Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomessa on valtavat määrät yksinäisiä miehiä

Vierailija
18.04.2021 |

Poliisit-sarjassa eräs poliisi totesi, että kyllä Suomessa on valtavasti yksinäisiä miehiä. Miten saisi miehet ja naiset pariutumaan paremmin keskenään? Ovatko odotukset liian suuret ja kompromisseja ei pystytä tekemään ollenkaan?

Kommentit (810)

Vierailija
21/810 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei ne miehet pariudu keskenään?

mikset pariudu vaikka ruumiiden kans, niitä ovat hautausmaat täynnä..eivt karkaa vaikka oisit ruma

Vierailija
22/810 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Suomessa on valtavat määrät yksinäisiä miehiä"

Ja lehmiäkin kiinnostaa. -100 / 5

Vikahan onkin siinä, että lehmiä ei kiinnosta.

Kiinnostavampaa olisi puhua lehmistä kuin taas tästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/810 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ollut yksin kohta 2v, käyn ulkona kaupassa kerran viikossa. Muun vapaa-ajan käytän työskennellessä omien projektien parissa, yhdestä voi ehkä tulla jopa jotain suurta. 

Liikaa huonoja kokemuksia suhteista. Monesti naiset eivät osaa sanottaa omia tunteitaan, enkä oikeastaan minäkään, joten olen päättänyt nyt keskittyä omiin juttuihini seuraavan vuoden ajan. 

Olen naimisissa, mutta jos tulee ero, asun yksin loppuelämäni ja olen nainen

Katson telkkaria ja teen hyvää ruokaa itselleni, en jaksa enää parisuhdetta ja olla eri mieltä asioista. Vähemmän pyykkiä ja vähemmän siivoamista.

Vierailija
24/810 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko niin, että pariutumisikäisten ikäpolvessa vain on jotain vialla.

Oma kaverini on kilttimies. Omasta mielestään saalis, hyvännäköinen, kiltti, hyvä mies ja hyvä tuleva isä.

Todellisuudessa näille väitteille ei ole mitään totuuspohjaa. Tämä mies on monista mielenterveysongelmista ja riippuvuuksista kärsivä. Eikä ihme, sillä lapsuus oli väkivaltainen mielisairaiden vanhempien perheessä.

Lapsuutensa ongelmiin nähden hän on toki hyvin pärjännyt. Käy töissäkin. Mutta on silti vielä valovuoden päässä siitä, että olisi aviomiesmateriaalia tai isämateriaalia.

Vierailija
25/810 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pariutumisikäisiä miehiä on kymmeniätuhansia enemmän kuin naisia, vaikka miehet muuten ovat vähemmistö. Ainoa ratkaisu on se, että miehet alkavat järjestelmällisesti suosia vanhempia naisia.

Ei tuo mahdotonta olisi. Kuinka saisi naiset flirttaamaan itseään 10 v nuoremmille miehille?

Vierailija
26/810 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ollut yksin kohta 2v, käyn ulkona kaupassa kerran viikossa. Muun vapaa-ajan käytän työskennellessä omien projektien parissa, yhdestä voi ehkä tulla jopa jotain suurta. 

Liikaa huonoja kokemuksia suhteista. Monesti naiset eivät osaa sanottaa omia tunteitaan, enkä oikeastaan minäkään, joten olen päättänyt nyt keskittyä omiin juttuihini seuraavan vuoden ajan. 

Olen naimisissa, mutta jos tulee ero, asun yksin loppuelämäni ja olen nainen

Katson telkkaria ja teen hyvää ruokaa itselleni, en jaksa enää parisuhdetta ja olla eri mieltä asioista. Vähemmän pyykkiä ja vähemmän siivoamista.

Vähemmän pusuja, vähemmän halauksia, korkeampi verenpaine ja aikaisempi hauta...

Vierailija
27/810 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M26 kirjoitti:

On se kumma, ku yksinäisyys nähdää vikana. Jotkut haluu olla yksin oha omasta tahdostaan. Ekstrovertit on aina tunkemassa omia elämäntapojaa muitte kurkusta alas…

Yksinäisyydellä tarkoitetaan ei-itsevalittua, negatiivista olotilaa tai tunnetta. Itsevalittu yksinolo on aivan eri asia. Varmaan sekin joillekin sopii.

Vierailija
28/810 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä pysty muuttamaan, koska Suomen aktiivi-ikäisissä on paljon enemmän miehiä kuin naisia. 

Vaikka jokainen nainen ottaisi miehen, jäisi silti 50 000 miestä ilman naista. Se on iso määrä näin pienessä väestössä. 

Ainoa keino korjata tilanne olisi saada maahan jostakin keskikokoisen suomalaisen kaupungin verran naisia. Se taas ei ole realistista oikein mitenkään. Miksi kaupungillinen naisia muuttaisi Suomeen ja jos nyt jostain ilmestyisikin, miten niin isolle määrälle keksittäisiin jotakin järkevää tekemistä työttömyyden riivaamassa maassa. 

Vierailija
29/810 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miehillä kuin naisilla kysymys on aina joko vapaaehtoisuudesta tai liian pinnallisista/korkeista odotuksista. Biseksuaalina huomannut, miten monet ihmiset eivät omaa mitään itsekritiikkiä asettaessaan kumppanikriteerejään - pitää saada enemmän kuin mitä itse voi tarjota. Te (palsta)miehet ette ole tästä poikkeus, vaikka monesti muuta kuvittelette.

Toinen ihmisryhmä joka ei pariudu helposti on se, jonka onnellisuus ei yksinkertaisesti riipu parisuhdestatuksesta. Miksi nämä pitäisi pakottaa pariutumaan?

Vierailija
30/810 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä meitä yksinäisiä naisiakin on. Miehille ei vaan kelpaa, kun ei ole fitness-mallin näköinen. Enkä ole ylipainoinen enkä ruma, vaan tavallisen näköinen.

Millä tavalla olet etsinyt herraseuraa? Aika harva nainen on mikään fitness-malli, mutta useimmilla flaksi käy.

Vierailija
31/810 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M26 kirjoitti:

On se kumma, ku yksinäisyys nähdää vikana. Jotkut haluu olla yksin oha omasta tahdostaan. Ekstrovertit on aina tunkemassa omia elämäntapojaa muitte kurkusta alas…

Yksinäisyydellä tarkoitetaan ei-itsevalittua, negatiivista olotilaa tai tunnetta. Itsevalittu yksinolo on aivan eri asia. Varmaan sekin joillekin sopii.

Hyvin harvoille sopii.

Vierailija
32/810 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan nuoret miehet ja miksei naisetkin voivat huonosti. Hirvee paine luodaan joka puolelta. 20-25 vuotiaana pitäis olla koulut käytynä ja uraputki hyvässä vauhdissa. Miehillä vielä armeija tai sivari suoritettuna. Em. ikähaarukka olisi lisääntymisen kannalta otollisinta aikaa. Työelämä on nykyään ihan hullua. Työnantajan käytettävissä pitäisi olla 24/7. Pariudu siinä sitten ja perusta perhe. Näyttäisi vieläpä siltä, että nuoret naiset haluavat luoda työuransa ennen perheen perustamista ja lapsista aletaan haaveilemaan vasta 35-45 vuotiaina. Huomauttaisin, että työura jatkuu n. 67 vuotiaaksi asti ja lapset on paljon helpompi hoitaa nuorempana. On myös huomattavasti mukavampaa, kun lapset ovat jo aikuisia silloin kun itse olet reilut 40v. Kyllä silloinkin voi vielä elää sitä "omaa elämää".

Vierailija
33/810 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten pitäisi ensin hoitaa alkoholi-, huume- ja väkivaltaongelmansa pois.

Useimmilla yksinäisillä miehillä ei ole mitään noista.

Vierailija
34/810 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö jo kouluissa ohjata tyttöjä juttelemaan myös niille luokan kilteimmille pojille?

Vierailija
35/810 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on tullut kokoajan enemmän järkiinsä. Ainoa syy miksi naisen kanssa kannattaa asua on säännöllinen seksi. Naisilla on kuitenkin seksinkin suhteen niin paljon vaatimuksia, että seksistä pääsee nauttimaan säännöllisesti parisuhteessakin vain jatkuvalla vaivannäöllä. Jos vielä tämän jaksaa, niin lopulta usein nainen kuitenkin kyllästyy ja ottaa eron. Ennen oli helpompaa, kun naiset olivat riippuvaisia miehestään.

Eli elämä on miehelle kaikenkaikkiaan miellyttävämpää ilman vakituista parisuhdetta.

Vierailija
36/810 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä haluaisin miehen, mutta korona-aikana ei tapaa uusia ihmisiä missään :( tinderiin en mene, päädyn vain jonnekkin y-laudalle naurunalaiseksi kun en ole instafitnessmalli. En myöskääm usko sieltä löytyvän mitään pysyvää.

Vierailija
37/810 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen mies on hupeneva luonnonvara.  Myös valkoinen mies käy kohti loppuaan.  Länsimainen yhteiskunta kaatuu Euroopasta.  -Maamme on parin kolmen  vuosikymmenen päästä tyhjentynyt suomalaisista rajusti.  Näin käy työnantaja ja virkavallassa, kun työvoimareservi haalitaan määräperusteisesti.

Vierailija
38/810 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

en silti ota rumaa naista, hahhaa..

Vierailija
39/810 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestenkin kannattaisi ylläpitää ystävyyssuhteitaan sekä suhteitaan läheisiinsä (vanhemmat, sisarukset, serkut jne). Silloin ei tuntisi itseään yksinäiseksi. Sinkkuus ei aiheuta naisillekaan välttämättä yksinäisyyttä, jos naisella on muuten paljon läheisiä ihmissuhteita. 

Vierailija
40/810 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluabat vain seksiä nykyään.

Eli ovat tulleet järkiinsä kun ymmärtävät välttää elämänmittaisen riesan jota ennen edellytettiin seksipuuhien mahdollistamiseksi.