Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttävin mainos

Vierailija
18.04.2021 |

Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.

Kommentit (12788)

Vierailija
1641/12788 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vattenfallin mainokset, etenkin se nyt pyörivä, missä joku tyttö irvistelee jotkut metallihampaat suussa ja siitä pitäisi nyt sitten saada jotain viboja ostaa sähköä joltain viherpesufirmalta...

Vierailija
1642/12788 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mainosmies: mulla toimii täysin päinvastoin. Just noiden sietämättömien mainosten takia on menny boikottiin monta tuotetta/ketjua. En jaksa kaikkia luetella, mutta mm. mäkkäri, K-ketju, hese, ostos-tv, Elisa jne.

Mä ostan tuotteet/palvelut oman kokemuksen, laadun ja hinnan mukaan. Eli kyllä noi mainokset "toimii " monilla niin että kääntyvät itseään vastaan.

Nimenomaan, miten voi vielä vuonna 2022 olla, että MAINOSSUUNNITTELUSSA

EI YMMÄRRETÄ kuinka suomalaiset osaavat LUKEA JA YMMÄRTÄÄ NYANSSITASOLLA MERKITYKSIÄ??

Siis jossain vinku-missälie maassa menee varmaan läpi mikä tahansa paska! Todellakin jää ostamatta, ihmisiä aliarvioivan mainoksen vuoksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1643/12788 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokkikartanon ankean väriset einesmainokset.

Ihan hirveitä.

Menee ruokahalu joka kerta, kun nää pyörii.

-- Melkein harmittaa, kun normisti tykkään joistakin Kokkikartanon tuotteista mutta eineshyllyn kohdalla mainoksen ankea mielikuva putkahtaa päähän.

Vierailija
1644/12788 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mainosmies: mulla toimii täysin päinvastoin. Just noiden sietämättömien mainosten takia on menny boikottiin monta tuotetta/ketjua. En jaksa kaikkia luetella, mutta mm. mäkkäri, K-ketju, hese, ostos-tv, Elisa jne.

Mä ostan tuotteet/palvelut oman kokemuksen, laadun ja hinnan mukaan. Eli kyllä noi mainokset "toimii " monilla niin että kääntyvät itseään vastaan.

Nimenomaan, miten voi vielä vuonna 2022 olla, että MAINOSSUUNNITTELUSSA

EI YMMÄRRETÄ kuinka suomalaiset osaavat LUKEA JA YMMÄRTÄÄ NYANSSITASOLLA MERKITYKSIÄ??

Siis jossain vinku-missälie maassa menee varmaan läpi mikä tahansa paska! Todellakin jää ostamatta, ihmisiä aliarvioivan mainoksen vuoksi!

Mulla oli Gigantti pitkään boikotissa sen "se nyt vain on tyhmää maksaa liikaa"-sloganin takia. Käänsin sen aina mielessäni, että "se nyt vain on tyhmää ostaa Gigantista"...

Vierailija
1645/12788 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sitä alkuperäistä ei ole hetkeen näkynyt, mutta se mikälie Lino-voiteiden mainos.

Nainen sanoo lopussa lässyttävällä äänellä Kiitos Lino.

Nähnyt tosin nyt tuoreemman version tuosta ja vähemmän ärsyttävän.

Vierailija
1646/12788 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Scanofficen karvahattuäijä lökäpöksyissä heheh...ei yhtään heheh. Karsea mainos!

Vierailija
1647/12788 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se hammastahnamainos, deep prepair tms. monotoninen ja puolirallienglantia vääntävä posmitus.

Tämän ja muutaman muun mainoksen puhe on leikelty yhteen pötköön, ilman puheeseen kuuluvia pieniä taukoja sanojen välissä.

Varsin idioottimaisen kuuloista.

:D Totta. Ei voi sanoa, että mainos olisi erityisen pureva, koska olen itse etsinyt hyvää hammastahnaa hampaiden vihlontaan. No tässä olisi ollut yksi tuote, jota voisi kokeilla, mutta vaikka sama mainos on tullut jo kymmeniä kertoja, en saa selvää, minkä niminen se tahna on. Ostamatta on jäänyt. 

Hei, osta Elmexin Sensitive professional pro-argin. On tehonnut oikeesti, yökiskon kanssa. Vihlonta loppunut lähes kokonaan.

Vierailija
1648/12788 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitut Palat , jalka tärinä / hierontalaite , jossa isää taluttaa tytär, mutta laitetta käytettyään nuortuu kuin ihmeen kaupalla.

Näyttelytyö on surki onnetonta, yök mitä puppua!

Vierailija
1649/12788 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä ehdottomasti suurimman m'rhanhimon nostattaa radiomainos, jossa epävireinen kakara laulaa jotain epämääräistä Tuiki tuiki tähtönen-nuotilla..!!

Haluaisin kaataa kuumaa steariinia korviini joka puolen tunnin välein, kun tämä mainos tulee, enkä voi töissä olla sitä kuulematta. Juuri kun päästiin siitä vastaavanlaisesta Hinausautokeskuksen mainoksesta! 

Särisevä ja epäpuhdas lapsenääni saa minussa aikaan saman efektin, kuin kynsien vetäminen liitutaulua pitkin. 

Vierailija
1650/12788 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyiset IFin mainokset: jokainen ymmärtänee ilman alastonkuvilla alleviivaamistakin  mitä kaikkea voi vakuutta. 

Vierailija
1651/12788 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se hammastahnamainos, deep prepair tms. monotoninen ja puolirallienglantia vääntävä posmitus.

Tämän ja muutaman muun mainoksen puhe on leikelty yhteen pötköön, ilman puheeseen kuuluvia pieniä taukoja sanojen välissä.

Varsin idioottimaisen kuuloista.

:D Totta. Ei voi sanoa, että mainos olisi erityisen pureva, koska olen itse etsinyt hyvää hammastahnaa hampaiden vihlontaan. No tässä olisi ollut yksi tuote, jota voisi kokeilla, mutta vaikka sama mainos on tullut jo kymmeniä kertoja, en saa selvää, minkä niminen se tahna on. Ostamatta on jäänyt. 

Hei, osta Elmexin Sensitive professional pro-argin. On tehonnut oikeesti, yökiskon kanssa. Vihlonta loppunut lähes kokonaan.

Kiitos neuvosta. Vaikea nimi on silläkin, mutta nytpä saan sen tästä ihan tekstinä. :D

Vierailija
1652/12788 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radiossa tiheään soiva Minisun-mainos jossa lipevä-ääninen mies laulaa kuin taskuss' ois aurinko pikkuineeeeeeeen 😡

Vierailija
1653/12788 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten Pamol särkylääkkeen mainos.

Vierailija
1654/12788 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rennie mainos jossa ravintolassa yksi ilmeisesti ilmeestä päätellen ejakuloi huosuunsa ja toinen alkaa mouhota että mitä sä oikein teet. Ei päätä eikä häntää siinä mainoksessa

Kiitos selvennyksestä! :D En todellakaan tajunnut että ejakuloi housuihinsa. Ihmettelin että mikä on homman idea? Luulin vaan että ihastui kaverin tyttöjaveriin ja alkoi tuijottaa. Miten edes liittyy närästykseen? Outo mainos.

Vierailija
1655/12788 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalaina, bondora vie sekunnin niin tililläesi on 10000 euroa.

Ripuli-ja ummetusmainokset varsinkin kun tyypit näyttää kuin pierunsaajilta.

Kanava vaihtuu heti.

Vierailija
1656/12788 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joku ummetuslääkkeen mainos, jossa lapsen äänellä todetaan lopussa että "massumörkö ei häiritse". Aaaaarrrgh!

Vierailija
1657/12788 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oda mainokset. Kärttyisältä kuulostava entinen radiojuontaja(?) lukee paperilta miten hankalia kauppareissut ovat. Olisin varmaan jo kokeillut Odaa, ellei mainokset ärsyttäisi.

Vierailija
1658/12788 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aada ja Tudorhouse 

Vierailija
1659/12788 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuunnellut mainoksia moneen vuoteen, aina en tosin onnistu välttämään osia niistä.

Osien perusteella kysyn: onko mainostus entistä seksualisoituneempaa? Äsken oli mainos (Oivariini?), jossa aikuiset ihmiset pitivät sokkomaistiaiset (!?), NAISEN JA MIEHEN PUHETAPA OLI VAIHDETTU PÄITTÄIN.

Vierailija
1660/12788 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTE, hyvät ihmiset. Hyökkäyksiä ei estä, mutta MYKISTÄMÄLLÄ säästytte paljolta äänisaastalta.