Oletko ollut vankilassa? Millaista oli - mitä muistoja? Hyväkin kokemus? Ehkäpä - riippuu ja roikkuu... Mies vai nainen?
Oletko ollut vankilassa? Millaista oli - mitä muistoja? Hyväkin kokemus? Ehkäpä - riippuu ja roikkuu...
Mies vai nainen?
Kommentit (13)
Tarjosivat työtä - autojen rekkareiden valmistusta. Sanoin, että en ole tullut tänne tekemään työtä.
Sellin seinät täynnä peniskuvia! Pyysin poistamaan koska olen täällä penisjutun takia... jotain saivatkin poistettua.
Vankila on ihan jees loppujenlopuksi. Aika rentoa ja ruokaakaan ei tarvii laittaa.
Ilmainen asuminen, ilmainen ruoka, ilmaista ohjelmaa, kavereita ja mahdollisuus tienata rentoa työtä tekemällä. Huumeita saa. Aivan ykköspaikka, jos haluaa mahdollisuudet opiskella.
Tietynlaisia rikoksia tehneet saavat vielä erikoiskohtelun ja erikoisaseman.
Moni ei tiedäkään minkälaiselle täysihoidolle raiskarit ja pedot pääsevät tässä maassa.
Olisiko ap:lla laittaa vielä muutama lisäkysymys?
Kaverin mies oli varkauksien takia muutaman vuoden vankilassa. Mennessään oli huonohampainen luikero. Palatessaan oli hauista, tatuointia ja ehta hammaskalusto.
Olen ollut murhasta. Ihan ok, sai imeä munaa ja sai munaa tarpeeksi.
Homo Pera
Vierailija kirjoitti:
Olisiko ap:lla laittaa vielä muutama lisäkysymys?
Miksi et itse laita?
Berliinissä olen käynyt Stasin vankilassa kierroksella. Näkemisen arvoinen, liikennevalot ja kaikki etteivät nähneet muita vangittuja.
Olen koko ajan. Sen nimi on avioliitto.
Vankilaan päätyy vain yhteiskunnan alinta pohjasakkaa. Jonka näkemyksistä ei tarvitse olla yhtään kiinnostunut. Inhimillistä jätettä.
Vierailija kirjoitti:
Olen koko ajan. Sen nimi on avioliitto.
Sua i n kkeli kukaan oo huolinut.
Olen ollut.
Vilppula.
Kylmäkoski.
Saramäki
Vaasa.
Kaikki vamkilat erilaisia jopa henkilökunnan käytöksestä lähtien.
Itse viihdyin Vaasassa.
T:M45