Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (13486)
Vierailija kirjoitti:
Näppäile kännykällä menemään rahaa, muutamalla kympillä koulutat naisen tohtoriksi!
Onko kukaan tsekannut mihin ja kenen tilille laittaa rahaa? En ikinä koskaan laita mihinkään, jollekkin annan suoraan käteen rahaa. Yhdelle aika säännöllisesti, tahdon tukea häntä, itsellänikin on ollut joskus vaikeaa ja olen saanut tukea.
Suomen koulutusjärjestelmässä on jotain pahasti pielessä, jos 2 - 5 vuoden koulutuksen sijasta 30 eurolla saa lahjoitettua ammatin kehitysmaan naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Toi prisman öykkärikusipääpikkupomo-mainos mille ei kelpaa kenenkään toisen mielipiteet on aika inhottava.
Kusipääkritisoija jaksaa spammata.
Lidle-hinnat on varsin hauska kekkaus. Ei siinä mitään kusipäisyyttä ole.
Vierailija kirjoitti:
Black Horse boxereita ei ilmeisesti osta kukaan ja se munienraapimis / tankkaus mainos ilmeisesti meni perseelleen Nyt Syöpäsäätiö yrittää myydä niitä Munien puolesta -keräyksellä Vieläkö ärsytetään lisää ?
Miksi edes on kehitetty joku munat terveinä-projekti? Eturauhassyöpä on harvinaisen kiltti syöpätauti, joka muhii vuosikymmeniä ja yleensä joku muu vaiva ehtii tappaa ennen kuin se. Kivessyöpä taas on harvinainen ja penissyöpä, onko sellaista edes? Verrattuna naisten todella yleisiin ja vakaviin syöpiin, jotka vievät nuoriakin naisia ja äitejä ennenaikaiseen hautaan.
Onko Prismassa sitten hyvin loukkaavaa jos heidän hintojaan sitten kilpaillaan kun Lidl nyt kuitenkaan mikään uhkatekijä markkina osuudellaan?
Lähitapiolan mainos, missä raksamies roikkuu nosturista maaliämpäri varpaassa on kyllä hauska