Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12763)
Kauppakeskus Ratinan piipittävällä vinkuäänellä laulettu pätkä. En saa siitä mitään muuta selvää kuin että lopussa sanotaan kauppakeskus ratina. Ylipäätään kaikki tuommoiset mainos'jinglet' kuulostavat typeriltä, varmaan oikean maailman Charlie Harperit niitä kehittelevät kännissä.
Vierailija kirjoitti:
Kauppakeskus Ratinan piipittävällä vinkuäänellä laulettu pätkä. En saa siitä mitään muuta selvää kuin että lopussa sanotaan kauppakeskus ratina. Ylipäätään kaikki tuommoiset mainos'jinglet' kuulostavat typeriltä, varmaan oikean maailman Charlie Harperit niitä kehittelevät kännissä.
Joku Turkulainen optikkoliike muuten teki myös todella kummallisen mainoksen, jossa oli joku typerä jingle. Musiikkityyli oli joku humppa tms ja sanat todella kököt. Varmaan joku Mika tai Turkka Mali oli sen niille tehneet. Muutenkin mainos näytti siltä, että tekemisen budjetti oli ollut 200e. On pyörinyt nyt tässä kevään aikana maikkarilla tuo mainos. Niin ärsyttävä, että jalallanikaan en aio tuohon liikkeeseen astua, vaikka ois maailman ainoa optikkoliike.
Telian mainos, voisitteko ajatella pikkaisen paremman mainoksen, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutti frutti se tonttu, aika sreepy
Joo, siis tämä. Nimenomaan CREEPY, ja ärsyttää kun se tulee nyt lätkää katsoessa joka mainoskatkolla.
Creepyä on se, että kun mainos alkoi pyöriä, olen alusta asti kuullut tonttujen laulavan "Mutti, mutti" ja näin ollen mainoksesta tulee mieleen ainoastaan tomaattikastike!
Dna mainos, missä nainen itkee eroa ja sitten matkustaa lautalla ja... verkko ei (muka) ole tärkeä, elämä on lause lopussa. Voi V. Oksettava mainos
Vierailija kirjoitti:
Mikä järki on siinä Puuilon mainosten lopussa AINA: "Tuukko hakeen?" "En.... Tuun."
Ilmeisesti se äijä ei sitten kuitenkaan mennyt niitä härpäkkeitä hakemaan, vaikka sanoi, koska Puuilo antoi tulosvaroituksen, jota perusteltiin mm. yllättäen muuttuneella kuluttajakäyttäytymisellä!
Se typerä tulehdustussuämmä, joka tuijottaa kameraan psykoottisesti. En edes tiedä, mitä siinä mainostetaan, koska tuo mainos aiheuttaa niin raskasta vitutusta, että sammutan telkkarin samoin tein, kun tuo paska ilmestyy ruutuun.
Lääketieteellisen infon levitys olisi tosi jees, jos se tehtäisiin asiallisesti, mutta ei kiitos mitään typeriä, silmänsä auki liimanneita ämmiä mainostamaan tulehtuneita tussujaan.
Moi-liittymän punaisen maskottipallon ääni ketuttaa joka kerta ihan kiitettävästi.
MM-kisojen mainokset joissa kuvitellaan että ostan mitä tahansa koska jääkiekko.
Vierailija kirjoitti:
äänikirjamainos missä äiti huokailee eroottista romaania kuunnellessan samalla kun tumma isä hakkaa lasta
Spooky piste fi :D
Tuo rockfestarimainos, joka tunkee koko ajan esiin !!!!
Vierailija kirjoitti:
Mikä järki on siinä Puuilon mainosten lopussa AINA: "Tuukko hakeen?" "En.... Tuun."
Okei luulin sen sanovan en tuu ja ihmettelin miksi.
Tuc-mainos jossa yksi nainen hyökkää yhtäkkiä tuolin selkämykselle kikkailemaan? Kuka noin tekisi??
Lehtien nettiversioiden joka väliin tungetut mainokset! Pari riviä tekstiä ja valtava mainos ja taas teksti jatkuu pari riviä ja uusi mainos.
Mainostajille tiedoksi: KUKAAN EI LUE TAI KATSO NÄITÄ!!
DNA:n mainos ihmetyttää kun miehen käsien heilutteli viittaa kiinnijäämiseen pettämisestä ja nainen sitten nöyränä takaisin?
Vierailija kirjoitti:
Always-mainoksen karmea läski taitoluistelijanainen on palannut pienen tauon jälkeen. Hyi hitto! Ihme, että jää kestää...
Siinä yksi epäonnistuneimmista mainoksista ikinä. Lähinnä tulee mieleen, mihin tuonne järkyttävien paksujen reisien väliin mitään sidettä saa edes mahtumaan!!! Yäk! Tai ehkä siinä onkin se alitajuinen idis: Always on NIIIIIIN ohut, että tämänkin akan toisiaan puristavien ja hiertävien reisien väliin mahtuu.
No niin kaikki tykkää xl naisista.
Maatua mallit saa arkkuihin luineen
Kun savolaitytön nään farkkuihin uineen
Muualla maassa vain kipeytyy ranteet
Kun unelmissa näkee ne lanteet
K-Citymarket, missä se kauppias soittaa toiselle kauppiaalle kehuskellakseen asiakkaiden antamasta hyvästä palautteesta.
Se kauppias, jolle soitetaan, ei ole kyllä yhtään kiinnostunut, lopettaa puhelun nopeasti
Mitä siinä mainostetaan, omahyväistä kauppiasta?
Vierailija kirjoitti:
Oman kylän kauppa. En itsekään käsitä miten se on niin ärsyttävä.
Se helkkarin muija ja ne kamalat runot, jotka melkein rimmaavat. MIKSI? MIKSI? MIKSI?
AIheuttaa v****tusta täällä joka kerta!
Vierailija kirjoitti:
No se s:nan peikko tai mikälie hirviö joka seikkailee lapsen kanssa ja spillaa kaikkea ja on jörkyttynyt mutta onneksinlapsella on matkalaukuittain talouspaperia ja vessapaperia mukana niin että peikko saa tyynykseen rullan.
Päästäisittekö lapsenne metsäretkelle peikon kanssa?
Ällöin mainos tuntuu mulla olevan se jota eniten tuputetaan, tänä vuonna raskaimmin on v:ituttanut kinderin mainos jossa suklaapatukkka seukkaa maitolasin kanssa, harhalaitoksen pankkilainanvälistäveto ja tuo typerä sottaava peikko. Kyllä vaihtuu herkästi YLEn kanaville.
Se peikko on niin epähygieeninen, ettei mikään talouspaperi voi sitä karvakasaa siivota. YÄK.
Mä olen viime vuosina ollut kovin ärsyyntynyt Prisman tai S-liikkeen mainoksista. Ensin oli se ruotsin kökkö kuningasperhe, sitten tuli se teini huutamaan äitiä, ja nyt sitten... mä en onneksi nyt edes muista!
Muutenkin mainokset on mennyt kovaa vauhtia alamäkeen, ei ole enää hyviä mainoksia.

Itse olen normaali suorittaja. En ollenkaan hyväksy laiskuutta ja riistoa.
Sun kommenttisi oli kuitenkin tuomitseva väärällä tavalla ihmisyyden mitalla.