästä ylläpitotyöstä, joka hänen päävastuullensa lankeaisi pitkällä aikavälillä. Ei siinä silti mitään ihmeellistä ole, että nauttii omakotitalo asumisen hyvistä puolista. Miksi ei nauttaisi. Rivitalo olisi teille varmaan kiva kompromissi.
Tähänkin asti ap hoitanut nuo itse.
Nii just!
Paljon kivampi maata sohvalla ja kattoo temppareit!
Pääasia ettei tarvi ite tehdä mitään!