Mies lähtee Lappiin 'laskettelemaan'
Mies on lähdössä Lappiin tällä viikolla laskettelemaan. Ovat yli kymmenen hengen porukassa samassa mökissä. Ravintolarajoitukset ovat lieventyneet, joten pelkkää ryyppäystä ja ties mitä muuta se siellä on. Pelkään koronaa, mitä mieltä muut on miehen päätöksestä lähteä?
Kommentit (196)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtuu Lapissa, jää myös Lappiin. Mukaan sua ei halua kukaan, joten miksi änkeäisit. Ja uhkaus jättää mies jos hän lähtee kuulostaa enemmän lupaukselta.
Hah hah, ai jää lappiin!! Mun mies käräytettiin suoraan rysän päältä, sanotaanko ”livestreeminä”, kiitos nykymedian.
Äijät on tyhmii🤣Tämä! Päissään pyörivät, mitään ei tajuta.
No, sittenpähän on todisteet erolle.
Voi luoja. Ei ole ihme, että petetään, kun nainen on tommonen.
Vierailija kirjoitti:
Ap, kauanko oot ton urpon kanssa ollut?
26 vuotta ja kolme aikuista lasta.
Jos hän on ollut siellä päin ennen, hän jätti nyt sukset kotiin.
Ap, nyt varaat oman reissun samaan aikaan minne haluat. Sun ei tarvi katella tuollaista soopaa ton ikäiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis minkäikäisiä nää äijät on? Käsittämättömän urpoja jos nyt pitää ryyppyreissulle lähteä.
Ei mitään teinikolleja vaan ihan 45 -55 ikävuoden välillä. Kaikki ovat vielä koulutettuja ja hyvissä ammateissa. Siksi juuri en ymmärrä moista 'aivottomuutta'.
No en todella ymmärrä minäkään. Miksi ei vaimot pääse mukaan?
Saatko sinä lähteä sitten seuraavana viikonloppuna?
Kuka haluaa mukaan naisen, joka ei tajua miksi lähtisi? Ap laskettelureissulla?
uskomanonta, että tämäkin ikuisuusprovo uppoaa palstan no-life-naisiin.
sen naisten älykkyys-meemin voi upottaa Mariaanien hautaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis minkäikäisiä nää äijät on? Käsittämättömän urpoja jos nyt pitää ryyppyreissulle lähteä.
Ei mitään teinikolleja vaan ihan 45 -55 ikävuoden välillä. Kaikki ovat vielä koulutettuja ja hyvissä ammateissa. Siksi juuri en ymmärrä moista 'aivottomuutta'.
Ystävistä koskaan kuullut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtuu Lapissa, jää myös Lappiin. Mukaan sua ei halua kukaan, joten miksi änkeäisit. Ja uhkaus jättää mies jos hän lähtee kuulostaa enemmän lupaukselta.
Hah hah, ai jää lappiin!! Mun mies käräytettiin suoraan rysän päältä, sanotaanko ”livestreeminä”, kiitos nykymedian.
No, sittenpähän on todisteet erolle.Voi luoja. Ei ole ihme, että petetään, kun nainen on tommonen.
Just, näin ne pettäjät selittelee!! Naisen syy, aina, ikuisesti, aamen!
Missä on äijän vastuu? Ei ole teinipellen ikäisiä nämä jätkät, minä oikeus revitellä korona-aikana varsinkin??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se on kivaa. Vaikka olisi kuinka hyvä parisuhde, niin jätkäreissuilla pääsee tuulettamaan ja parhaassa tapauksessa heiluttamaan peittoja.
Vierailija kirjoitti:
Ap, nyt varaat oman reissun samaan aikaan minne haluat. Sun ei tarvi katella tuollaista soopaa ton ikäiseltä.
Mitähän soopaa? Ap on luonut päässään ajatuksen ja sen varjolla sit rajoittaa toista. Ap ei lähde mihinkään, hän kun ei osaisi nauttia mistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äijät on tyhmii🤣
Arvaa oliko vahinko :)
On tuo porukka ennenkin tehneet reissuja yhdessä ja nää pettämiskuviot oon jo käsitellyt mielessäni ajat sitten. Nyt en vain ymmärrä miksi pitää lähteä, kun on pandemia. Korona mua ihan oikeesti huolestuttaa tuossa toilailussa. Tunnen muutaman kaverin vaimon ja mietin pitäisikö olla heihin yhteydessä vai antaa vain olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, sittenpähän on todisteet erolle.Voi luoja. Ei ole ihme, että petetään, kun nainen on tommonen.
Missä on äijän vastuu? Ei ole teinipellen ikäisiä nämä jätkät, minä oikeus revitellä korona-aikana varsinkin??
No kyllä tuossa tapauksessa on naisen syy. Toiset on lähdössä laskettelemaan ja siitä nillitetään. Provohan tää on, mutta näitäkin naisia löytyy ihan oikeastikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatko sinä lähteä sitten seuraavana viikonloppuna?Ystävistä koskaan kuullut?
Älä selitä, naivia. Äijät vetää joka reikään joka eteen tuodaan. Tiedät tasan tarkkaan mitä lapinpanoreissut sisältää. Give me a break!
Vierailija kirjoitti:
Laita sen laskettelumonoon kossupullo, siitä tiiät onko se edes käynyt rinteessä
Ja mitä tämä todistaa?
Palstan naisetkin haluaa vaan hotelliin makaamaan, kun ei kestä miestä ja lapsiaan.
Vierailija kirjoitti:
On tuo porukka ennenkin tehneet reissuja yhdessä ja nää pettämiskuviot oon jo käsitellyt mielessäni ajat sitten. Nyt en vain ymmärrä miksi pitää lähteä, kun on pandemia. Korona mua ihan oikeesti huolestuttaa tuossa toilailussa. Tunnen muutaman kaverin vaimon ja mietin pitäisikö olla heihin yhteydessä vai antaa vain olla.
Jos halut tehdä itsestäsi pellen, niin tee sit. Rajoitukset on päällä, koita nyt vaan tajuta, että niiden mukaan mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä selitä, naivia. Äijät vetää joka reikään joka eteen tuodaan. Tiedät tasan tarkkaan mitä lapinpanoreissut sisältää. Give me a break!
Kuka niitä reikä eteen tuo?
Kertoo ehkä enemmän sinusta ja piireistäsi toi sun oma kommenttisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi naivi kuva sulla, tee palvelus ja päästä toinen irti suhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä on äijän vastuu? Ei ole teinipellen ikäisiä nämä jätkät, minä oikeus revitellä korona-aikana varsinkin??No kyllä tuossa tapauksessa on naisen syy. Toiset on lähdössä laskettelemaan ja siitä nillitetään. Provohan tää on, mutta näitäkin naisia löytyy ihan oikeastikin.
Nillitetään? Mistä sinä tiedät kuinka ahkera tuo äijä on ryyppäämään, revittelemään äijäporukoissa pitkin lappia tai muuta hotellitarjontaa?
Tuskin ap täällä kyselee, jos ei jo ole kokemusta epäilystä äijän juoppireissuista?