Suomessa on valtavat määrät yksinäisiä miehiä
Poliisit-sarjassa eräs poliisi totesi, että kyllä Suomessa on valtavasti yksinäisiä miehiä. Miten saisi miehet ja naiset pariutumaan paremmin keskenään? Ovatko odotukset liian suuret ja kompromisseja ei pystytä tekemään ollenkaan?
Kommentit (810)
Vierailija kirjoitti:
No kyllä meitä yksinäisiä naisiakin on. Miehille ei vaan kelpaa, kun ei ole fitness-mallin näköinen. Enkä ole ylipainoinen enkä ruma, vaan tavallisen näköinen.
Helppo uskoa tämä. En ole itsekään fitness-mallin näköinen mutta että kuitenkin urheilullinen, hoikka, tatuoimaton ja pitkätukkainen, enkä kuullemma kasvoiltanikaan huonoimmasta päästä. Seuraa en ole etsinyt aikoihin, mutta random miehet ovat silloin tällöin tulleet itseään minulle tyrkyttämään. Aivan poikkeuksetta miehet ovat itse olleet keskivertomiestä huonomman näköisiä (jokainen voi mielessään kuvitella millaisia) ja esimerkiksi pukeutuminenkin on ollut tyylitöntä. Ilmeisesti olisin kuitenkin ollut se mitä he etsivät.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä meitä yksinäisiä naisiakin on. Miehille ei vaan kelpaa, kun ei ole fitness-mallin näköinen. Enkä ole ylipainoinen enkä ruma, vaan tavallisen näköinen.
Pöh. Täällä oli ketju Isa Häkkisestä, 27 vuotiaasta seksityöntekijästä. Ylen videolla on alasti ja on ihan normivartaloinen eikä varmasti tuhlaa aikaa salilla. Millä tämä tämä tavallinen nainen sitten irtoaa miehille? No ei ainakaan ilmaiseksi, varmaan yli 200e/tunti maksaa ja asiakkaita riittää. Fakta on, että tavallisen naisen seksuaalisuus on todella arvokasta, sillä tuollaista liksaa saa hyvin harvasta ammatista. Ja on ihan syntymälahjana teille annettu.
Vierailija kirjoitti:
Muutama alfauros parittelee kaikkien naaraiden kanssa. Mikä laji?
Ömmm kaikki eläinlajit? Vahvin, parhaimman näköinen ja kiinnostavin pärjää. Lajista vähän riippuen mitä se tarkoittaa.
Niitä näteimpiä naisia ei riitä kaikille puolisoiksi, joten miesten pitäisi hyväksyä että jos haluaa seurustella, pitää alentaa kauneusvaatimuksia.
Liian moni odottelee prinsessaa, jota ei koskaan tule. Joku arkisemman näköinen nainen voisi olla hyvä kumppani, jos uskaltaisi kokeilla vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säästäkää miehet ja matkustakaa. Koskaan tiedä mitä maailmalta löytyy. Ainakin olette elänyt ja nähnyt.
mies53v
Suomessa naisilla on aika matalat vaatimukset. Aasiassa esim. miehen täytyy olla aika todella varakas jos haluaa pitää naisensa. Suhteeseen kuuluu mm. jatkuva lahjojen ostelu ja sukulaisten tukeminen rahallisesti.
Varakkuus on suhteellista. Thaimaan mittapuun mukaan jokainen suomessa työssäkäyvä on kohtuullisen hyvin toimeentuleva. Japanit ja singaporet on sitten erikseen.
Ei parisuhde ainakaan minulle ole rahallista hyötymistä. Tuossa en todennäköisesti koskaan pärjäisi ja sitäpaitsi käärinliinoissa ei ole taskuja.
mies53v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ömmm kaikki eläinlajit? Vahvin, parhaimman näköinen ja kiinnostavin pärjää. Lajista vähän riippuen mitä se tarkoittaa.
Ei tuo välttämättä aina pidä paikkaansa. Esim. kissa voi paritella ensin sen kiinnostavimman kanssa ja sitten siirtyä suoraan toiseen vaihtoehtoon, samalla kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pariutumisikäisiä miehiä on kymmeniätuhansia enemmän kuin naisia, vaikka miehet muuten ovat vähemmistö. Ainoa ratkaisu on se, että miehet alkavat järjestelmällisesti suosia vanhempia naisia.
Ei tuo mahdotonta olisi. Kuinka saisi naiset flirttaamaan itseään 10 v nuoremmille miehille?
Minua tlee yleensä iskemään n. 15 vuotta nuoremmat miehet. Aina ne itseäni paljon nuoremmat. Olen jotenkin kiusaantunut kun tuntuu, että voisin olla sen tyypin äiti. Toisaalta naiset elävät miehiään pidempään, joten tässä iässä ikäero ei tunnu enää niin poissuljetulta. Kolmekymppinen tai sitä vanhempi mies jo on sillä järjentasolla, että tietää olevansa vanhemman naisen kanssa. Parikymppisiä iskijöitä kävi lähinnä sääliksi ja tuli pedoefekti.
Ne yrittää iskeä sinua, koska ajattelee sinulla olevan löyhempi moraali. Oman ikäisten kanssa ilta saattaa päättyä aivan viime metreillä ilman seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin gorilla... Ja paviaani. Ehkä yleisemmin kädelliset, myös se laji, joka on julmetun hyvä selittämään omia tekemisiään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ollut yksin kohta 2v, käyn ulkona kaupassa kerran viikossa. Muun vapaa-ajan käytän työskennellessä omien projektien parissa, yhdestä voi ehkä tulla jopa jotain suurta.
Liikaa huonoja kokemuksia suhteista. Monesti naiset eivät osaa sanottaa omia tunteitaan, enkä oikeastaan minäkään, joten olen päättänyt nyt keskittyä omiin juttuihini seuraavan vuoden ajan.
Olen naimisissa, mutta jos tulee ero, asun yksin loppuelämäni ja olen nainen
Katson telkkaria ja teen hyvää ruokaa itselleni, en jaksa enää parisuhdetta ja olla eri mieltä asioista. Vähemmän pyykkiä ja vähemmän siivoamista.
Vähemmän pusuja, vähemmän halauksia, korkeampi verenpaine ja aikaisempi hauta...
Sinkkunaiset elävät pidempään kuin parisuhdenaiset. Sinkkunaiset ovat terveempiä ja heillä on matalampi verenpaine kuin parisuhdenaisilla.
Lähde noille fantasioille?
Riippuu miehestä ja tilanteesta, mutta tuntuu että maaseudulla on niitä peräkammarin poikia, jotka ovat jääneet hoitamaan kotitilaa vanhempien eläkkeelle jäämisen jälkeen. Mutta kun sieltä kylältä kaikki tytöt ovat lähteneet kaupunkeihin opiskelemaan ja jääneet sinne, niin ei ole enää hirveästi vaihtoehtoja. Sen takiahan näitä Maajussille morsian-ohjelmiakin on.
Ehkä yksinäisille pitäisi olla oma Tinder, jossa olisi muita yhtä yksinäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt sentään! Ainakaan joutsenten pariutumista tuo ei kuvaa yhtään.
Yksinäisiä on sekä miehiä että naisia, myös ystäviä kaipaavia.
Mikä siinä on että yksinäiselle ei kelpaa toinen yksinäinen? Pitäisi saada sekä puolisoksi että ystäväksi juuri se yksilö jolla on paljon vientiä eli on tosi suosittu?
Eikö voi jossain yksinäisten faceryhmässä katsoa että kuka siellä olevista toisista yksinäisistä olisi kiva ihminen ja tutustua häneen?
Jos itse on yksinäisyyteen taipuvainen, eli ei niin suosittu ja säkenöivä karismaattinen persoona, niin miksi se jolla on jo paljon ystäviä ja puolisoita tyrkyllä valitsisi sen yksinäisyyteen taipuvaisen henkilön? Mikä tässä yksinäisessä, luultavasti hiljaisessa, vaatimattomassa, ärsyttävässä tai suorastaan omituisessa ihmisessä vetoaisi tähän henkilöön joka on suosittu kaikkien kaveri? Seura valitsee kaltaisensa.
Vierailija kirjoitti:
Niitä näteimpiä naisia ei riitä kaikille puolisoiksi, joten miesten pitäisi hyväksyä että jos haluaa seurustella, pitää alentaa kauneusvaatimuksia.
Liian moni odottelee prinsessaa, jota ei koskaan tule. Joku arkisemman näköinen nainen voisi olla hyvä kumppani, jos uskaltaisi kokeilla vaan.
miehillä on oikeus asettaa kriteerejä naiselle. miksi tyytyä naiseen, joka ei viehätä? ei naisetkaa tyydy tavalliseen mieheen. joten painuppa siitä muualle u l i s e m a a n miesten "liian korkeista" kriteereistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin gorilla... Ja paviaani. Ehkä yleisemmin kädelliset, myös se laji, joka on julmetun hyvä selittämään omia tekemisiään.
Eläimissä alfaurosten aika on lyhyt. Leijonilla laumanjohtaja/johtajat on yleensä vain pari vuotta vallassa. Jonka jälkeen heidät syrjäytetään ja moni nääntyy hiljalleen nälkään.
mies53v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt sentään! Ainakaan joutsenten pariutumista tuo ei kuvaa yhtään.
Joutsenuros kosiskelee esim. tanssilla. Jotkut lintukoiraat myös houkuttelevat laululla tai tekemällä hienon pesän valmiiksi. Eläimet eivät ainakaan tyydy koskaan keskivertoon.
Luuseri Tinder erikseen? Miksi, kun meillä on se varsinainen Tinder, yhtä lailla luusereille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pariutumisikäisiä miehiä on kymmeniätuhansia enemmän kuin naisia, vaikka miehet muuten ovat vähemmistö. Ainoa ratkaisu on se, että miehet alkavat järjestelmällisesti suosia vanhempia naisia.
Ei tuo mahdotonta olisi. Kuinka saisi naiset flirttaamaan itseään 10 v nuoremmille miehille?
Minua tlee yleensä iskemään n. 15 vuotta nuoremmat miehet. Aina ne itseäni paljon nuoremmat. Olen jotenkin kiusaantunut kun tuntuu, että voisin olla sen tyypin äiti. Toisaalta naiset elävät miehiään pidempään, joten tässä iässä ikäero ei tunnu enää niin poissuljetulta. Kolmekymppinen tai sitä vanhempi mies jo on sillä järjentasolla, että tietää olevansa vanhemman naisen kanssa. Parikymppisiä iskijöitä kävi lähinnä sääliksi ja tuli pedoefekti.
Ne yrittää iskeä sinua, koska ajattelee sinulla olevan löyhempi moraali. Oman ikäisten kanssa ilta saattaa päättyä aivan viime metreillä ilman seksiä.
Tuo vasta onkin hupaisaa :D
Olen edelleen neitsyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miehillä on oikeus asettaa kriteerejä naiselle. miksi tyytyä naiseen, joka ei viehätä? ei naisetkaa tyydy tavalliseen mieheen. joten painuppa siitä muualle u l i s e m a a n miesten "liian korkeista" kriteereistä.
Tietysti on oikeus! Mutta jos vaatimukset on pilvissä niin sitten on turha itkeä yksinäisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen suomalainen nainen on siis naimisissa kuuluisan näyttelijän tai laulajan kanssa?
Mietis uudelleen ja mars Prismaan :)
-eri