Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12445)
Onko konetiskiaineilla rajaton mainosbudjetti vai menekkivaikeuksia tehottomina tuotteina? Samoja tuotteita mainostetaan jatkuvasti mainoskatkosta ja päivästä toiseen. Mikä tuote mahtaa olla tehokkain? Minä kun tiskaan käsin fairilla.
Tuo akka ärsyttää, kun sanoo ensin, kun ruokaa tehdään, että incpossible ja sitten, kun maistelee sanoo incredible.
Taneli Mäkelä ja ääsryhmän perse mainokset radiossa ja tvssä.
Vierailija kirjoitti:
Purkkamainos jossa nuoret ihmiset kiemurtelee joka suuntaan. Jos jenkki tekee tuollasta niin itse yli 50 veenä en uskalla ostaa, menee pian luita poikki tuon kiemurtelun ja liikehdinnän vuoksi
Jenkki aiheuttaa afronaisille jalkovälin tuuletusliikettä irstaasti virnuten
Vähän huti menee, kun afrikkalaiselle iholle sopivaa voidetta mainostetaan suomessa?
Alcoholiton kalja- mainos. Mikä siinä on järki ja juoni? Ensin kyyppari tarjoaa alkoholittoman kaljan kuskille, ja myöhemmin tämä kuski noloaa taksitolpalla kun töistä pääsevä kyyppari näkee hänet (???)
Yleensäkin kaikki nykyiset "rotukorrektit" mainokset. Niihin on kai vaan ihan pakko tunkea eri rotuisia ihmisiä, ettei kukaan vaan pääse huomauttamaan syrjivästä mainostamisesta.. Ja ei, en ole millään tavalla rasisti. Minulla on kyllä ihan kaiken kokoisia, näköisiä, sukupuolista yms. ystäviä.
Vierailija kirjoitti:
KAIKKI
Aina kun mainokset alkaa laitan äänettömälle.
Kumma, että nykyään mainoskatkot kestävät pitempään kuin varsinainen ohjelma, jossa ei ehdi tapahtua näiden takia juuri mitään.
Vagisan. Kolme vanhaa haahkaa puhuu alapään vaivoista, niin kuin heillä vielä jotain seksielämä olisikin.
Mehiläisen mainos on hyvä, vaikken erityisesti firmasta perusta, samanlaisia..
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tuo Free-kanava jonkinlainen mainosten tunkio? Olisi mukava katsoa esim Mentalist-sarjaa mutta varttitunnin katkot eivät edistä sarjaa tai mainosten tehoa.
En tiedä mutta suututtaa ylipäänsä se jatkuva mainostulva joka helv...n kanavalla (pl. Yle). Olen monesti jo melkein unohtanut mitä elokuvaa katson tai mihin se ohjelma jäi, kun mainoskatko kestää oikeesti sen 10 minuuttia ellei ylikin. Tai jos avaa telkun, aha, mainoksia, käännän kanavaa, mainoksia sielläkin ja viidellä seuraavalla... Joo, pienet on murheet enkä paljoa edes katso tvtä mutta todella ärsyttävää paskaa tuo överimainostus on
Vierailija kirjoitti:
Alcoholiton kalja- mainos. Mikä siinä on järki ja juoni? Ensin kyyppari tarjoaa alkoholittoman kaljan kuskille, ja myöhemmin tämä kuski noloaa taksitolpalla kun töistä pääsevä kyyppari näkee hänet (???)
Tyyppi oli kuskina, mutta sitten kaverit lähtivät humalassa ajelemaan ja jättivät tyypin yksinään lipittämään alkoholitonta kaljaa, joten taksilla kotiin.
K-marketin mainos, jossa nainen ajaa autoa ja tulee videopuhelu perheeltä. Mitä ne kakarat huutaa siinä kännykän ruudulla? Joka tapauksessa nainen tekee uukkarin ja hakee kaupasta pakastepizzoja että saa kakarat hiljaisiksi.
OP-pankin kuvamainos, jossa tekoälyn luoma punatukkainen hirviönainen 🤢🤮💀😱
Dippaa haukkaa dippaa haukkaa!!!!! -kailottava akka
Se vattenfallin nylkyttämis mainos
Vagisan-mainos. Voitaisiinko seuraavaksi tehdä mainos, jossa valitetaan ensin peräaukon kutinaa ja esitetään ratkaisuksi peräpuikkoja? "Nyt on ihana olo. Perse ei enää kutise!" Seksikin sujuu nyt paremmin.