Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (13476)
Vierailija kirjoitti:
UnWoman, sos lapsikylä, plan etc.etc Lahjoita rahaa kaikkialle.
Anna rahaa...
Vierailija kirjoitti:
Tämä missä Miitta Sorvali mainostaa jotain, onkohan DNA vai Telia. Verenpaine kohoaa liikaa, joten kädet korville ja silmät kiinni heti tuon mainoksen alettua.
Teliaa,on ärsyttävän tyhmä mainos.
Kevät tullut ja tuneli käkelä besis mailoineen on saanu seuraa koo koo koooo märketistä.....kypsyttävä mainos.. Kooo onko sitö... kooo onko tätä... Joo vielä tuota koo koomarket...Ärsyttävä uikutus tekemällä tehty... hiton jooo marketti.....🤬🤬🤬
Vierailija kirjoitti:
Valio jugurttimainos ja sukkateini Jugutti siis maistuu teinin sukkahielle ja poika ei tiedä missä on jääkaappi Mukamas tekohauska mainos on ärsyttävän inhottava eikä tee todellakaan jugurttia mieli
Kyllå ukko on niiii narsistinen pitää saaha palvelua ku ei ite viiti männä pääkaapilleen hakeen pahanmakuista jukuaan...käytät nii muutut tollaiseksi äijäksi...... Tuotakin on muutettu ei oo mitää hyvän makuista jugurtia enää mitä oli vielä -90 luvun ja lopun kyllä valitettavasti valio ja laatu huononee MIKSI ????? Ei laatu vakuuta 😔😔😒😒
Burkitettu teunin palli ja sukkahiellä maustettua jykyrttiä nyt kaapoissa mene ja haista. Niin kyllä järkytyt.....!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä missä Miitta Sorvali mainostaa jotain, onkohan DNA vai Telia. Verenpaine kohoaa liikaa, joten kädet korville ja silmät kiinni heti tuon mainoksen alettua.
Teliaa,on ärsyttävän tyhmä mainos.
miksi rikospaikka mainoksessa miehellä on pikkutakki mutta naisella pelkästään ohut tiukka valkoinen t-paita , juuri samanlainen joita käytetään miss-märkäpaita-kilpailuissa
Vierailija kirjoitti:
Onko se sama mies specsaversin ja K-marketin mainoksessa? Se hölmä kun etsii juustoa K-marketissa ja on treffeillä puhumassa silmistä.
Siis mullekkin tuli mieleen että onko kyseessä sama roolihahmo ??
Siis kyllä minä olen sitä mieltä että se kuka on keksinyt ton Prisma hinnat Lidl - hokeman on nero .
Vierailija kirjoitti:
Siis kyllä minä olen sitä mieltä että se kuka on keksinyt ton Prisma hinnat Lidl - hokeman on nero .
Eikä ole, vaan idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valio jugurttimainos ja sukkateini Jugutti siis maistuu teinin sukkahielle ja poika ei tiedä missä on jääkaappi Mukamas tekohauska mainos on ärsyttävän inhottava eikä tee todellakaan jugurttia mieli
Kyllå ukko on niiii narsistinen pitää saaha palvelua ku ei ite viiti männä pääkaapilleen hakeen pahanmakuista jukuaan...käytät nii muutut tollaiseksi äijäksi...... Tuotakin on muutettu ei oo mitää hyvän makuista jugurtia enää mitä oli vielä -90 luvun ja lopun kyllä valitettavasti valio ja laatu huononee MIKSI ????? Ei laatu vakuuta 😔😔😒😒
Sopisiko kuitenkin eläkeläiselle?
Verisuren mainokset, joissa vakuutuksen ottajilla on muka erityisiä kykyjä. No EI OLE, vaan on hälytin ja puhelin. Vinosuinen nainen mainostaa lopuksi tuota verivarmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopisiko kuitenkin eläkeläiselle?
Ai hemmetti nyt sain idean ja laitan tuon jokaiseen eläkeläisen kyselyyn mitä tuo Konala spämmää Ou jee :)
Miitta Sorvali alkaa olemaan ärsyttävimpiä. Hänkin on nähtävästi vähävarainen, kun pitää alemtua esiintymään mainoksissa.
Lähitapiola ja OP-Pohjola. Katsojia pidetään ilmeisesti aivan idiootteina.
Sanytol ja kuinka ollakaan sukkateini ! Taisivat saada aatteen Valion jugurttipojasta ja nyt varmaan näitä sukkateinejä sitten kohta enemmänkin Liekö hieman ärsyttävää teinien mollaaminen
UnWoman, sos lapsikylä, plan etc.etc Lahjoita rahaa kaikkialle.