Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomessa on valtavat määrät yksinäisiä miehiä

Vierailija
18.04.2021 |

Poliisit-sarjassa eräs poliisi totesi, että kyllä Suomessa on valtavasti yksinäisiä miehiä. Miten saisi miehet ja naiset pariutumaan paremmin keskenään? Ovatko odotukset liian suuret ja kompromisseja ei pystytä tekemään ollenkaan?

Kommentit (810)

Vierailija
1/810 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää edes osaisi seurustella saati asua kenenkään kanssa. Joten pitäkööt tunkkinsa.

Mies

Vierailija
2/810 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma, ku yksinäisyys nähdää vikana. Jotkut haluu olla yksin oha omasta tahdostaan. Ekstrovertit on aina tunkemassa omia elämäntapojaa muitte kurkusta alas…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/810 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

on meitä naisiakin. T. yksin 14 vuotta ilman sos elämää, en ole myöskään koskaan seurustellut

Vierailija
4/810 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa valitus ja toteuttakaa itseänne, kun kerrankin on mahdollisuus. Moottoripyörä alle ja maata kiertämään, kun ei ole perhettä kahlitsemassa.

Vierailija
5/810 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En enää edes osaisi seurustella saati asua kenenkään kanssa. Joten pitäkööt tunkkinsa.

Mies

Niin siinä helposti käy. Ihminen tottuu sinkkuuteen ja se jää pysyväksi olotilaksi.

Vierailija
6/810 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariutumisikäisiä miehiä on kymmeniätuhansia enemmän kuin naisia, vaikka miehet muuten ovat vähemmistö. Ainoa ratkaisu on se, että miehet alkavat järjestelmällisesti suosia vanhempia naisia.

Vierailija
7/810 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluabat vain seksiä nykyään.

En usko. Naisille voi tulla väärä kuva asiasta jos tapailee vain Tinderin ja baarien komeimpia häntäheikkejä.

Vierailija
8/810 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariutuminen toimii oikeasti aika mekaanisesti ja kyynisesti. Ei se ole hyvä ratkaisu yksinäisyyteen.

Vierailija
9/810 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttiä miestä ei kukaan halua :(

Vierailija
10/810 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten yksinolossa ei ole mitään väärää.

Se on jopa hyvästä miehille. MGTOW.

Naiset ovat yliarvostettuja, sen te tulette huomaamaan kun pääsette naisten makuun.

If you cannot live alone, you were born a slave.

- (Fernando Pessoa, Portuguese poet & writer)

Vierailija
11/810 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pariutumisikäisiä miehiä on kymmeniätuhansia enemmän kuin naisia, vaikka miehet muuten ovat vähemmistö. Ainoa ratkaisu on se, että miehet alkavat järjestelmällisesti suosia vanhempia naisia.

Tämä käy kunhan naiset alkavat suosia työttömiä miehiä. Toimettoman miehen ja vanhan naisen markkina-arvo on sama.

Vierailija
12/810 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa miten? En tiedä. Naisia ei meinaa tavata missään. Töissä ja harrastuksissa on vain miehiä tyttöystävineen ja Tinder ei toimi parisuhteen löytämiseen.

t. valtava määrä yksinäistä miestä (itse asiassa alle 70 kg, mutta ei nyt jumituta yksityiskohtiin)

Vierailija
13/810 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä meitä yksinäisiä naisiakin on. Miehille ei vaan kelpaa, kun ei ole fitness-mallin näköinen. Enkä ole ylipainoinen enkä ruma, vaan tavallisen näköinen.

Vierailija
14/810 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä meitä yksinäisiä naisiakin on. Miehille ei vaan kelpaa, kun ei ole fitness-mallin näköinen. Enkä ole ylipainoinen enkä ruma, vaan tavallisen näköinen.

Naisen huomiotta jättäminen on mahdollisesti kaikken JULMINTA, mitä mies voi tehdä naiselle.

Miehet, lopettakaa naisten ignorointi!

Mitenkähän naisten ignoroinnista voisi tehdä peräti laitonta? Nykyhallituksessa taitaa olla eduskunnassa ihmisiä, jotka veisivät sellaista lakia eteenpäin? Kenelle me otettaisiin yhteyttä aiheeseen liittyen?

Saataisiin tämä miesten tekemä julmuus kuriin.

Vierailija
15/810 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parisuhteeton, vaikka en haluaisi olla. Minulle paras tapa olisi olla yhdessä, mutta asua erikseen. Toki toisen luona käydään ja yövytäänkin, mutta hynttyyt pidetään erillään. Ei siis koskaan avoliittoa, vaikka avioliitto eli suhteen virallistaminen ei olisi poissuljettu.

Vierailija
16/810 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suomessa on valtavat määrät yksinäisiä miehiä"

Ja lehmiäkin kiinnostaa. -100 / 5

Vierailija
17/810 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on muuttaneet opiskelujen perässä kaupunkiin ja jääneet sinne. Miehet jää maalle keskenään autoja rassaamaan.

Vierailija
18/810 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ollut yksin kohta 2v, käyn ulkona kaupassa kerran viikossa. Muun vapaa-ajan käytän työskennellessä omien projektien parissa, yhdestä voi ehkä tulla jopa jotain suurta. 

Liikaa huonoja kokemuksia suhteista. Monesti naiset eivät osaa sanottaa omia tunteitaan, enkä oikeastaan minäkään, joten olen päättänyt nyt keskittyä omiin juttuihini seuraavan vuoden ajan. 

Olen naimisissa, mutta jos tulee ero, asun yksin loppuelämäni ja olen nainen.

Vierailija
19/810 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Suomessa on valtavat määrät yksinäisiä miehiä"

Ja lehmiäkin kiinnostaa. -100 / 5

Vikahan onkin siinä, että lehmiä ei kiinnosta.

Vierailija
20/810 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluabat vain seksiä nykyään.

Tuskin haluavat sitäkään, päin vastoin netti korvaa hyvin oikean.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän