Suomessa on valtavat määrät yksinäisiä miehiä
Poliisit-sarjassa eräs poliisi totesi, että kyllä Suomessa on valtavasti yksinäisiä miehiä. Miten saisi miehet ja naiset pariutumaan paremmin keskenään? Ovatko odotukset liian suuret ja kompromisseja ei pystytä tekemään ollenkaan?
Kommentit (810)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle kelpaisi kyllä 165 cm mies ja vaikka työtön, mutta yksi syy miksi en halua seurustella on se, että miehillä on nykypäivänä hirveästi ollut kumppaneita, joka suorastaan etoo minua. Ja miehet pettää joten parempi olla yksin ja hakea vaikka kaupasta korvike.
Eli koska ennakkoluulojesi mukaan kaikki miehet on pukkeja, niin tyydyt sauvaan. Todellisuudessa sinä taidat haluta vain niitä pukkeja, eikä normaali kelpaa, koska normaalilla miehellä nykypäivänä ei ole kovinkaan montaa seksikumppania ollut. Tämä homma on sitäpaitsi käänteinen, eli isolla osalla naisista on niitä satoja seksikumppaneita kertynyt jo alle 25v ikään mennessä.
Todellakin yököttää mies, jolla on ollut paljon kumppaneita, hyi hitto.
ihan yhtälailla yököttää samanlainen nainen, ja kuten todettua faktaa on, naisilla on suhteellisesti miehiä enemmän seksikumppaneita.
Yököttää ihmiset, jotka märehtivät muiden aikaisempia seksikumppaneita.
Seksikumppanit menevät tasoihin kun miehet ottavat aina kaikki mitä saa. Näin kurotaan umpeen naisten sinkkuaikojen rellestely ja suurempi seksikumppanien määrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä asun erikseen. Jos miehellä on omistusasunto, hän saa sen pitää itsellään, mutta hän myös siivoaa sen itse. Minä siivoan vain asunnon, missä asun. En muuta asuntoon, minkä mies omistaa yksin enkä siivoa sitä. Minusta ei myöskään tule äitipuolta, en ala hoitamaan miehen lapsia. Olen taitava ruoanlaittaja, mies voi tulla luokseni syömään, jos haluaa. Jos miehellä on lapsia niin tapaan häntä vain silloin, kun ei ole hänen vuoronsa hoitaa lapsia. Anoppia en halua tavata.
Mikä siinä miehen lasten hoitamisessa on niin vastenmielistä? Eikö naisetkin aina sano, että me ollaan pakkaus, kaikki tai ei mitään?
Miehen kuuluu itse hoitaa omat lapsensa eikä käyttää naisystävää siinä asiassa hyväksi.
Muistakaa yh-mammatkin tämä, ei vaivata miestä niillä lapsilla.
Muistetaan, muistetaan. En ole edes yh mutta en aio yhtään miestä vaivata olemassa olollani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa miehistä antaa oman äitinsä puuttua parisuhteeseen. Todella pahoja kokemuksia asiasta enkä halua tavata enää yhdenkään miehen äitiä.
Miehen elämän tärkein nainen on äiti. Jo Lemminkäinen tiesi tämän.
Hyväksykää se ja saatte pitkän onnellisen parisuhteen.
Toki asia hyväksytään, eikä ryhdytä äitimuorin kilpailijaksi. Saa ihan rauhassa pitää poikansa itsellään. Täysipäinen nainen kiertää mammanpojat kaukaa.
Voi lässyn lässyn näitä naisten itse keksimiä stereotypioita, joita sitten vaalitaan antaumuksella. Onko suoraan Niskavuori elokuvista lanattuja ajatuksia lähes sadanvuoden takaa?
Ei ihme, että on paljon yksinäisiä miehiä, mamman poikia.
Mieluummin yksi rakastava nainen elämässä kuin monta kyytä povella.
...vaikka kuinka hoettu mammanpoikaa ja kiristelette hampaitanne niin totuus ei pala tulessakaan...
- eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä asun erikseen. Jos miehellä on omistusasunto, hän saa sen pitää itsellään, mutta hän myös siivoaa sen itse. Minä siivoan vain asunnon, missä asun. En muuta asuntoon, minkä mies omistaa yksin enkä siivoa sitä. Minusta ei myöskään tule äitipuolta, en ala hoitamaan miehen lapsia. Olen taitava ruoanlaittaja, mies voi tulla luokseni syömään, jos haluaa. Jos miehellä on lapsia niin tapaan häntä vain silloin, kun ei ole hänen vuoronsa hoitaa lapsia. Anoppia en halua tavata.
Mikä siinä miehen lasten hoitamisessa on niin vastenmielistä? Eikö naisetkin aina sano, että me ollaan pakkaus, kaikki tai ei mitään?
Miehen kuuluu itse hoitaa omat lapsensa eikä käyttää naisystävää siinä asiassa hyväksi.
Muistetaan, muistetaan. En ole edes yh mutta en aio yhtään miestä vaivata olemassa olollani.
Kunhan sitten muistat ettet myöskään hyödynnä tulonsiirtoja miehiltä. Maksat itse pim*pi- ja tissitohtorit ja muuta vastaavat asiat. Et nauti yhteiskunnan tukia. jne.
- eri
Oletan että mielestäsi tämä koskee myös yksin eläviä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, vaikutat ärsyttävältä tapaukselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle kelpaisi kyllä 165 cm mies ja vaikka työtön, mutta yksi syy miksi en halua seurustella on se, että miehillä on nykypäivänä hirveästi ollut kumppaneita, joka suorastaan etoo minua. Ja miehet pettää joten parempi olla yksin ja hakea vaikka kaupasta korvike.
Eli koska ennakkoluulojesi mukaan kaikki miehet on pukkeja, niin tyydyt sauvaan. Todellisuudessa sinä taidat haluta vain niitä pukkeja, eikä normaali kelpaa, koska normaalilla miehellä nykypäivänä ei ole kovinkaan montaa seksikumppania ollut. Tämä homma on sitäpaitsi käänteinen, eli isolla osalla naisista on niitä satoja seksikumppaneita kertynyt jo alle 25v ikään mennessä.
ihan yhtälailla yököttää samanlainen nainen, ja kuten todettua faktaa on, naisilla on suhteellisesti miehiä enemmän seksikumppaneita.
Seksikumppanit menevät tasoihin kun miehet ottavat aina kaikki mitä saa. Näin kurotaan umpeen naisten sinkkuaikojen rellestely ja suurempi seksikumppanien määrä.
Hyi. Mikä ihmeen "kurotaan umpeen". Älä sittenkään kerro, vaikuttaa oksettavalta ajatustavalta niin ehkä en halua tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa miehistä antaa oman äitinsä puuttua parisuhteeseen. Todella pahoja kokemuksia asiasta enkä halua tavata enää yhdenkään miehen äitiä.
Miehen elämän tärkein nainen on äiti. Jo Lemminkäinen tiesi tämän.
Hyväksykää se ja saatte pitkän onnellisen parisuhteen.
Toki asia hyväksytään, eikä ryhdytä äitimuorin kilpailijaksi. Saa ihan rauhassa pitää poikansa itsellään. Täysipäinen nainen kiertää mammanpojat kaukaa.
Voi lässyn lässyn näitä naisten itse keksimiä stereotypioita, joita sitten vaalitaan antaumuksella. Onko suoraan Niskavuori elokuvista lanattuja ajatuksia lähes sadanvuoden takaa?
Ei ihme, että on paljon yksinäisiä miehiä, mamman poikia.
Mieluummin yksi rakastava nainen elämässä kuin monta kyytä povella.
...vaikka kuinka hoettu mammanpoikaa ja kiristelette hampaitanne niin totuus ei pala tulessakaan...
- eri
No, miksi sitten on yksinäisiä miehiä, eikö he ole äitinsä kanssa, eikö se riitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He voivat mennä naimisiin paljon naitujen naisten kanssa tai miesten jotka on olleet tulevan lapsen kavereiden äitienkin kanssa sängyssä, voivat sitten lasta tarhaan viedessä ja vanhempainilloissa muistella yhteisiä hetkiä.
Milloin lehteen tulee ensimmäinen voimaantunut mies? Sauli 43:set on niin nähty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan sitten muistat ettet myöskään hyödynnä tulonsiirtoja miehiltä. Maksat itse pim*pi- ja tissitohtorit ja muuta vastaavat asiat. Et nauti yhteiskunnan tukia. jne.
- eri
T. Tuikkari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He voivat mennä naimisiin paljon naitujen naisten kanssa tai miesten jotka on olleet tulevan lapsen kavereiden äitienkin kanssa sängyssä, voivat sitten lasta tarhaan viedessä ja vanhempainilloissa muistella yhteisiä hetkiä.
Ja naimisissa ollessa on kiva, kun muutkin naiset tulevat pyytämään lastensa elatusmaksuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjuun tulee näitä perinteisiä naisten "en ainakaan ikinä ottaisi miestä enää".
OK, vaikka se olisikin totta, sinulla on kuitenin rutkasti kokemusta miehistä. Se on ihan eri asia kuin ne miehet joista tässä kai ensisijassa puhutaan, eli ne jotka eivät ole ikinä päässeet edes kokeilemaan suhdetta naisten kanssa. Tuskin nekään kaikki miehet parisuhdeihmisiksi paljastuisivat, mutta kun ei ole kokeillut, niin ei voi tietää. Siksi tilanne on heille niin sietämätön.
Kokeilemaan suhdetta? Eli eivät koskaan ole rakastuneet ihmiseen, joka olisi rakastunut heihin. Siten meidän neurotyypillisten parisuhteet syntyvät. Eivät niin, että kokeilemme suhdetta.
Ja jotta löytyy ihminen, johon rakastua, pitää tavata ihmisiä. Nimenomaan niitä suunnilleen omanikäisiä vastakkaisen sukupuolen edustajia (jos heterosuhteista puhutaan)-
Nämä keskustelut vellovat aina samoissa iänikuisissa fraaseissa ja vastakkaisen sukupuolen panettelussa ja kuitenkin useimpien vasten tahtoaan sinkkuna olevien kohdalla kyse on siitä, että he eivät edes kohtaa niitä vastakkaisen sukupuolen edustajia. "Töissä ja harrastuksissa on vain miehiä/naisia", "ei ole muuta vaihtoehtoa kuin Tinder tai nettideittailu ja se ei toimi" - kun tuo on kerran tiedossa, niin miksi jankuttaa samaa asiaa ja odottaa, että tekemällä samoin kuin ennenkin yhtäkkiä saisikin erilaisen tuloksen?
Kesä tulee, pandemia helpottaa, liikkuminen vapautuu; jos ei sen vertaa ole valmis tekemään, että lähtee ihmisten pariin ja tutustuu ihmisiin, niin silloin on ihan turha valittaa yksinäisyyttä.
Ei suomalaiset tutustu toiseen ihmiseen tuosta vain, alkamalla juttelemaan. Siis selvin päin, ei baarissa.
En todellakaan keksi mitään paikkaa, missä minä, keski-ikäinen nainen voisin tutustua sinkkumieheen luonnollisesti. En juo enkä käy karaokessa tms, joten kaikki "perinteiset" iskupaikat jäävät pois. En myöskään etsi seksiseuraa.
Kesällä voi nähdä vaikka puistossa ja uimarannalla yksin istuvia miehiä, mutta ovatko he sinkkuja? Ja olisiko meillä mitään yhteistä, vaikka olisivatkin? Aikamoista hakuammuntaa. Naisen aloite on myös monelle miehelle joko kutsu seksiin tai ehdoton hälytysmerkki. Vielä vuonna 2021. 🙄Koska sinä et juo etkä käy karaokessa tms, niin suomalaiset eivät tutustu toiseen ihmiseen tuosta vain? Jännä juttu, että itse olen tutustunut miehiin ihan livetilanteissa; Subwayn jonossa, hotellin aulabaarissa työmatkalla, bussimatkalla.. Eli jutellut niin, että on esittäydytty toisillemme. Koska olen parisuhteessa, niin juttelua pitemmälle en ole mennytkään, mutta jos olisin ollut sinkku niin tottakai olisin tunnustellut myös toisen osapuolen parisuhdetilannetta.
Ja koska _sinulle_ on ruvettu juttelemaan eikä vastapuoli ruvennut mykäksi tai lähtenyt menemään, niin tokihan muutkin suomalaiset tutustuvat näin kätevästi, erityisesti vastakkaiseen sukupuoleen. Myönnän, että minulla on jo tuo naisen ikärasite, joka ei koske miehiä. En ole kehdonryöstäjä.
Ihan samalla tavalla miehilläkin on ikärasite.
Ainoastaan itseään yli 10 vuotta nuoremmille naisille miehen ikä on rasite. Vastaavasti keski-ikäiselle naiselle ikä on rasite jo omanikäisten miesten suhteen. Tuossa on suuri ero, myös lukumääräinen ero, edes teoreettisen tarjonnan, s.o. vapaiden kumppaniehdokkaiden suhteen.
Mikä hitto on itseään 10 vuotta nuorempi nainen? Kuulostaa luonnontieteelliseltä mahdottomuudelta vai onko fysiikan lainalaisuuksista löytynyt uutta tietoa?
Siis onko keski-ikäiselle naiselle miehen ikä rasite vai miehelle naisen? Käsitin, että naiselle? Miehet ovat järkyttäviä ikärasisteja iässä kuin iässä mutta ilokseni olen huomannut että naiset alkavat jossain vaiheessa pistää kampoihin tälle.
Ja miten ne miehet naisia löytävät, kun joillakin sivustoilla miesten ja naisten suhde näyttää olevan jo 80/20%. Kävin muuten kurkkaamassa myös parin naisen profiilia ja oli opittu miehiltä jotakin: ikätoive oli oma ikä miinus 10 vuotta monilla.
Myyntimorsiamet. Niitäkin on Tinderissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei ymmärrä, että naiset on täysin erilaisia ja etsivät erilaisia miehiä.
Itselle miehen 165 cm pituus ja alhainen tulotaso ei ole mikään ongelma vaan ongelma on se, että miehillä on paljon kumppaneita ja miehet pettävät. Ja inhottavaa, että he valehtelevat kumppaneiden määrän eikä heihin voi luottaa. Vie kaikki seurusteluhalut. Lisäksi osa miehistä on agressiivisia.
Siis niillä miehillä joista sinä olisit kiinnostunut, on paljon kumppaneita ja ne pettää. Tavallisella miehellä ei moisia ongelmia ole.
Hain tuikitavallista miestä Tinderistä. Ei oo, ei tuu siispä käväisin naapurissa. Nyt on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole kiva mennä vaimon kanssa lapsen vanhempainiltaan, siellä on sitten niitä naisia mitä on aiemmin nainut.
Vierailija kirjoitti:
Milloin lehteen tulee ensimmäinen voimaantunut mies? Sauli 43:set on niin nähty.
Minä voin olla ensimmäinen. Olen ollut ilman naista yli kymmenen vuotta enkä tarvitse naista yhtään mihinkään. En nyt enkä tulevaisuudessa. Elämä on mahtavaa just näin. Ja paras nainen jonka olen koskaan tavannut on äitini. Ja ei, en ole peräkammarin mammanpoika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole kiva mennä vaimon kanssa lapsen vanhempainiltaan, siellä on sitten niitä naisia mitä on aiemmin nainut.
Osa naisten miehistä on niin hölmöjä että ne perustaa perheen kotikaupunkiinsa. Kannattaisi muuttaa ja perustaa se perhe muualle niin ei vaimon tarvitse nähdä niitä miehen entisiä petikumppaneita joka puolella ruokakaupoissa sun muualla.
Mistäkö miehet löytää naisia? No missä ne naiset ovat? Ulkona, shoppailemassa yms... Jos mies menee vaikkapa keskikokoiseen kauppakeskukseen hän tapaa kymmeniä jopa satoja naisia. Montako hän pyytää treffeille? 0.
Tässä ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä voin olla ensimmäinen. Olen ollut ilman naista yli kymmenen vuotta enkä tarvitse naista yhtään mihinkään. En nyt enkä tulevaisuudessa. Elämä on mahtavaa just näin. Ja paras nainen jonka olen koskaan tavannut on äitini. Ja ei, en ole peräkammarin mammanpoika.
Kaikkia miehiä ei se yksi asia kiinnosta, äiti riittää, hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi vaimo siinä arvailla onko tuo Pirkon Matias meidän Maijan sisarus.
Kannattaa katsoa ettei kohta ole Matias oven takana rahaa pyytämässä. Sen siitä saa jos koko kylän polkaiseman kullin kanssa yhteen menee.
Ja naisten mies ei muutu, kyllä se hoitelee muitakin naisia oman naisen lisäksi. On yllättäin ylitöitä ja muuta.