Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teitä koskaan alettu iltapimeällä seurata?

Vierailija
18.04.2021 |

Tuntuu että nämä tapaukset olisi lisääntyneet ./

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten häiritseminen on lisääntynyt ja paljon. Ihan hälymerkkiä hallitukselle, sillä poliisihan ei tee mitään. Piristää kuulemma vaan päivää lukea naisten ahdingosta, niille sitten hörötellään. Ja näin oikeastikin.

Näin. Seurataan iltapimeällä. Ahdistaahan se. Vaihtakaa lääkäriä, jos nykyinen ei osaa määrätä oikeaa lääkitystä.

Sinä olet se stalkkeri täällä naisten perässä, ja tiedetään jo kuka.

Vierailija
22/77 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä missä asuin ennen, niin naapurustossa asui erikoinen mies, joka vietti aikaansa pääasiassa ulkona itsekseen höpötellen. Oli siellä oikeasti klo 6 aamulla, kun lähdin töihin tai vaikka klo 23, kun palasin kaupungilta pyörällä kotiin. Tietysti ajattelin, että kyseessä on joku ihan harmiton ehkä vähän kehitysvammainen tai mielenterveysongelmainen. Olin varmasti hänelle tuttu näky, kun paljon kuljin hänen talonsa ohi ja aina oli siellä kuikuilemassa.

Yhtenä kertana palasin lenkiltä kotiin noin klo 20 ja oli jo pimeää, niin tämä mies juoksee pihasta täysillä perääni ja huutelee kaikkea h-sanaa ja uhkaili käyvänsä päälle. Juoksin kotiini ja tämä mies jäi pyörimään vielä pihalle ja meuhkasi itsekseen. Soitin poliisille, joka ei silloin voinut tehdä asialle mitään kuulemma. Siitä lähtien vaihdoin täysin kulkureittiä ja pari kertaa tuli kyllä kuljettua päiväsaikaan hänen talonsa ohi ja siellä hän oli eikä enää tehnyt muuta, kuin kyttäsi, kuten alunperinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on. Eräs naispuolinen henkilö, joka on selvästi jotenkin miehiin katkeroitunut tai jotain. Saanut varmaan pakit liian monta kertaa ja nyt ainoa tapa hänelle saada kontaktia miehiin on stalkata. Esittää ulkoiluttavansa vain koiraansa, mutta kännykkä kädessä paljastaa, että oikeasti kuvaa miesten perseitä.

Vierailija
24/77 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, useasti ja  ihan päivänvalossakin mutta enemmän iltapimeällä. Pimeä ehkä antaa näille tyypeille enemmän rohkeutta

- Teininä pyöräilin kouluun  ja hautausmaan luona, iso kuusen alla hakkasi mies hanskaan ja lähti juoksemaan perääni muna ulkona. 

- Vähän  vanhempana odotin työpäivän jälkeen illan viimeistä bussia ja auto, jossa kaksi miestä ajoi useita kertoja hitaasti pysäkin ohi 

Ollessani jo näkyvästi raskaana lähdin käyttämään iltalenkillä nyt jo edesmennyttä mäyräkoiraamme ja pururadalla alkoi mies polkea pyörän kanssa perässä, kun koira pysähtyi nuuhkimaan mieskin pysähtyi. 

Vierailija
25/77 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten häiritseminen on lisääntynyt ja paljon. Ihan hälymerkkiä hallitukselle, sillä poliisihan ei tee mitään. Piristää kuulemma vaan päivää lukea naisten ahdingosta, niille sitten hörötellään. Ja näin oikeastikin.

Näin. Seurataan iltapimeällä. Ahdistaahan se. Vaihtakaa lääkäriä, jos nykyinen ei osaa määrätä oikeaa lääkitystä.

Ja lääkkeet auttaa miten? Ei kukaan näe täällä pikku-ukkoja vaan pervoja jotka läähättää yksin liikkuvan naisen  kannoilla.

Vierailija
26/77 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
27/77 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen erittäin kiltti mies, enkä ole ahdistellut ikinä ketään naista, vaan naisjuttuni, joita nyt ei mitenkään paljoa edes ole, ovat alkaneet ihan yhteisymmärryksessä ja muutenkin vähitellen. En ole yhden illan mies, vaikka naiset yrittävät kaikki miehet siihen muottiin pakottaa.

Se täytyy kuitenkin myöntää, että useamman kerran iltamyöhällä, jos edessäni on kulkenut juopunut juhlimasta tullut nainen, olen saattanut huvikseen vähän kiriä tätä naista. Siinä sitten ohittaessani naista, kun olen kiireellä menossa kohti kotia, huomisen hommat ja aamuherääminen jo mielessä, en ole voinut olla hiukan nauttimatta naisen panikoinnista, joka on täysin naisen omasta pääkopasta kiinni.

"Itse olen erittäin kiltti mies, enkä ole ahdistellut ikinä ketään naista" 

"useamman kerran iltamyöhällä, jos edessäni on kulkenut juopunut juhlimasta tullut nainen, olen saattanut huvikseen vähän kiriä tätä naista. Siinä sitten ohittaessani naista, kun olen kiireellä menossa kohti kotia, huomisen hommat ja aamuherääminen jo mielessä, en ole voinut olla hiukan nauttimatta naisen panikoinnista"

Kilttiä et ole nähnytkään.

Vierailija
28/77 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas näitä naisten joukkopsykooseja. hohhoijaa. 

Vierailija
29/77 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä on tosi arsyttävää kävellä kotiin yöllä baarista, jos samaan aikaan kävelee nainen, niin monesti ovat lähteneet juoksemaan karkuun. Olen kävellyt vain isompana hieman reippaammin takana . Tulee jotenkin ahdistunut fiilis, että pitääkö minua raiskarina. Olen miettinyt pitäisikö huutaa naiselle, että en tee mitään enkä ole vaarallinen. Vai mitä pitäisi tehdä?

Vierailija
30/77 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kerran Helsingissä kesäyössä, kun kävelin yksin baarista kotiin pienessä hiprakassa. Hieman säikähdin kun kuulin takaani juoksuaskelia ja joku koputti olkapäähäni. Melkein kaksimetrinen musta mies tuijotti ylhäältä minua kysyvästi ja heilutti silmieni edessä lompakkoa. "Onko tämä sinun?", kysyi ja hämilläni sopersin, että kyllä. Oli kuulemma pudonnut laukustani korttelia aiemmin kun olin asetellut laukun olkahihnaa paremmin. Kiitin lompakon palauttamisesta ja jatkoimme eri suuntiin.

Ai kauhia.

Vierailija
31/77 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet se stalkkeri täällä naisten perässä, ja tiedetään jo kuka.

No kuka? Täällä naisten perässä? Sun ei kannata olla huolissasi. Kukaan ei koskaan milloinkaan ole sinun perässäsi.

Vierailija
32/77 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtenä iltana lähdin kävellen kauppaan, kello oli ehkä 19.00 ja kohtalaisen valoisaa koska kevät.  Äkkiä viereeni ajoi auto josta rokkimusiikin seasta  huudeltiin että "Hei punapää!"  "Tuu kyytiin"  "Haluutko tupakan" "Kelpaisko muna" jne ja ja lopulta  tilanne kärjistyi siihen että auto ajoi  eteeni ja mies nousi autosta ilmoittaen "Nyt tuut kyytiin".  Ihan umpisuomalainen, kaljamahainen noin kolmekymppinen mies lippis päässä,  toista en nähnyt kunnolla. Olimme hiljaisella hiekkatien pätkällä jossa käytöstä poistettu hautuumaa eikä muuta, ratkaisin tilanteen juoksemalla  hautuumaalle ja piileskelemällä siellä.

Tapaus jätti kammon enkä voi vieläkään uskoa, että noin kävi minulle. Päälläni olivat farkut lenkkarit ja fleecetakki,  olen nelikymppinen ja lihava enkä mitenkään kaunis. 

Vierailija
33/77 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä on tosi arsyttävää kävellä kotiin yöllä baarista, jos samaan aikaan kävelee nainen, niin monesti ovat lähteneet juoksemaan karkuun. Olen kävellyt vain isompana hieman reippaammin takana . Tulee jotenkin ahdistunut fiilis, että pitääkö minua raiskarina. Olen miettinyt pitäisikö huutaa naiselle, että en tee mitään enkä ole vaarallinen. Vai mitä pitäisi tehdä?

Joo, lähde juoksemaan perään ja huuda "HEI HEI HEI ODOTA EN OLE RAISKARI!!"..

Vierailija
34/77 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ampumakerhoon vaan. Parin vuoden kuluttua saa luvan omaan aseeseen. Sen puhumaa kieltä ymmärtää jokainen, vaikkei osaisi suomea yhtään.

Vierailija
35/77 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinkin, kaupungilla monet kävelevät perässäni. Soitan aina poliisille mutta eivät tee mitään!!!

Vierailija
36/77 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtenä iltana lähdin kävellen kauppaan, kello oli ehkä 19.00 ja kohtalaisen valoisaa koska kevät.  Äkkiä viereeni ajoi auto josta rokkimusiikin seasta  huudeltiin että "Hei punapää!"  "Tuu kyytiin"  "Haluutko tupakan" "Kelpaisko muna" jne ja ja lopulta  tilanne kärjistyi siihen että auto ajoi  eteeni ja mies nousi autosta ilmoittaen "Nyt tuut kyytiin".  Ihan umpisuomalainen, kaljamahainen noin kolmekymppinen mies lippis päässä,  toista en nähnyt kunnolla. Olimme hiljaisella hiekkatien pätkällä jossa käytöstä poistettu hautuumaa eikä muuta, ratkaisin tilanteen juoksemalla  hautuumaalle ja piileskelemällä siellä.

Tapaus jätti kammon enkä voi vieläkään uskoa, että noin kävi minulle. Päälläni olivat farkut lenkkarit ja fleecetakki,  olen nelikymppinen ja lihava enkä mitenkään kaunis. 

Sellainen seksifantasia siis 

Vierailija
37/77 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät koskaan ole alkanaeet seuraamaan, mutta eräs nainen stalkkasi tämän tästä muutama vuosi sitten(olen itse myös nainen). 

Vierailija
38/77 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ahdistavaa oli ennen koronaa liikkua monilla paikoilla Helsingissä, sillä siellä oli tällaista vähän eri kulttuurista tullutta väkeä, jotka seurasivat todella sitkeästi, pahimmillaan jengissä. Aivan hel-ve-tin ahdistavaa. Esimerkiksi Ayaan Hirsi Alilla on painavaa sanottavaa siitä, miten tietyt ilmiöt lisäävät naisten oikeaa turvattomuutta julkisilla paikoilla ja kaventavat naisten elintilaa: 

Kerran on ihan suomalainen mieskin seurannut yöllä kun olin tulossa töistä baarista kotiin, mutta asiaksi paljastui se, että tyyppi olisi tarvinnut tulta.

Vierailija
39/77 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, siinä on se ero, että sua vähän ärsyttää, mutta niitä naisia ihan oikeasti pelottaa, koska uhkaavassa tilanteessa he tietävät olevansa altavastaajia. Kävele hitaammin, jos naiset alkaa juosta.

Vierailija
40/77 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa siltä että halusivat pitää hauskaa säikyttämällä sinut. Jotkut k-päät huutelee autoista naisille, jopa esittävät nousevansa ulos  autosta esitystä tehostaakseen  ja nauttivat, kun toinen paniikissa. Sinun kohdallasi etenkin on varmaan ollut suurta hupia nähdä miten ylipainonen keski-ikäinen naisihminen  ryntää paniikkipissat housussa piiloon hautakivien sekaan .