Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomessa on valtavat määrät yksinäisiä miehiä

Vierailija
18.04.2021 |

Poliisit-sarjassa eräs poliisi totesi, että kyllä Suomessa on valtavasti yksinäisiä miehiä. Miten saisi miehet ja naiset pariutumaan paremmin keskenään? Ovatko odotukset liian suuret ja kompromisseja ei pystytä tekemään ollenkaan?

Kommentit (810)

Vierailija
301/810 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole miestä, koska haluan lähes raittiin, normaali painoisen, kotityö ja ruuanlaittotaitoisen, jonka lapsia minun ei tarvitse hoitaa. Eläimiäkään ei saa olla, koska olen allerginen. Hänen pitäisi tykätä läheisyydestä, jonka ei tarvitse aina johtaa seksiin. Ja olla uskollinen ja hyväkäytöksinen.

Mitenkäs seksi, joka ei aina johda muuhun läheisyyteen?

Vierailija
302/810 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole miestä, koska haluan lähes raittiin, normaali painoisen, kotityö ja ruuanlaittotaitoisen, jonka lapsia minun ei tarvitse hoitaa. Eläimiäkään ei saa olla, koska olen allerginen. Hänen pitäisi tykätä läheisyydestä, jonka ei tarvitse aina johtaa seksiin. Ja olla uskollinen ja hyväkäytöksinen.

Muuten täyttäisin nämä toiveet, mutta läheisyys taitaisi kyllä olla portti seksiin. Jos se sulkeutuisi usein, varmaan läheisyyskin kärsisi.

Juuri tuo miesten hinku seksiin tekee suhteesta kuin suhteesta epäkiinnostavan.

Aika tärkeää olisi määritellä mikä on sopiva määrä seksiä ja miksi sitä milloinkin on tai ei ole tai mikä on seksiä ja mikä ei. 

Minkälainen on vallan tasapaino suhteessa? Jos on OK kieltäytyä seksistä, onko OK kieltäytyä myös jostain muusta ja miten tämä kommunikoidaan kumppanille? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/810 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko niin, että pariutumisikäisten ikäpolvessa vain on jotain vialla.

Oma kaverini on kilttimies. Omasta mielestään saalis, hyvännäköinen, kiltti, hyvä mies ja hyvä tuleva isä.

Todellisuudessa näille väitteille ei ole mitään totuuspohjaa. Tämä mies on monista mielenterveysongelmista ja riippuvuuksista kärsivä. Eikä ihme, sillä lapsuus oli väkivaltainen mielisairaiden vanhempien perheessä.

Lapsuutensa ongelmiin nähden hän on toki hyvin pärjännyt. Käy töissäkin. Mutta on silti vielä valovuoden päässä siitä, että olisi aviomiesmateriaalia tai isämateriaalia.

Ja näitä kilttimiehiähän riittää...

Tunnen muutamankin samanlaisen 😅

Päihteitä ja erittäin epävakaita, omistushaluisia ja yleensä kohteena kiltit nuoret naiset jotka näihin lankeavat.

Vierailija
304/810 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiesM kirjoitti:

Varmaan siksi kun kaikki normaali flirttailu nähdään heti ahdisteluna. Kuka uskaltaa enää lähestyä naista. Helpompi elää yksin.

Jos et tosiaan osaa erottaa ahdistelua ja normaalia flirttailua, niin parempi kun oletkin yksin.

Vierailija
305/810 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä asun erikseen. Jos miehellä on omistusasunto, hän saa sen pitää itsellään, mutta hän myös siivoaa sen itse. Minä siivoan vain asunnon, missä asun. En muuta asuntoon, minkä mies omistaa yksin enkä siivoa sitä. Minusta ei myöskään tule äitipuolta, en ala hoitamaan miehen lapsia. Olen taitava ruoanlaittaja, mies voi tulla luokseni syömään, jos haluaa. Jos miehellä on lapsia niin tapaan häntä vain silloin, kun ei ole hänen vuoronsa hoitaa lapsia. Anoppia en halua tavata.

Mikä siinä miehen lasten hoitamisessa on niin vastenmielistä? Eikö naisetkin aina sano, että me ollaan pakkaus, kaikki tai ei mitään?

Ei kaikki halua!!

Oma lapsi jo iso enkä jaksaisi enää pikkulapsia eikä parisuhde kohdallani toimi pikkulasten isien kanssa ja vielä kun näitä lapsosia on usein siunaantunut vähintäänkin 2 ellei jopa 5 niin huh huh...

Miehen on hyvä olla isä mutta lapset täytyy olla jo isoja.

Vierailija
306/810 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä asun erikseen. Jos miehellä on omistusasunto, hän saa sen pitää itsellään, mutta hän myös siivoaa sen itse. Minä siivoan vain asunnon, missä asun. En muuta asuntoon, minkä mies omistaa yksin enkä siivoa sitä. Minusta ei myöskään tule äitipuolta, en ala hoitamaan miehen lapsia. Olen taitava ruoanlaittaja, mies voi tulla luokseni syömään, jos haluaa. Jos miehellä on lapsia niin tapaan häntä vain silloin, kun ei ole hänen vuoronsa hoitaa lapsia. Anoppia en halua tavata.

Mikä siinä miehen lasten hoitamisessa on niin vastenmielistä? Eikö naisetkin aina sano, että me ollaan pakkaus, kaikki tai ei mitään?

Ei kaikki halua!!

Oma lapsi jo iso enkä jaksaisi enää pikkulapsia eikä parisuhde kohdallani toimi pikkulasten isien kanssa ja vielä kun näitä lapsosia on usein siunaantunut vähintäänkin 2 ellei jopa 5 niin huh huh...

Miehen on hyvä olla isä mutta lapset täytyy olla jo isoja.

Tapailin yhtä miestä jolla oli 5v lapsi ja joka päivä soittelivat exän kanssa, asuivatkin naapurissa... lapsi oli myös tosi mustis isästään 😑

Ei kiitos.

Vierailija
307/810 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjuun tulee näitä perinteisiä naisten "en ainakaan ikinä ottaisi miestä enää". 

OK, vaikka se olisikin totta, sinulla on kuitenin rutkasti kokemusta miehistä. Se on ihan eri asia kuin ne miehet joista tässä kai ensisijassa puhutaan, eli ne jotka eivät ole ikinä päässeet edes kokeilemaan suhdetta naisten kanssa. Tuskin nekään kaikki miehet parisuhdeihmisiksi paljastuisivat, mutta kun ei ole kokeillut, niin ei voi tietää. Siksi tilanne on heille niin sietämätön. 

Kokeilemaan suhdetta? Eli eivät koskaan ole rakastuneet ihmiseen, joka olisi rakastunut heihin. Siten meidän neurotyypillisten parisuhteet syntyvät. Eivät niin, että kokeilemme suhdetta.

Ja jotta löytyy ihminen, johon rakastua, pitää tavata ihmisiä. Nimenomaan niitä suunnilleen omanikäisiä vastakkaisen sukupuolen edustajia (jos heterosuhteista puhutaan)-

Nämä keskustelut vellovat aina samoissa iänikuisissa fraaseissa ja vastakkaisen sukupuolen panettelussa ja kuitenkin useimpien vasten tahtoaan sinkkuna olevien kohdalla kyse on siitä, että he eivät edes kohtaa niitä vastakkaisen sukupuolen edustajia. "Töissä ja harrastuksissa on vain miehiä/naisia", "ei ole muuta vaihtoehtoa kuin Tinder tai nettideittailu ja se ei toimi" - kun tuo on kerran tiedossa, niin miksi jankuttaa samaa asiaa ja odottaa, että tekemällä samoin kuin ennenkin yhtäkkiä saisikin erilaisen tuloksen?

Kesä tulee, pandemia helpottaa, liikkuminen vapautuu; jos ei sen vertaa ole valmis tekemään, että lähtee ihmisten pariin ja tutustuu ihmisiin, niin silloin on ihan turha valittaa yksinäisyyttä.

Ei suomalaiset tutustu toiseen ihmiseen tuosta vain, alkamalla juttelemaan. Siis selvin päin, ei baarissa.

En todellakaan keksi mitään paikkaa, missä minä, keski-ikäinen nainen voisin tutustua sinkkumieheen luonnollisesti. En juo enkä käy karaokessa tms, joten kaikki "perinteiset" iskupaikat jäävät pois. En myöskään etsi seksiseuraa.

Kesällä voi nähdä vaikka puistossa ja uimarannalla yksin istuvia miehiä, mutta ovatko he sinkkuja? Ja olisiko meillä mitään yhteistä, vaikka olisivatkin? Aikamoista hakuammuntaa. Naisen aloite on myös monelle miehelle joko kutsu seksiin tai ehdoton hälytysmerkki. Vielä vuonna 2021. 🙄

Koska sinä et juo etkä käy karaokessa tms, niin suomalaiset eivät tutustu toiseen ihmiseen tuosta vain? Jännä juttu, että itse olen tutustunut miehiin ihan livetilanteissa; Subwayn jonossa, hotellin aulabaarissa työmatkalla, bussimatkalla.. Eli jutellut niin, että on esittäydytty toisillemme. Koska olen parisuhteessa, niin juttelua pitemmälle en ole mennytkään, mutta jos olisin ollut sinkku niin tottakai olisin tunnustellut myös toisen osapuolen parisuhdetilannetta.

Ja koska _sinulle_ on ruvettu juttelemaan eikä vastapuoli ruvennut mykäksi tai lähtenyt menemään, niin tokihan muutkin suomalaiset tutustuvat näin kätevästi, erityisesti vastakkaiseen sukupuoleen. Myönnän, että minulla on jo tuo naisen ikärasite, joka ei koske miehiä. En ole kehdonryöstäjä.

Ihan samalla tavalla miehilläkin on ikärasite.

Ainoastaan itseään yli 10 vuotta nuoremmille naisille miehen ikä on rasite. Vastaavasti keski-ikäiselle naiselle ikä on rasite jo omanikäisten miesten suhteen. Tuossa on suuri ero, myös lukumääräinen ero, edes teoreettisen tarjonnan, s.o. vapaiden kumppaniehdokkaiden suhteen.

Mikä hitto on itseään 10 vuotta nuorempi nainen? Kuulostaa luonnontieteelliseltä mahdottomuudelta vai onko fysiikan lainalaisuuksista löytynyt uutta tietoa?

Siis onko keski-ikäiselle naiselle miehen ikä rasite vai miehelle naisen? Käsitin, että naiselle? Miehet ovat järkyttäviä ikärasisteja iässä kuin iässä mutta ilokseni olen huomannut että naiset alkavat jossain vaiheessa pistää kampoihin tälle.

Ja miten ne miehet naisia löytävät, kun joillakin sivustoilla miesten ja naisten suhde näyttää olevan jo 80/20%. Kävin muuten kurkkaamassa myös parin naisen profiilia ja oli opittu miehiltä jotakin: ikätoive oli oma ikä miinus 10 vuotta monilla.

Vierailija
308/810 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ollut yksin kohta 2v, käyn ulkona kaupassa kerran viikossa. Muun vapaa-ajan käytän työskennellessä omien projektien parissa, yhdestä voi ehkä tulla jopa jotain suurta. 

Liikaa huonoja kokemuksia suhteista. Monesti naiset eivät osaa sanottaa omia tunteitaan, enkä oikeastaan minäkään, joten olen päättänyt nyt keskittyä omiin juttuihini seuraavan vuoden ajan. 

Olen naimisissa, mutta jos tulee ero, asun yksin loppuelämäni ja olen nainen

Katson telkkaria ja teen hyvää ruokaa itselleni, en jaksa enää parisuhdetta ja olla eri mieltä asioista. Vähemmän pyykkiä ja vähemmän siivoamista.

Vähemmän pusuja, vähemmän halauksia, korkeampi verenpaine ja aikaisempi hauta...

Sinkkunaiset elävät pidempään kuin parisuhdenaiset. Sinkkunaiset ovat terveempiä ja heillä on matalampi verenpaine kuin parisuhdenaisilla.

Lähde noille fantasioille?

Sama tutkimus/kset kuin se, jossa todetaan, että miehet elävät terveempinä ja pidempään parisuhteessa. Tilastollisesti miehet selvästi hyötyvät parisuhteista, toisin kuin naiset. Löytyy Googlella.

Vierailija
309/810 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjuun tulee näitä perinteisiä naisten "en ainakaan ikinä ottaisi miestä enää". 

OK, vaikka se olisikin totta, sinulla on kuitenin rutkasti kokemusta miehistä. Se on ihan eri asia kuin ne miehet joista tässä kai ensisijassa puhutaan, eli ne jotka eivät ole ikinä päässeet edes kokeilemaan suhdetta naisten kanssa. Tuskin nekään kaikki miehet parisuhdeihmisiksi paljastuisivat, mutta kun ei ole kokeillut, niin ei voi tietää. Siksi tilanne on heille niin sietämätön. 

Kokeilemaan suhdetta? Eli eivät koskaan ole rakastuneet ihmiseen, joka olisi rakastunut heihin. Siten meidän neurotyypillisten parisuhteet syntyvät. Eivät niin, että kokeilemme suhdetta.

Ja jotta löytyy ihminen, johon rakastua, pitää tavata ihmisiä. Nimenomaan niitä suunnilleen omanikäisiä vastakkaisen sukupuolen edustajia (jos heterosuhteista puhutaan)-

Nämä keskustelut vellovat aina samoissa iänikuisissa fraaseissa ja vastakkaisen sukupuolen panettelussa ja kuitenkin useimpien vasten tahtoaan sinkkuna olevien kohdalla kyse on siitä, että he eivät edes kohtaa niitä vastakkaisen sukupuolen edustajia. "Töissä ja harrastuksissa on vain miehiä/naisia", "ei ole muuta vaihtoehtoa kuin Tinder tai nettideittailu ja se ei toimi" - kun tuo on kerran tiedossa, niin miksi jankuttaa samaa asiaa ja odottaa, että tekemällä samoin kuin ennenkin yhtäkkiä saisikin erilaisen tuloksen?

Kesä tulee, pandemia helpottaa, liikkuminen vapautuu; jos ei sen vertaa ole valmis tekemään, että lähtee ihmisten pariin ja tutustuu ihmisiin, niin silloin on ihan turha valittaa yksinäisyyttä.

Ei suomalaiset tutustu toiseen ihmiseen tuosta vain, alkamalla juttelemaan. Siis selvin päin, ei baarissa.

En todellakaan keksi mitään paikkaa, missä minä, keski-ikäinen nainen voisin tutustua sinkkumieheen luonnollisesti. En juo enkä käy karaokessa tms, joten kaikki "perinteiset" iskupaikat jäävät pois. En myöskään etsi seksiseuraa.

Kesällä voi nähdä vaikka puistossa ja uimarannalla yksin istuvia miehiä, mutta ovatko he sinkkuja? Ja olisiko meillä mitään yhteistä, vaikka olisivatkin? Aikamoista hakuammuntaa. Naisen aloite on myös monelle miehelle joko kutsu seksiin tai ehdoton hälytysmerkki. Vielä vuonna 2021. 🙄

Koska sinä et juo etkä käy karaokessa tms, niin suomalaiset eivät tutustu toiseen ihmiseen tuosta vain? Jännä juttu, että itse olen tutustunut miehiin ihan livetilanteissa; Subwayn jonossa, hotellin aulabaarissa työmatkalla, bussimatkalla.. Eli jutellut niin, että on esittäydytty toisillemme. Koska olen parisuhteessa, niin juttelua pitemmälle en ole mennytkään, mutta jos olisin ollut sinkku niin tottakai olisin tunnustellut myös toisen osapuolen parisuhdetilannetta.

Ja koska _sinulle_ on ruvettu juttelemaan eikä vastapuoli ruvennut mykäksi tai lähtenyt menemään, niin tokihan muutkin suomalaiset tutustuvat näin kätevästi, erityisesti vastakkaiseen sukupuoleen. Myönnän, että minulla on jo tuo naisen ikärasite, joka ei koske miehiä. En ole kehdonryöstäjä.

Ainoastaan itseään yli 10 vuotta nuoremmille naisille miehen ikä on rasite. Vastaavasti keski-ikäiselle naiselle ikä on rasite jo omanikäisten miesten suhteen. Tuossa on suuri ero, myös lukumääräinen ero, edes teoreettisen tarjonnan, s.o. vapaiden kumppaniehdokkaiden suhteen.

Mikä hitto on itseään 10 vuotta nuorempi nainen? Kuulostaa luonnontieteelliseltä mahdottomuudelta vai onko fysiikan lainalaisuuksista löytynyt uutta tietoa?

Siis onko keski-ikäiselle naiselle miehen ikä rasite vai miehelle naisen? Käsitin, että naiselle? Miehet ovat järkyttäviä ikärasisteja iässä kuin iässä mutta ilokseni olen huomannut että naiset alkavat jossain vaiheessa pistää kampoihin tälle.

Ja miten ne miehet naisia löytävät, kun joillakin sivustoilla miesten ja naisten suhde näyttää olevan jo 80/20%. Kävin muuten kurkkaamassa myös parin naisen profiilia ja oli opittu miehiltä jotakin: ikätoive oli oma ikä miinus 10 vuotta monilla.

Kaikki naiset ei ole sivustoilla. Taitaa olla just ne poissa sieltä, joille kelpaa pienituloinen lyhyt mies tai pituus ja painorajaa ei ole eikä ikärajaa vaan kokonaisuus ratkaisee.

En vain halua laittaa itsestäni kuvia johonkin deittisovellukseen. Helpompi tutustua, kun näkee ihmisen livenä eikä tule mitään yllätyksiä mitä ei kuvassa näy.

Vierailija
310/810 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset ei ole sivustoilla. Taitaa olla just ne poissa sieltä, joille kelpaa pienituloinen lyhyt mies tai pituus ja painorajaa ei ole eikä ikärajaa vaan kokonaisuus ratkaisee.

En vain halua laittaa itsestäni kuvia johonkin deittisovellukseen. Helpompi tutustua, kun näkee ihmisen livenä eikä tule mitään yllätyksiä mitä ei kuvassa näy.

En halua myöskään naisena syytteitä siitä, että näytän kuvassa paremmalta kuin livenä niin en mene tinderiin enkä muihinkaan deittisovelluksiin. Eipä voi syyttää, kun ei ole missään deittisovelluksessa.

Vierailija
311/810 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ollut yksin kohta 2v, käyn ulkona kaupassa kerran viikossa. Muun vapaa-ajan käytän työskennellessä omien projektien parissa, yhdestä voi ehkä tulla jopa jotain suurta. 

Liikaa huonoja kokemuksia suhteista. Monesti naiset eivät osaa sanottaa omia tunteitaan, enkä oikeastaan minäkään, joten olen päättänyt nyt keskittyä omiin juttuihini seuraavan vuoden ajan. 

Naiset osaavat kyllä sanoittaa tunteitaan, mutta ovat täysin hetkellisten fiilisten vietävissä eivätkä pitkällä tähtäimellä osaa kertoa, mitä haluavat.

Vierailija
312/810 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka niitä nysväkkeitä haluaisi katsella, ja miksi ihmeessä?

Ihan niiden oma ongelma, runggailkoon vaan.

Miksi koulutettu nainen lähtisi piikomaan jollekin vätykselle, sovinistille ja katkerikolle? Mitä nainen siitä saisi?

Tämä. On ihme ja kumma kun ei miehille vieläkään uppoa kaaliin.

Juuri tätä olen täällä yrittänyt julistaa. Ei naista kiinnosta mies ihmisenä, vaan se mitä mies voi hänelle tarjota.

Vierailija
313/810 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos valtaosa miehistä haluaa valita puolisoksi mieluiten itseään alemmin koulutetun naisen, koska eivät kestä naisen tasavertaisuutta eivätkä varsinkaan naisen paremmuutta, niin edellä mainittujen ryhmien edustajien keskenään pariutumisen kasvaessa häviäjiksi jäävät väistämättä korkeasti koulutetut naiset ja alemman koulutustason miehet.

Mutta eihän hyvätuloiset naisetkaan halua itseään pienempi tuloista miestä.

Olen eri kommentoija, mutta tässäpä juuri ongelma onkin. Korkeakoulutetuille hyvätuloisille naisille ei tahdo löytyä tasavertaista puolisoa, mikäli valtaosa heidän omalla koulutus- ja palkkatasolla olevista miehistä on mieluummin valinnut puolisoksi vähemmän koulutetun ja huonommin ansaitsevan naisen.

Miksi se pienempituloinen mies on naiselle ongelma jos se miehelle jollekin ei ole ongelma?

Ei ole ongelma kaikille naisille. Eikä myöskään miehen pituus. Suurin ongelma on miehen luonne.

Miksi suurin osa naisista tykkää ottaa mieheltään pataan? Vai onko kyseessä positiivinen luonteenpiirre?

Miksi suurin osa miehistä haluaa antaa naiselle pataan?

Ei varmasti ole suurin osa miehistä näitä pataanantajia. Ne vain tuntuvat olevan naisten suosiossa jostain syystä. Samat naistenhakkaajat käyvät läpi kymmeniä naisia ja tilastot kaunistuvat.

Vierailija
314/810 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisyys johtuu siitä, että ihminen on luonnostaan aika pölhö laji, jonka ainoa vetovoima on seksi. Kestää hyvin pitkään, ennen kuin aikuistumista tapahtuu, oli mies tai nainen. Eikä kaikki uskalla irrottautua ajatusmaailmansa poteroista koskaan, vaan menee hautaan yhtä kapeana mieleltään. Parisuhteessa onnistuu se, joka vaan pysyy yhdessä yhtälailla vajavaisen puolison kanssa. Tai vaihtaa sen seuraavaan. Joka tapauksessa jonkun on pakko kelvata, koska haluaa olla suhteessa. Ei se ole asuinpaikasta tai iästä kiinni. Vaikka olisi mikä tilanne, rahat ja bensa loppu tai ikää mittarissa, pahat krempat, kelirikko, tulva tiellä tai mikä, niin kyllä aina pääsee kylille tapaamaan ihmisiä, vaikka metsän kautta kiertämällä, jos on itsellä siihen halu. Ja silloin käy flaksi, koska sama tilanne on niin monilla muilla.

Vierailija
315/810 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos valtaosa miehistä haluaa valita puolisoksi mieluiten itseään alemmin koulutetun naisen, koska eivät kestä naisen tasavertaisuutta eivätkä varsinkaan naisen paremmuutta, niin edellä mainittujen ryhmien edustajien keskenään pariutumisen kasvaessa häviäjiksi jäävät väistämättä korkeasti koulutetut naiset ja alemman koulutustason miehet.

Hetkinen, siis koulutus = paremmuuden merkki, täältäkö luin?

Mutta toisaalta tuo ajattelutapa selittää nykynaisten ylimielisyyttä.

No aattelepa ite. Olet hyväpalkkainen, maailmalla suhaava (post/pre corona) erikoisasiantuntija, ja sinulle tarjotaan kumppaniksi hikistä putkimiestä.

Joo, palkkataso voi olla sama, mutta mistäs nämä keskustelisivat?

Ai, ettei parisuhteissa enää keskustella kuherteluvaiheen jälkeen; pelkästään mitä tuodaan kaupasta ja kuka hakee lapsen harrastuksesta?

Joo ei, mulle ainakaan. Pitää olla muutakin yhteistä kosketuspintaa kuin toisen hikinen kylki parisängyssä.

Minkälaisista asioista haluaisit keskustella ja miksi oletat automaattisesti, ettei putkimies osaisi keskustella niistä?

Vierailija
316/810 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 36 vuotias kokematon mies. Joskus korona-aikana ulos poistuessa kuvittelen naisten katsovan minua kiinnostuneena ja sitten kun harrastuksessa tutustuessa tuntien päättyessä ehdotan sometietojen vaihtoa tms. pientä, niin noista ei sitten tulekaan ikinä mitään; ihan sama minkälainen ulkonäkö tai taustat tällä vastapuolella on. Silloin tuo illuusio sulaa, vaikka olen siis fitness-friikki ja yritän kehittää itseäni henkisesti mahdollisimman paljon.

Harrastuksissa käyn osin tullakseni nähdyksi, koska se on toiseksi paras juttu parisuhteen ja kaverisuhteiden jälkeen. Pääsee osaksi löyhää yhteisöä ja monesti olen samassa tilassa monenkin kivannäköisen ja fiksulta vaikuttavan naisen kanssa ja tällöin vielä joskus tässäkin iässä pää menee vähän pehmeäksi ja tulee sekavan "rakastunut" olo loppuillaksi, mutta yön yli nukuttua pää taas selviää. 

Olin vähän harmissani, kun vasta olin eräässä harrastuksessa, missä oli minua himpun vanhempi nainen ja hän oli todella kannustava ja lämmin minua kohtaan. Hän ei tullut toiseksi viimeiselle kerralle ja viimeisellä kerralla näin hänet vain takaapäin, kun hän lähti juuri ennen minun tuntia. Jälkeenpäin ajatellen minun olisi kai pitänyt juosta perään, kiittää kohtelusta ja ehdottaa sometietojen vaihtamista, jos niitä on (?)

En käytä alkoholia ollenkaan, mutta olen tullut riippuvaiseksi energiajuomista, sillä yksinäisyys vie voimat vähän samalla tavalla kuin vaikka kilpirauhasen vajaatoiminta tai joku muu krooninen sairaus, joka ei tapa, mutta näivettää. 

Vähän turhan epätoivoiselta kuulostaa tuo touhusi, naiset varmaan vaistoavat sen että olet harrastuksissa heitä tiirailemassa ja etsimällä etsit jotain.

Vierailija
317/810 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hetkinen, siis koulutus = paremmuuden merkki, täältäkö luin?

Miksi joillekin pitää vääntää kaikki rautalangasta.

...valtaosa miehistä haluaa valita puolisoksi mieluiten itseään alemmin koulutetun naisen, koska eivät kestä naisen tasavertaisuutta koulutustasossa eivätkä varsikaan naisen paremmuutta koulutustasossa...

Miehiä ei juurikaan kiinnosta naisen koulutustaso...

Älä puhu muiden miesten puolesta.

Minä voin toisena miehenä vahvistaa.

Vierailija
318/810 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle kelpaisi kyllä 165 cm mies ja vaikka työtön, mutta yksi syy miksi en halua seurustella on se, että miehillä on nykypäivänä hirveästi ollut kumppaneita, joka suorastaan etoo minua. Ja miehet pettää joten parempi olla yksin ja hakea vaikka kaupasta korvike.

Eli koska ennakkoluulojesi mukaan kaikki miehet on pukkeja, niin tyydyt sauvaan. Todellisuudessa sinä taidat haluta vain niitä pukkeja, eikä normaali kelpaa, koska normaalilla miehellä nykypäivänä ei ole kovinkaan montaa seksikumppania ollut. Tämä homma on sitäpaitsi käänteinen, eli isolla osalla naisista on niitä satoja seksikumppaneita kertynyt jo alle 25v ikään mennessä.

Todellakin yököttää mies, jolla on ollut paljon kumppaneita, hyi hitto.

ihan yhtälailla yököttää samanlainen nainen, ja kuten todettua faktaa on, naisilla on suhteellisesti miehiä enemmän seksikumppaneita.

Yököttää ihmiset, jotka märehtivät muiden aikaisempia seksikumppaneita.

Vierailija
319/810 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutten osuu, mutta kotityöt ja ruuanlaitto ovat perseestä.

Vierailija
320/810 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa miehistä antaa oman äitinsä puuttua parisuhteeseen. Todella pahoja kokemuksia asiasta enkä halua tavata enää yhdenkään miehen äitiä.

Miehen elämän tärkein nainen on äiti. Jo Lemminkäinen tiesi tämän.

Hyväksykää se ja saatte pitkän onnellisen parisuhteen.

Höpöhöpö. Mammanpojat on erikseen.

-mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi