Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (13537)
Herää kysymys, että onko hyviä mainoksia ollenkaan? Just joku radiokanavamainos missä jankutetaan jotain hiton cheddaria. En aio näin ärsyttäviä tyyppejä kuunnella jos tämä on sitä parasta p*skaa heiltä.
Del monte mies sanoo kyllä.
Yks kakkaa, kaks kakkaa, muuta ei sitten tarvitakkaa.
Charmia mainoksessa tyhmästi hymyilevä eukko. Joo. En osta.
Tosi ärsyttävää kampaaja. Definen shampoomainos. Sössöttää nopeasti. Vaihtakaa mainokseen joku joka osaa puhua selvästi.
Jopa supervoimaisen naishenkilön on haettava egolleen nostetta haukkumalla miespuolinen vastineensa.
"superman ajattelee kaikista hyvää - MINÄ tiedän paremmin!
Vierailija kirjoitti:
Voisitko viedä Topin ulos ? Voisitko kolata pihan. Muija syö mussuttaa ja kaiken tekee mies.
Oikea vastaus olis: No, kun nyt olet mulle valehdellut kaikesta ja törsinyt rahat kotiinkuljetuksiin, niin voisitko suunnata ulko-ovelle, KULTA?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tokmannin herra Smartstore on näköjään sama ukko kuin se pihi Pirkka-ukkeli. Tämmöinen havainto vaan tähän väliin
Mua on alkanut ottaa se "Ja taas mennään..." Pirkka-ukko päähän. Kuinka vajaaälyinen pitää olla, että kuvittelee muutaman ihmisen työllistävän yrityksen koko budjetin menevän nurin yhdestä mutakakusta, jonka vielä todennäköisimmin joku työntekijä on omista palkkarahoistaan ostanut kahvitauon piristykseksi. Ja se menee niin tunteisiin, että pitää sytyttää tulipalo työpaikan tiloissa. Miten tuollaisella voi edes olla työpaikka?
salaliittoteoria: siinä yritetään piiloviestiä ihmisille että säästäväinen on hullu- siis ole normaali ja kuluta!
Vierailija kirjoitti:
Charmia mainoksessa tyhmästi hymyilevä eukko. Joo. En osta.
Muistuttaa muuten edesmennyttä Jasmin Voutilaista. Tuo sama nainen taisi olla myös Sakan mainoksissa.
En ole ollenkaan varma, että pystyn olemaan koskematta Taneli Mäkelään, jos se tulee kadulla vastaan.
Vierailija kirjoitti:
En ole ollenkaan varma, että pystyn olemaan koskematta Taneli Mäkelään, jos se tulee kadulla vastaan.
Ei haittaa, sanot vaan että "tämä ei ole turpaanveto, tämä on asiakaspalaute"
Vierailija kirjoitti:
Tosi ärsyttävää kampaaja. Definen shampoomainos. Sössöttää nopeasti. Vaihtakaa mainokseen joku joka osaa puhua selvästi.
Mimmillä on vielä oikein poikkeuksellisen epämiellyttävä, raastava ääni
Op-Pohjolan mainokset ja se omituinen erityisnuori, joka siinä vääntelee naamaansa.
Kaikki mainokset missä on joku hidastettu tai nopeutettu kohta tai se vattenfallin nylkytys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tää munkki on täynnä vaniljakreemiä! Mä
olisin halunnut mansikkahilloa!" Arrrgghhh!
En ole kynekologi, mutta voin kyllä vilkaista.
Ja tämä liikkuu mihin?
Etkö tosiaan pystynyt päättelemään? Viiden pisteen vihje: kaksi naista.
En pysty päättelemään, että miten tämä kulunut heitto liittyy OP:n typerään mainokseen? Eiväthän nämä luokattoman huonot näyttelijät alapäävaivoistaan keskustele. Heittosi sopisi paremmin siihen Vagisan-mainokseen, jossa joku elähtäneen näköinen emäntä haaveilee kivuttomasta sek*istä.
K-kauppojen mainokset, paitsi K-marketin, koska siinä on Minka Kuustonen mainosäänenä - ihan parasta. Halpakauppa ja herkkukauppa 🤪
Vierailija kirjoitti:
K-kauppojen mainokset, paitsi K-marketin, koska siinä on Minka Kuustonen mainosäänenä - ihan parasta. Halpakauppa ja herkkukauppa 🤪
Niinpä niin. Ärsyttävä ääni, sitähän sä tarkotit 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa, sanot vaan että "tämä ei ole turpaanveto, tämä on asiakaspalaute"
Muistatko kun joskus yli 20 vuotta sitten televisiossa pyöri se vammainen plussamainos, jossa oli henkilö pukeutunut plussapalloksi ja hoki: Plop, plop plop... Sitä paskaa kun rupesi tulemaan vähän joka mainostauolla, niin ens alkuun se oli aivan saatanan pitkäkin. Lyhytkin versio herätti vatutusta ja suurta myötähäpeän tunnetta. No, sitten oli kesällä ollut jossain Kotkassa vai missä joku mainospelle kadulla se saatanan plussapallopuku päällä ja hokenut sitä plopplopia aikansa, kun joku tuli ja veti sitä turpaan niin lujaa kuin lähti. No, oliko ihme?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko viedä Topin ulos ? Voisitko kolata pihan. Muija syö mussuttaa ja kaiken tekee mies.
Oikea vastaus olis: No, kun nyt olet mulle valehdellut kaikesta ja törsinyt rahat kotiinkuljetuksiin, niin voisitko suunnata ulko-ovelle, KULTA?
Itse asiassa S-marketin kotiinkuljetuksessa on hyvin maltillinen hinta, vain muutamia euroja. Reiluinta olisi, jos pari edelleen jakaisi kotityöt järkevästi ja tasan niin, että mies voisi välillä "käydä kaupassa" ja nainen esim. imuroida.
Etkö tosiaan pystynyt päättelemään? Viiden pisteen vihje: kaksi naista.