Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (13521)
Ei sinänsä mainoksena ärsytä, mutta tulee nykyään AIVAN JATKUVASTI! Se on alkanut nyppimään ihan urakalla.
Vinted.
Vierailija kirjoitti:
tena ja vagisan oksettaa
Minua oksettaa nuo mainokset, missä puhutaan hajuista. Esim. ukko roikottaa vaipastaan paskaa pursuavaa lastaan ja toinen ärsyttävä mainos, missä ukko istuu paskalla ja tuumii, että kylläpä haisee. Muija ilmoittaa, että vieraat tulossa, no äkkiä hajustetta pahan hajun peitoksi.
Päinvastoin ihana on kodinetsintä-mainos jossa pullukka nainen haaveilee uima-altaasta! Tällä naisella on niin herkulliset ilmeet, voisi katsoa sata kertaa! :D
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin ihana on kodinetsintä-mainos jossa pullukka nainen haaveilee uima-altaasta! Tällä naisella on niin herkulliset ilmeet, voisi katsoa sata kertaa! :D
Ajatellaampa mainos toisinpäin, mies haaveilemassa ja nainen sukeltaa altaaseen. Johan siitä riemu repeäis, että naista halventava, seksistinen jne, jne. Ps mainos on ihan per...stä.
Tokihan se on nyt jo alettava mainostamaan ensi jouluna tulevaa Harry Potter-sarjaa. Voi luoja, höyryä nousee korvista jo nyt!
Beelytä, beelytä, beelytä, BEELYTÄ, BEELYTÄ
Vierailija kirjoitti:
Elisa on tuolla saatanan ärsyttävällä äänellä lauletulla mainoksella varmistanut sen etten tule yhtään mitään ikinä ostamaan kyseisestä lafkasta.
Ei taida mainostaminen auttaa kun paskojen mainosten lisäksi Elisan myyjät kampittaa ihmisiä kauppojen auloissa.
Nyt on alkanut ärsyttämään s-ketjun uusin mainos, missä Paulus äitinsä kanssa höpisee. Hirveän pitkä mainos. Pidän Pauluksesta, mutta käännän oitis kanavaa, kun mainos alkaa
Lapsi laitettu kerjäämään rahaa. Lasten hyväksikäyttöä tuollainen! Ei pikkulapsi ymmärrä että hän kerjää rahaa ulkomaille!
Nykyisin voi kysyä: "Mitä mainoksia tänään tulee?"
Tee max mainokset ylipäätään, mutta tämä joku entinen armeijan ukko, joks kehuu, että toimii kaikki muukin 🤮
Vierailija kirjoitti:
dovemainoksen kukkien alla vilkkuvat kalsarit ärsyttävät
Tämä 🤮
"Näin olen luonut unelmieni makuuhuoneen.
Katso loppuun asti.
Beliaaani piiste fii".
👉😫😵
Töykeä lukkoseppä naisoletettu Motonetin mainoksessa.
Jossain "korjauta kännykkäsi" mainoksessa on naurettava se nainen tiskin takana, kun se ruuvimeisselillä on ruuvaavinaan puhelimen päätyä. Mulla on useita puhelimia, mutta yhdessäkään ei ole ruuvia. Tosin tämä samainen henkilö pistää kännykän ja ruuvarin kiireesti piiloon, kun tulee asiakkaita. :D
Saarioisten muuten hyvä mainos pilattu sössöttävällä s-puhevikaisella mainosäänellä, kuulostaa ihan kuin olisi ympäripäissään sönköttämässä.
En ole varma oliko se vitaepro vai t-max tai joku muu pilleri missä mainoksessa sanotiin, että kannataa kokeila, ei siinä mitään häviä.
Ei mitään muuta kuin rahaa, nuo on vitamiineiksi kalliita ja ne on aina jotain kestotilauksia mistä voi olla vaikea päästä irti. Kokeile alehintaan ja unohda irtisanoa ja maksat tuplasti sen kokeilutarjouksen verran.