Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12763)
Saarioisten mainos, jossa pikkutytöltä yritetään ottaa puurolautanen pois. Minusta tosi ahdistava mainos.
Pahimpia on sdp ja muun vasemmiston mainokset.
Linola-tuotteet Kiitos Lino 😒
Tena-mainokset, joissa "pissa tulee housuun". Ei tarvitsisi havainnollistaa, se musiikki vielä, joka imitoi lirauttelua "tip-tip". Naiset kikattavat ja yksi nostelee peffaansa, antaa mielikuvan, että nyt lorahtelee pisu housuun. Kuka mainoksen kehitti? Mies? Ei tarvita sinistä nestettä havainnollistamaan, että näin se pissa leviää Tenaan. Eikö mainos voisi olla asiallinen, aikuisille tarkoitettu. Riittäisi yksi lause ja paketin kuva: Tena, virtsankarkailuun.
:D onneksi en ole nähnyt tällä sivulla mainituista kuin Oivariini-mainoksen alun, joss nainen on miesmäinen ja mies naismainen...
Anna Puun purkkamainos, "Anna hymysi loistaa" ja ne ihanat pinkit haalarit. Samoin se "sinä valitsit minut, minut, minut".
Lindor suklaakonvehteja. Per…ele, se ylähuulen törröttäminen.
Se missä se tytön näköinen ja oloinen futispoika potkii roskapussia ja roudaa sen vielä autoon. "No kun iskä sano, että meidän auto kulkee biojätteellä".
Rustan mainos jossa perhe kisailee paikasta korituolissa on ärsyttävin mainos tällä hetkellä musiikkiaan ja näyttelijöitään myöden.
ne kaksi lainojen tasausmainosjutut. Se sama tummatukka on höpissy jo m on ta vuotta samaa man traa ja n hyt on ilm esgtyn yt yks v aalee kimma höpisemään samaa. Voi ÄITI. Taatusti vaihdan kanavaa,Ja ruokamainokset etenkin Kmarkegtin ylipirteä ainen. Paikkakunnallamme kun eiol edes K-marketia.
Hiivatulehdusmainos.vitaepro.k supermarket mainokset.se tavallista kalliimpi ruokakauppa sopis paremmin.oma laina.fi.ja onhan näitä paljonkin jotka ärsyttävät.
Onneksi joku muukin inhoon k kaupan ylipirteää tyttöä ja sitä mainosta.automainoksetkaan ei kiinnosta..ja badabba baada da.voi Jeesus.tämä mäkkärimainos on hirvee ja haribo karkkipussimainos.ja kaikki muut ysi yli ysi ysi.hoh hoijaa
Vierailija kirjoitti:
Se missä se tytön näköinen ja oloinen futispoika potkii roskapussia ja roudaa sen vielä autoon. "No kun iskä sano, että meidän auto kulkee biojätteellä".
Miksi pitää arvioida lasta tuolla tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä oikein usko, että ärsyttävä mainos olisi paras tapa vaikuttaa ostokäyttäytymiseen, jos oletetaan, että asiakkaita halutaan lisää. Kyllähän ne vaikuttavat negatiivisesti.
Itse ainakin olen kiertänyt kaukaa K-kaupat sen jälkeen, kun tuo "niin hauska, jollain murteella rääkyvä" nainen tuli mainoksiin. Muistan aina sen ärsyttävän ä*män ajaessani kaupungille, K-kaupan kohdalla painan kaasua.
Muitakin esimerkkejä on. Olen mm. päättänyt, että niin huonoon kuntoon eivät niveleni mene, että turvautuisin vitaeprohon.
Ja jos ajatellaan, että ärsyttävät mainokset jäävät mieleen, niin metsään meni. Sen huomaa esim. lukiessa tätäkin palstaa. Moni muistaa ärsyttävyyden, mutta ei sitä mitä siinä ärsyttävässä mainoksessa mainostettiin. Eli tuote unohtuu.
Heikkoon on mennyt mainostoimistojen anti nykyisin.
Onhan tätä tutkittu, että ärsyttävä mainos puree.
On tutkittu, että ärsyttävä mainos jää mieleen. Mutta se, että ihminen ostaisi tuotetta, jonka mainos ärsyttää, onkin sitten ihan eri juttu. Siihen en suorilta usko.
Mua ei ainakaan kiinnosta tippaakaan, miten jotain tuotetta mainostetaan, jos se on sellainen mitä tarvitsen/haluan. Ärsyttävä mainos ei estä ostamista.
Miksi Telian potra poika ei enää polje? Oli symppis.
Pätkä missä joku aine (pegorion)helpottaa paskomista. Ne ilmeet kun tikistellään ja oih ihanaa! Sieltähän se tuli.
Vierailija kirjoitti:
En ole kuunnellut mainoksia moneen vuoteen, aina en tosin onnistu välttämään osia niistä.
Osien perusteella kysyn: onko mainostus entistä seksualisoituneempaa? Äsken oli mainos (Oivariini?), jossa aikuiset ihmiset pitivät sokkomaistiaiset (!?), NAISEN JA MIEHEN PUHETAPA OLI VAIHDETTU PÄITTÄIN.
Lidl on tehnyt saman tempun! Prinsessa on mentaalisesti mies... ja hänen kumppaninsa täys ämmä!!!
Onko Lidl woke? Entä Valio?
Mikä psykologia on tuossa inversiossa, että miehistä tehdään naismaisia?
Älkää altistako lapsianne mainoksille.
Eikä uutisille, eli valheille.