Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12441)
Alkuun Oikotien mainokset olivat hyviäkin (mm Käärijä mukana) mutta nyt huononee mainos mainokselta. Viimeisin, mahdollisesti pohjanoteeraus, on nykyinen missä Anna Puu ja 2 kiiltävämekkoista tyttöstä hoilaa oikotietä. Ei kai Jutia tai söpöä koiraa jätetä sivuun mainoksista!
Vierailija kirjoitti:
Alkuun Oikotien mainokset olivat hyviäkin (mm Käärijä mukana) mutta nyt huononee mainos mainokselta. Viimeisin, mahdollisesti pohjanoteeraus, on nykyinen missä Anna Puu ja 2 kiiltävämekkoista tyttöstä hoilaa oikotietä. Ei kai Jutia tai söpöä koiraa jätetä sivuun mainoksista!
Ja tietty ääni nykyaikaisesti pistävästi honottaen.
Nyt ainakin Atrian Sydän Sydän-mainos. Se on taas se lapset mainoksissa. Kuullut radiossakin tuota jo liiaksi.
Juupati juu, karkkipäivä. Jeeee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hampurilaismainoksessa on se vähän sekon oloinen blondi, joka puhuttelee jotain miestä rakkaakseen. Ärsyttävä, outo mutta vähän kiihottavakin kimma.
Voi, voi. Puutteessa olija-parka! Eikö vieläkään ole tärpännyt...
Pitääkö katkeran vanhanpiian tulla tähän mainosketjuunkin rääkymään miesvihaansa.
eri
Vierailija kirjoitti:
Juupati juu, karkkipäivä. Jeeee!
Monelleko se puoli kahvikupillista karkkeja jaetaan, ja mitä seassa kun mokomasta rippusesta niin riehaantuvat?
Lumen-voiteet tummalle suomalaisiholle
Oikotie, trivago, taneli mäkelä mitäs tänään syödään
Edelleen nämä missä ääliö mies söheltää ja sitten siihen tulee nainen näyttämään että eipäs vaan näin.
Kai kovastikin toimivat kohderyhmään nämä kun kerta tehdään niin paljon. Mistä tämä kertoo mielestänne?
Mitä jos näissä olisi reverse roolitus?
KAIKKI
Aina kun mainokset alkaa laitan äänettömälle.
Vierailija kirjoitti:
Edelleen nämä missä ääliö mies söheltää ja sitten siihen tulee nainen näyttämään että eipäs vaan näin.
Kai kovastikin toimivat kohderyhmään nämä kun kerta tehdään niin paljon. Mistä tämä kertoo mielestänne?
Mitä jos näissä olisi reverse roolitus?
Niinpä!! Esim. Elisan typerä Amerikkalainen mainosmies, jossa se "ohjaaja" -nainen oikein loistaa rauhallisuudellaan ja järkevyydellään. Mitenhän olisi ollut toisinpäin? Typerä bimb0 hösöttämässä ja joku oikein asiallinen mies kommentoimassa kameran takaa että "älä nyt oo idiootti"
Nyt yksi ärsyttävimmistä Beely-jingle, radiossa soi vahvasti ja jää ärsyttävästi päähän eli
Bee-beely-beely-beely jne.....
Baana. "Auto meni, rahat tuli." Ja kaikki Foodoran mainokset. Yök. En pysty enää kuuntelemaan Kylie Minoguetakaan noiden Foodora-kilkutusten takia...
Vierailija kirjoitti:
Matkatoimistomainos jossa vanha-akka marssii uima-altaalla ja osuu olevinaan varpaansa johonkin taulun kulmaan ja taustalla lauletaan tisseistä.
Putsaapa korvasi. Se laulu kuuluu : iisi living... siis easy living... Ei tissejä. Ääntäminen on kamalaa rallienglantia. Tyhmä mainos sinänsä.
Joskus 70-luvulla kyseistä "tissiliiviä" hoilotettiin jopa radio-ohjelmissa. Those were the days...
Taneli Mäkelä on Suomen parhaita näyttelijöitä, karismaattinen mies. Pösilö taidat olla itse.
Minusta nykyään ei ole niin kivoja mainoksia kuin ennen, muistan kivan maito mainoksen, tupla mainoksen, syökää sikaa.
Vietkö koiran ja kolaatko pihan, niin minä vaan ynisen..
Trivakomainoksen miehen pari numeroo liian isot hampaat.
Niin ja kun se ei edes sano, ettei tarvitse kärsiä, se sanoo, ettei tarvitse miettiä, vihlooko vai ei. Edellissivulle kirjoitin tästä, että itse en ole koskaan joutunut miettimään, vihlooko vai ei. Kun vihloo, niin tietää miettimättäkin.