Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ymmärrä miten muut naiset jaksaa olla parisuhteessa

Vierailija
18.04.2021 |

Eikö ole raskasta elää jatkuvasti vain toista varten?

Esim. mulle mikään ei ole niin rentouttavaa kuin työputken jälkeen palkita itseni lepäämällä kunnolla ja syömällä hyvin. Nytkin olen maannut kotona koko viikonlopun ja syönyt perhepizzan ekstrajuustolla ja päällä valkosipulia sekä pussillisen suklaamunia. Vatsa on löysä ja nesteestä taikinainen, henki haisee ja näytän siltä kuin olisin lihonut 5kg. En ikimaailmassa olisi voinut tehdä tätä, jos pitäisi olla jatkuvassa edustuskunnossa miehen takia.

En ihan oikeasti ymmärrä, miten kukaan kestää parisuhteen aiheuttamaa jatkuvaa painetta ja pakkoa tehdä sitä ja olla tätä. Tai luovuttaa itsensä suhteen niin, että ei enää välitä miltä näyttää. Mä en siihen pystyisi. Mulle läheiset suhteet aiheuttaa stressiä ja syömishäiriötä. Nytkin jätin todella hyvän miehen kun aloin ajatella mitä joutuisin hänen takiaan kestämään ja miten paha olo mulla olisi itseni kanssa. Yksin olen itseeni tyytyväinen.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa.

Itselleni miehenä olisi vain plussaa jos nainen arvostaisi hyvässä kunnossa pysymistä ja ainakin jonkinlaista edustavuutta kotona sillä tavalla ettei piereskellä vessan ovi auki pesemättömissä ja reikäisissä verkkareissa.

Se on kuitenkin toiveajattelua, koska naiset tuntuvat arvostavan ensisijaisesti geenikomeutta, tienaamiskykyä ja puitteita (asunto, lomamatkat, ym).

Jos ei ole tarjota luksuselintasoa, saatavilla olevat naiset ovat sellaisia jotka tosiaankin haluaisivat mussuttaa pizzaa lökäreissä kun katsellaan Temppareita. Minut se tekisi onnettomaksi, terveellinen ruokavalio ja liikunta kun ovat minulle tärkeitä.

Vierailija
42/49 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän ap:ta, sillä en itsekään pystyisi suhteessa olemaan 100% oma itseni. Muiden ihmisten seurassa sitä haluaa sentään muistaa edes peruskäytöstavat, eli ei voi sikailla mielin määrin, piereskellä, kaivaa nenää tai korvaa, mitä ikinä mikä on ns. fyysisellä tasolla normaalia, mutta seuraan sopimatonta.

Sellaiset ihmiset ovat varmasti suhteessa ”omia itsejään”, jotka puunaavat aktiivisesti muutenkin. Vs. itse saatan olla viikonkin käymättä suihkussa JA harjaamatta hampaita, jos ei tarvitse lähteä mihinkään. Saisin vain stressin toisen ihmisen läsnäolosta, kun olisi pakko esim. raahautua suihkuun vaikka kuinka uupuneena. (Kun en kuitenkaan haluaisi olla toisen seurassa ihan visvainen.)

Viikko ilman suihkua?😨 Ei ihme, että olet yksin. Jatka valitsemallasi tiellä.

mies53v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen oli vanhempiesi parisuhde? Oletko kenties imenyt itseesi jotain vääriä uskomuksia, miten parisuhteessa pitää olla? Tuo, mitä kirjoitit parisuhteesta vaikuttaa ihan joltain vankilalta, ikäänkuin et voisi olla rakastettava ihan omana itsenäsi.

Vierailija
44/49 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen miettinyt samaa. Tulin perjantaina kotiin sinkkukämppääni ja tuijotin netflixiä koko illan. Eilen aloitin päivän pitkällä suihkulla ja aamiaisella, sitten hääräilin parvekepuutarhassani ja leikkasin ja ompelin tilkkutyötä monta tuntia. Iltaruoan söin yhdeltätoista.

Miehen kanssa eläessä perjaitaina olisi varmaan pitänyt sietää kaljoittelua tai idioottiystäviä, lauantaina krapula ja/tai seksin vonkumista, miehen jälkien siivoamista, kotityöriitoja, valitusta missä ruoka on jne jne jne. Kahden parisuhteen kokemuksella yhteiselosta on jäänyt vain ikävä kuva. Nykyinen viikonloppunikin olisi ollut täynnä soraääniä tyyliin anna seksiä/tee ruokaa/siivoa/krapulainen vonkaaja haisemassa asunnossa.

Jospa löytäisit miehen, joka ei juo ja tykkää puutarhanhoidosta. Kyllä sellaisia on.

Vierailija
45/49 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän ap:ta, sillä en itsekään pystyisi suhteessa olemaan 100% oma itseni. Muiden ihmisten seurassa sitä haluaa sentään muistaa edes peruskäytöstavat, eli ei voi sikailla mielin määrin, piereskellä, kaivaa nenää tai korvaa, mitä ikinä mikä on ns. fyysisellä tasolla normaalia, mutta seuraan sopimatonta.

Sellaiset ihmiset ovat varmasti suhteessa ”omia itsejään”, jotka puunaavat aktiivisesti muutenkin. Vs. itse saatan olla viikonkin käymättä suihkussa JA harjaamatta hampaita, jos ei tarvitse lähteä mihinkään. Saisin vain stressin toisen ihmisen läsnäolosta, kun olisi pakko esim. raahautua suihkuun vaikka kuinka uupuneena. (Kun en kuitenkaan haluaisi olla toisen seurassa ihan visvainen.)

Viikko ilman suihkua?😨 Ei ihme, että olet yksin. Jatka valitsemallasi tiellä.

mies53v

Vastaan nyt, vaikka oletkin nimimerkkeinesi palstan tunnetusti laiskoin provo:

Eihän se mitään haittaa, kun on vain yksikseen kotona.

Esim. masentuneet voivat olla paljon pidempiäkin aikoja, viikkokausia tai jopa kuukausia.

Vierailija
46/49 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/0.

Vierailija
47/49 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai jaa.

Itselleni miehenä olisi vain plussaa jos nainen arvostaisi hyvässä kunnossa pysymistä ja ainakin jonkinlaista edustavuutta kotona sillä tavalla ettei piereskellä vessan ovi auki pesemättömissä ja reikäisissä verkkareissa.

Se on kuitenkin toiveajattelua, koska naiset tuntuvat arvostavan ensisijaisesti geenikomeutta, tienaamiskykyä ja puitteita (asunto, lomamatkat, ym).

Jos ei ole tarjota luksuselintasoa, saatavilla olevat naiset ovat sellaisia jotka tosiaankin haluaisivat mussuttaa pizzaa lökäreissä kun katsellaan Temppareita. Minut se tekisi onnettomaksi, terveellinen ruokavalio ja liikunta kun ovat minulle tärkeitä.

Tästä huomaa senkin kuinka erilaisia eri sukupuolten toiveet ovat.

Naiset valittavat kuinka miehille seksi on niin tärkeää ja toivottaisiin panostusta liikuntaan ja herkuttelun rajoittamista jotta kroppa pysyisi kuosissa.

Miehet toivovat että naiset vaatisivat näitä genetiikan, menestyksen ja hienojen puitteiden sijaan.

Naisen unelmaelämä olisi upea vimpan päälle laitettu asunto jossa yksikään koristetyny ei ole väärässä kulmassa, paljon matkustelua ja luksusta mutta ei mitään väliä miltä näyttää tai kuinka paljon herkkuja suuhunsa ahtaa. Sellainen muinainen roomalainen hedonismi.

Miehen unelmaelämä olisi huoleton kämppä, harrastuksia ja hauskanpitoa, sporttinen elämäntapa molemmilla (monella miehellä ei ole koska naiset eivät arvosta sitä) ja seksiä. Eli juuri päinvastoin.

Vierailija
48/49 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt liikaa

Vierailija
49/49 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin nautin sinkkuudestani. Nukun hyvin, urheilen, syön terveellisesti, tapaan ystäviäni ja aikuisia lapsiani. Nautin kiireettömyydestä iltasin ja viikonloppusin. Jos löytyisi mies, jonka kanssa olisi yhteistä. Voisin minä parisuhteessakin olla. Nautin halimisesta, pussailusta ja vähän muustakin välillä.