Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12372)
Voi nyt kuusikymppiset ja vähän yli pulskemmat Arit, sääliksi käy. 70-luvun puolessa välissä laulettiin Paksu-Ari, Paksu-Ari ja nyt länkytetään mainoksessa Shit-Ari, Shit-Ari.
S-market tykittää vähän väliä samoja vanhoja typeriä mainoksia, joten vähemmästäkin ne on alkaneet useiden toistojen takia tympimään. Tällä hetkellä en yhtään siedä sitä pikkuvanhaa pallinaamaa joka muka viettää jotain Emppu(?)-nallen synttäreitä kavereiden kanssa. Ollaan opittu kauhaisemaan salamannopeasti kaukosäädin sohvapöydältä ettei tarvitse kuulla edes sitä ensimmäistä kuulepas-sanaa. Aaarrgh!
Mäkkärin uus mainos jossa nuoripari kutee ja ruokalähetti hymyilee toisten onnelle. Todella ärsyttävä. Tosielämässä ruokalähetti näyttäis naamallaan että lopettakaa idiootit..
Mies saa sydänkohtauksen, punaisena ähkii ja sitten juoksee halaamaan pieniä lapsiaan. En oikein usko tuohon skenaarioon. Miksi pelästyttäisi lapset, ja toisaalta, jos meinaa hapentulo loppua, ei siinä edes halaamaan rynnätä.
Vierailija kirjoitti:
Trivago mainos ja siinä oleva omahyväinen mies.
Molemmat miehet ovat omahyväisiä. Ja mainos perustuu heidän väliselle kilpailulleen: toinen tiesi Trivagon, toinen ei, ja siksi sai halvemman hinnan. Lopussa ylivalkohampaisen miehen poistuessa kuuluu pilkallinen nauru. Siis, menestyneet miehet kisaisivat tällaisesta asiasta? Aika pientä.
Vierailija kirjoitti:
S-market ja se SAMA iän ikuinen pappa niissä mainoksissa.
En enää vuosiin ole voinut käydä s-marketissa sen takia.
Myös minulla on tapana boikotoida kauppoja niiden huonojen mainoksien takia. Minäkin käyn nyt useammin k-supermarketeissa, koska en kestä varsinkaan sitä s-kaupan mainosta jossa kuuluu Tanelin töttöröö-ääni ja sen megaärsyttävän pikkutytön kuulepas-horinat. Olinkin jo vuosia ehtinyt aiemmin boikotoida K-supermarketia, koska en voinut sietää sitä ylipirteää Mallaa joka terrorisoi television mainoskatkoja kestämättömän pitkään. Jos se Malla palaa takaisin ruutuun, niin pitää sitten varmaan keskittää ostokset lidliin.
Ei yksin mainosten ärsyttävyys, mutta kun ne mainostauot venyy älyttömän pitkiksi.
Parinkymmenen minuutin välein saattaa olla 7-8 min mainoksia.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole sitä uutuusjätskiä, töttöröö...
No ei tietenkään kun nää on PePPu-NaLLeN synttärit , HöLöMö .
Tuo kiemurtelu vaikuttaa enemmän siltä, ei taida olla syyhypunkkeja vaan satiaisia ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En enää vuosiin ole voinut käydä s-marketissa sen takia.Myös minulla on tapana boikotoida kauppoja niiden huonojen mainoksien takia. Minäkin käyn nyt useammin k-supermarketeissa, koska en kestä varsinkaan sitä s-kaupan mainosta jossa kuuluu Tanelin töttöröö-ääni ja sen megaärsyttävän pikkutytön kuulepas-horinat. Olinkin jo vuosia ehtinyt aiemmin boikotoida K-supermarketia, koska en voinut sietää sitä ylipirteää Mallaa joka terrorisoi television mainoskatkoja kestämättömän pitkään. Jos se Malla palaa takaisin ruutuun, niin pitää sitten varmaan keskittää ostokset lidliin.
Lidl meni boikottiin kun Vilpas hoki 'vain äpillä, vain äpin lisäalella'.
Se maskuvaikeuksia mainos, missä tää mies ja nainen makaa sängyssä ja saman firman toinen mainos, missä se muija itkee autossa. Ei saatana! Kuka älykääpiö näitä mainoksia keksii... Niin ja ne S Marketin mainokset "oletkohan sä ny ihan oikeassa paikassa" 🤯 Ei helvetti 🤦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En enää vuosiin ole voinut käydä s-marketissa sen takia.Myös minulla on tapana boikotoida kauppoja niiden huonojen mainoksien takia. Minäkin käyn nyt useammin k-supermarketeissa, koska en kestä varsinkaan sitä s-kaupan mainosta jossa kuuluu Tanelin töttöröö-ääni ja sen megaärsyttävän pikkutytön kuulepas-horinat. Olinkin jo vuosia ehtinyt aiemmin boikotoida K-supermarketia, koska en voinut sietää sitä ylipirteää Mallaa joka terrorisoi television mainoskatkoja kestämättömän pitkään. Jos se Malla palaa takaisin ruutuun, niin pitää sitten varmaan keskittää ostokset lidliin.
Lidl meni boikottiin kun Vilpas hoki 'vain äpillä, vain äpin lisäalella'.
Sama homma. Pitäkööt äppinsä.
Vierailija kirjoitti:
Sampo ja kotivideot tämän hetken ärsyttävin tv-kasvo sampo. Mainoksia tuupataan joka katkolla. Boikottiin meni koko ohjelma ihan tämän jurpon vuoksi.
Mua ihmetytti kun ainakin niissä videoissa, jotka itse näin, kaikille tapahtui jotain ikävää. Hauskaako?
Mun mielestä Sampo on oikein komea mies, tullut vaan charmikkaammaksi iän myötä, 49v.
Vähän väliä tulee Taneli Mäkelän naama. Kyllä ärsyttää raivostuttavuuteen asti: "Tämä ei ole..." Ei ole mulle auennut-vieläkään.
Voi Saaterin Saateri kuinka ärsyttävä tuokin !
Dna mainos jossa röllin näköinen likka laulaa omituisten otusten kerhosta.
Kampaamotuotteen mainostaja puhuu oudolla tavalla. Kannattaisi vaihtaa tuo kampaaja mainokseen aivan toinen...
Trivago mainos ja siinä oleva omahyväinen mies.