Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12445)
Onko joku muu kiinnittänyt huomiota Fazer-kauramaitomainokseen: vapaana kasvaneesta kaurasta valmistettu
Siis mitä? En ole vielä nähnyt vankeudessa kasvanutta kauraa
Mummu sanoo iloisesti "jaa sehän on minun silmässäin" kun ei näe ruutua silmäsairaudelta. Ei kukaan ole noin riemuissaan tuossa vaiheessa, kyllä sukulaisilla silmäsairaudet ovat tuoneet silkkaa kauhua ja pelkoa ensireaktiona.
Vierailija kirjoitti:
Se laiska valaseukko löhöö sohvalla viltin alla ja saa miehen ulkoiluttaan koiraa sateeseen.
Mainoksen sanoma: törsää yhteiset fyrkat kuljetuksiin ja valehtele miehellesi. Miksei samantien tilannut koiralle ulkoiluttajaa?
Automainos jossa nainen itsetyytyväisesti hymyten näyttää vieruspenkin miehelle miten sormia napsauttamalla(sen miehen naamalle) valot vaihtuvat vihreäksi.
Tämmöinenkö oikeasti vetoaa?
aika iso "MIKSI?"
Vierailija kirjoitti:
Vietkö koiran ja kolaatko pihan, niin minä vaan ynisen..
Ja voisin tilata sinullekin pihan kolauksen ja koiran ulkoiluttajan, mutta reilujen kerholaisena tilaan helpottavat palvelut vain itselleni ja sinä saat hikoilla.
Sitten valehtelen päälle.
Sama, ku aina ennenkin. Se Kariniemen, ku siin lopus joku NS soittaa jotakin millä lie.......ja muut, missä on kovalla jotakin musaa, ettei sanoista saa mitään selvää............ei ennen ollut mitään melua taustalla, Lidl toi melun mainoksiin ! Ja se mäkkäri, ku joku oli ostanut kananugetteja, ja se muija tupsahti siihen ja nalkutti, et dippaa haukkaa dippaa haukkaa......... Ihan, ku se nainen ei ite osannut tehä sitä................jotain rajaa nyt !!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vietkö koiran ja kolaatko pihan, niin minä vaan ynisen..
Ja voisin tilata sinullekin pihan kolauksen ja koiran ulkoiluttajan, mutta reilujen kerholaisena tilaan helpottavat palvelut vain itselleni ja sinä saat hikoilla.
Sitten valehtelen päälle.
Ja taas tyhmänä mutta työteliäänä esitetty mies vetoaa kohderyhmään!
naisten omatunto näemmä toimii niin että alapeukutetaan hankalat kysymykset.
pää pensaaseen ja kaikki hyvin!
Trivagon mainos jossa mies vaihtanut hammaskalustonsa hevosen kanssa. Luulis että noin isot haittais jo elämää??
Elisan ärrrrrsyttävä mainos.
Ja Haribon idiootti äänellä inisevät ukot.
Kuka näitä mainoksia tekee ja eikö noiden Elisojen ja Haribojen mainospäättäjistä löydy joku joka hoxaa että EI jatkoon?
Vierailija kirjoitti:
Taneli Mäkelä on Suomen parhaita näyttelijöitä, karismaattinen mies. Pösilö taidat olla itse.
Sormiaan nuoleva ja imeskelevä, täysin vailla mitään tapoja oleva papparainen.
En sanoisi ikinä karsimaattiseksi miestä joka syödessään nuolee sormiaan.
Se always virtsankarkailusuoja mainos missä kaksi mummoa joogaa ja sitten lopussa zoomataan niiden mummojen pyllyihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se laiska valaseukko löhöö sohvalla viltin alla ja saa miehen ulkoiluttaan koiraa sateeseen.
Mainoksen sanoma: törsää yhteiset fyrkat kuljetuksiin ja valehtele miehellesi. Miksei samantien tilannut koiralle ulkoiluttajaa?
Tää oli jälleen vain uusi versio "tyhmä isä"-mainoksista. Milloinkaan se ei olisi voinut olla mies, joka huijaa vaimonsa sateeseen. Mutta tyhmä mies on hassu.
Juupatijuu mummo superärsyttävä!
Vierailija kirjoitti:
Juupatijuu mummo superärsyttävä!
Pastaa AlDente naikkonen on pirun sexy mutta jotenkin vaan niin ärsyttävä .
Purkkamainos jossa nuoret ihmiset kiemurtelee joka suuntaan. Jos jenkki tekee tuollasta niin itse yli 50 veenä en uskalla ostaa, menee pian luita poikki tuon kiemurtelun ja liikehdinnän vuoksi
Trivakon mies ja liian isot tekarit. Kita kuin rokotiilillä.
Taas näyte miehen "tyhmyydestä" : miksi Hanoista tuodaan hyvää vettä Suomeen.
Mainos, jossa miehen otsaan ilmestyy puhuva pillu.