Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12377)
Vierailija kirjoitti:
smarket, pedobear, hyi perse...
Hoitoon ja heti! Terve ihminen ei näe nallea pedona niin kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Pete Parkkonen ja vegehamppa, mitä hittoa se edes laulaa siinä mainoksessa?? En saa sanoista selvää. Siksi varmaan ärsyttääkin.
"Ja mä haluun viel korostaa, aion korokkeelle nostaa tän, jos saat mut beibi omistaa.
Mitä jos mä muutun, jos mä rakastun, oot täydellinen, sut haluun - vekekerroksen"
Ärsyttää kun mainoksiin tungetaan sellaisia ihmisiä joiden esi isät ei ollut juoksuhaudassa rajalla aikoinaan
Perussuomalaisten ja kokoomuksen vaalimainokset. Jumala armahtakoon kun niitä joutuu taas katselemaan sen pari viikkoa.
Tuukko hakee? En. Tuun!
Tää hyvältä näyttää, sä tiedät sen itsekin!
Armahtakaa jo.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää kun mainoksiin tungetaan sellaisia ihmisiä joiden esi isät ei ollut juoksuhaudassa rajalla aikoinaan
Tiesitkö sitä, että erittäin monet mainokset ovat ulkomaista tuotantoa joten erilaisten ihmisten esiintyminen on luonnollista.
Ja ihmettelen miten mainostettuihin tuotteisiin liittyisi se, että mainoselokuvan henkilön esi-isä olisi maannut kuolemanpelossa sotatantereella tai jopa kuollut siellä?
Kannattaisiko selventää ajatuksia jopa itselleen vaikka meuhkaaminen niin ylentävää olisikin?
Sampo ja kotivideot tämän hetken ärsyttävin tv-kasvo sampo. Mainoksia tuupataan joka katkolla. Boikottiin meni koko ohjelma ihan tämän jurpon vuoksi.
Tällä hetkellä se kampaaja joka mainostaa DEFINE shmpoota ja hoitoainetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Penikselle tarvitaan T-maxeja ja muita vastaavia testosteronipillereitä, että "taas mennään".
Mutta kyllä nämä vagisanit sun muut on nöyryyttäviä. Naisten pitää voidella ja hoitaa itseään, kun saa vaivoja asiasta, jolla mies tulee tyydytetyksi.
Ajattelet sen nyt ihan väärinpäin. Kuivuus ja muut sen kaltaiset ikäänkin liittyvät vaivat eivät tule seksistä, vaan ne pikemminkin haittaavat tai estävät seksiä ja varmasti naiset itse kärsivät siitä ensisijaisesti. Hekin kaiketi tykkäävät seksistä ja haluaisivat sitä harrastaa.
Pikemminkin sinä ajattelet sillä tavoin väärin päin, että ikään kuin luonto olisi väärässä, kun muuttaa elimistön toimintaa siten, että seksi tekee sairaaksi ja silti sitä pitäisi harrastaa.
Kuka puhuu mistään pakkoharrastamisesta ja siitä että seksi tekee sairaaksi, paitsi sinä? Kaikenlaisia voiteita käytetään kaikenlaisiin tarkoituksiin vaikka luonto olisi kuinka oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kuulepas..."
Elä helevetissä sano tuota!
Kuulepas! Pystyn syömään tälläisen määrän jäätelöä, olenkin sitten isompana tuhti tyttö
If mainos jossa se poika pomppii trampoliinilla ja loukkaa kätensä. Istuu puutarha tuolissa katsomassa kun tyttö leikaa nurmikkoa juoma kädessä Hesburgerista opitulla ryystämisteknikalla ja päästää suustaan omitusen napsauksen lisäksi
Ryystäjä numero 3. Montahan näitä vielä tulee Hesburgerin innoittamana? Ihme sinällään ettei tuo S marketin tyttö ryystä jäätelöään
Vitaepro-mainokset, viime aikoina ärsyttävä akka joka kehuskelee isoa omakotitaloaan ja jälkikasvua. Itse tuote täysi turhake, hintansa silkkaa rosvousta.
Jahas, uusi ehdokas tuoteboikotti listalle joka alkaa olla jo aika pitkä
Se mainos jossa se eukko hyppyyttää miestänsä imuroimaan ja koiraa viemään ulos kun hän muka kävis kaupassa, lohna löhnöttää vaan sohvalla viltin alla.
Ei tuolta pöllölootasta tule kuin ärsyttäviä uusintoja, mainostetaan vähän niin saadaan katsojat raivon partaalle
Vierailija kirjoitti:
Kaikki. Mutta erityisesti jokainen. Joko äänet pois tai kanavakierros.
Mainoskatkot on niin naurettavan pitkiä, että unohtaa mitä ohjelmaa oli katsomassa. Kyllä siinä katkon aikana hyvin ehtii keittää kahvit, viedä roskat, ripustaa pyykit tai kastella kukat.
Tämä ei ole sitä uutuusjätskiä, töttöröö...
Ja se foodora mainos, jossa aasialainen, epäaidosti hymyilevä sellainen, nyökyttää päätä oudolla tavalla...
Vaalimainokset...
Ja se Valion Oivariinimainos, jossa rullaluisteleva nainen on palasina ruudussa...
Musta punapää? Siis tummaihoinen jolla on punaiset hiukset.