Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12763)
Vitae pro, mainos antaa vaikutelman että tietyt mineraalit saa vain pillereistä. Tosiasiassa jopa minä vegaanina saan ihan kaiken suoraan ruuasta, sekasyöjät saa jo roskaruuasta kaiken.
Oreo-mainos jossa pedofiilimies houkuttelee keksillä pikkutytön tanssin.
Mä haluun pukeutua naisten pikkupöksyihin mutten kehtaa ostaa niitä kivijalkakaupasta joten tilaan verkosta. Briteissä curvy kate oli hyvä muttä ylettömän kallis nyt eu eron vuoksi
Siinä lääkefirman mainoksessa jossa pottakampauskaksoset, ärsyttää eniten ne omituiset lauseet ja niiden karsea monotoninen ääntäminen. "Harmi että meillä on tukkoiset nenät. Mutta minulla on siihen nyt lääke." Niin minullakin, MUTTA SE ONMYÖS EDULLISTA"
Kindermainoksen lause "miksi et yllättäisi heitäkin" Jaa onko muitakin yllätettäviä? Ei ole suomea tuo!
MINISAN MINISAN MIINIISA-A-A-A-A-A-A-A-A-ANNNNNN
DNA:n mainokset joissa henkiolento kyselee eri versioissa, onko liittymäasiat kunnossa!
Danish Guy boxsereita sitten mainostetaan muka seksikkyydellä kun lähinnä kooltaan talvikalsarit?
Saattaa joista kuista olla ärsyttävä, mutta tykkäsin siitä S-vaalien mainoksesta. :D
Nuori nainen puhumassa nopeasti ja siihen yhdistetty vanha pariskunta olisi voinut epäonnistua niin monin tavoin.
Tämä oli onnistunut. :)
Ei ole luetun ymmärtäminen nyt kohdallaan...
Nivean Black and White dödöt. Keeeeestääääää liiiiiiian kauan. Ja pakollinen tummaihoinen levittelee törkeästi haavojaan. Musiikki liian kovaa.
Minkä ihmeen takia AINA KAIKKI allergialääkemainokset on yhtä huonoja? Miksi niissä jokaisessa on joku maailman typerin rallatus, jonka sanat ei edes osu yksiin. Aina sama homma, vuodesta ja lääkemerkistä toiseen. Miksi?!
Vierailija kirjoitti:
Missä romanit mainoksista? Paapotaan siinä missä muitakin etnisiä. Mutta ei näy mainoksissa.
Fixuksessa ostoksilla.
Miksi ihmeessä kaikki hammastahnamainokset on niin ammattitaidottomasti kuvattu?!?!? Hyvin hämmentäviä pomppivia leikkauksia ja aivan päin persettä ääninäyteltyjä pökäleitä.
Nämä k supermarketin mainokset.
Kaikki mainokset ovat yhtä ärsyttäviä. Onneksi niitä ei ole pakko katsoa eikä kuunnella.
MEHILÄISEN HAMMASLÄÄKÄRI MAINOS
Minulla on vinot keltaiset juurihoidetut hampaat.
Suuni on silti terve.
Tämä mainos rajoittaa terveen suun valkoisiin tasaisiin hampaisiin..jotka saa rahalla.
Koko suu noin 30 000:(
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mainokset ovat yhtä ärsyttäviä. Onneksi niitä ei ole pakko katsoa eikä kuunnella.
Jaahas..oi viisas luet siis vain tietokirjallisuutta ??
Et koskaan katso lupa teeveetä??
Toisaalta..hyvä idea..
S-marketin uudet mainokset, joissa on joku ruokapöytätilanne, ja sitten Taneli Mäkelä sanoo: "Tämä ei ole ..... vaan ...... . Millainen ruokahetki (?) TEILLÄ on?
Tämä saa minut suuttumuksen valtaan, koska mieleeni tulee heti sata erilaista kamalaa kotitilannetta joissa tätä mainosta ehkä katsotaan. Ehkä joku ei enää ole ruokapöydässä, ikinä. Ehkä kaikilla ei edes ole ruokaa pöytään laitettavaksi.
Taneli Mäkelän omahyväinen ilme ja olemus tässä mainoksessa on aivan hirveä.
Mutta hauska kuulla että hänellä menee hyvin. Kai.

Akkojen alapää voiteet yms. Vagifem . Niitä ei tarvi mainostaa kun lapsetkin katsovat!!! Eihän miestenkään alapää juttuja mainosteta!!! Kyllä naiset osaavat lähteä apteekkiin jos tarvivat jotain e lääkettä alapäähän!! 👹