Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12763)
Kaikki sààtanan Vitae pro-mainokset. Aina dupattuja tyyliin: Hei, minä olen Erkki (oikeasti videossa joku itävaltalainen köppänä tms), eläkkeelle jäänyt entinen hammaslääkäri. Eläkkeelle jäätyäni aloin käyttämään Vitae pro-valmistetta ja huomasin kuinka luusto ja nivelet nuorentuivat 20 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Tuo rockfestarimainos, joka tunkee koko ajan esiin !!!!
Vähänkö kyllästyttää tuo Valonkantaja-biisi, joka on alunperin hyvä, mutta tunkee jo korvista ulos. Pakko laittaa mutelle. Tulee tosiaan Nelosen kanavilla joka ikisellä mainoskatkolla.
K kaupan mainos missä muija on koko ajan kita leveellään .
Se joku nutri juoma mainos, missä nainen laittaa tulppaaneja vaasiin ja yhtäkkiä mummo hamuaa niitä kukkia ikään kuin syödäkseen ne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se s:nan peikko tai mikälie hirviö joka seikkailee lapsen kanssa ja spillaa kaikkea ja on jörkyttynyt mutta onneksinlapsella on matkalaukuittain talouspaperia ja vessapaperia mukana niin että peikko saa tyynykseen rullan.
Päästäisittekö lapsenne metsäretkelle peikon kanssa?
Ällöin mainos tuntuu mulla olevan se jota eniten tuputetaan, tänä vuonna raskaimmin on v:ituttanut kinderin mainos jossa suklaapatukkka seukkaa maitolasin kanssa, harhalaitoksen pankkilainanvälistäveto ja tuo typerä sottaava peikko. Kyllä vaihtuu herkästi YLEn kanaville.
Se peikko on niin epähygieeninen, ettei mikään talouspaperi voi sitä karvakasaa siivota. YÄK.
Se karvapetse ei kyllä vessapaperilla puhdistu. Ehei.
Panadol Zap särkylääkemainos, joka tuli joka välissä sanoilla - Kun päänsärky voi tulla pahaan paikkaan.
Mihin muualle Päänsärky tulee kuin päähän?
Ps. Tänään huomasin tekstin muuttuneen muotoon- Kun päänsärky voi tulla pahaan aikaan.
Jos mainos ärsyttää, niin usein se on sellaiseksi tarkoitettukin. Muitakin tapoja on, mutta yhteistä kaikille on, että niiden pitää jäädä jollain tavalla mieleen. Kuten joku tässä ketjussa kirjoitaa, että pitää ärsyttävänä mainosta , koska siinä on kaikki homoseksuaaleja. Kukaan ei sitä kerro, mutta he ylinäyttelee sen niin, että syntyy joillekin mielikuva siitä, että he ovat todellakin homoseksuaaleja. Sekin täysin tietoista.
Yhteen aikaan Bauhaus käytti mainoksia, joissa mies menee Bauhaus kauppaan ja kurkottaa jotakin tavaraa hyllyssä, kun joku mottaa häntä nyrkillä leukaan. Kaikki muutkin versiot oli samanlaisa. Asiakas kuvattiin hölmöksi tai hänelle sattui joku kämmi. Jossain versiossa jäi trukin yliajamaksi ja toisessa kaatui tikkaiden kanssa taaksepäin.
Vierailija kirjoitti:
Panadol Zap särkylääkemainos, joka tuli joka välissä sanoilla - Kun päänsärky voi tulla pahaan paikkaan.
Ps. Tänään huomasin tekstin muuttuneen muotoon- Kun päänsärky voi tulla pahaan aikaan.
Mikähän olisi sitten päänsärylle hyvä aika😁
Eikö kukaan viel ole maininnut se kamala grillaa ku Tomi Björk?! Björkin ääni, ylibodattu krippa ja tatuoinnit, ja loppuhuipennukseksi naisen naama?! Mä en tajua
Vierailija kirjoitti:
Kaikki sààtanan Vitae pro-mainokset. Aina dupattuja tyyliin: Hei, minä olen Erkki (oikeasti videossa joku itävaltalainen köppänä tms), eläkkeelle jäänyt entinen hammaslääkäri. Eläkkeelle jäätyäni aloin käyttämään Vitae pro-valmistetta ja huomasin kuinka luusto ja nivelet nuorentuivat 20 vuotta.
Kyllä niissä ihan suomalaisia esiintyy, mm. naapurini :) Seuraa huulisynkkaa, niin ehkä itsekin huomaat että suomea puhuvat.
Laihdutusvalmiste Vanefist Neo ja Dermisena kasvohoito.
Täysin identtiset kertomukset, yrittäjänainen Kouvolasta, menettänyt miehensä ja nyt sitten tuotteen vuoksi uusi rakkaus.
Sama naama netissä ihan eri nimellä, ei suomalainen.
Kait joku partakone mainos, jossa lopuksi kundi ajaa rintakarvojaan ja vilkaisee housuun.! Voe jumalauta!
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan viel ole maininnut se kamala grillaa ku Tomi Björk?! Björkin ääni, ylibodattu krippa ja tatuoinnit, ja loppuhuipennukseksi naisen naama?! Mä en tajua
Näyttääkö naiselta?
https://www.google.com/search?q=tomi+bj%C3%B6rck&source=lnms&tbm=isch&s…
En vahingossakaan katsele tai kuuntele mitään kanavaa josta tulee mainoksia!
Vierailija kirjoitti:
Kuka näitä tyhmiä mainoksia tekee, mikä mainostoimisto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttääkö naiselta?
Naismaiselta näyttää.
Vaihda hyttysvapaalleeeeeeeeee.......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttääkö naiselta?
Naismaiselta näyttää.
Ei ton naama ole siinä mainoksen lopussa.

"En katso mainoksia" ja "mainokset eivät vaikuta minuun" on kyllä naurettavimpia kommentteja mitä kuulee. Poimit tietämättäsi mainosviestejä koko ajan eri kanavissa, ja sitten kaupassa valitset tuotteen koska olet siitä kuullut - muodostit siis mielipiteen, että tuote on tunnettu ja laadukas merkki.