Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävin mainos

Vierailija
18.04.2021 |

Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.

Kommentit (12415)

Vierailija
10081/12415 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IF:n mainokset.

Varsinkin youtubessa missä se venäläisen näköinen likka rikkoo maljakon.

Vierailija
10082/12415 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki mainokset ärsyttää

Se Elisan jenkki on kyllä oikeasti hauska.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10083/12415 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

plop plop hepo paskantaa ja kauppias kourii tissejä. tämä ei ole tätä vaan täyttä paskaa. miten maksajat hyväksyvät noin ala arvoiset mainokset karkoittaa taatusti asiakkaat. meidän talon väki 20 asuntoa siirtyi lidiin on sielläkin hömppä mutta noin siedettävä

Vierailija
10084/12415 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

PLOP,PLOP,PLOP    Mitä helvattua mainostetaan?

Vierailija
10085/12415 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen katsoo kiimaisesti miestä ja kysyy onko meillä suojausta , mies kattoo kattoon ja vastaa aina .

Vierailija
10086/12415 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkkärille töihin, nuoret! Tässä teille boomer-musiikkia :D

Vierailija
10087/12415 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki mainokset ärsyttää

Se Elisan jenkki on kyllä oikeasti hauska.

Ei se hauska ole, mutta se nainen on kaunis. Kukahan mahtaa olla? 

Vierailija
10088/12415 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Foodora, koska minä haluan. Foodora meni minulla ainakin kokonaan boikottiin. Kassikaupalla rontattiin ruoka koska minä haluan-tyypille. Nyt jaellaan 7 euron kaikille etukuponkeja ja koska minä haluan sanotaan jo normaalilla äänensävyllä, eikä enää sillä itsekkäällä tavalla.

Onnistunut esimerkki, miten väärin tehty, ylimielinen mainonta voi kääntyä itseään vastaan.

Ikean koiramainos oli aluksi hyvin söpö ja hellyttävä, mutta liika on liikaa. 

Vierailija
10089/12415 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verkkokauppa mainos tunnissa se ja se tulee, asiakas lähtee hetkessä.

Yhtään parempi ei ole bonus plop plop.

Ja joulu lähtee sekunissa....hiiten...

Vierailija
10090/12415 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt välttämättä ärsyttävin mutta kun mäkkärin mainos tupsahti ensimmäistä kertaa youtubessa niin hämmästyin suuresti. Siinähän siis lauletaan "nyt on mäkkipäivä" mutta minä kuulin sen ensimmäisellä kerralla "nyt on rättipäivä" ja ihmettelin että mistä nuokin nyt tietää että minulla juuri alkoi kuukautiset

Hyi kun epäsiistiä käyttää rättiä kuukautissuojana. Kyllä mun eukko käyttää ihan tarkoitukseen valmistettuja tuotteita, eikä mitään rättejä. Haiset vissiin pahalle rätti haaroissa. 

No huh huh. Rätti nyt vaan on yleisnimitys kuukautissuojalle ja rättipäivät punaisille päiville. Jottas tiedät tästä eteenpäin. 

Vierailija
10091/12415 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ne S-markettilaiset on aivopessyt sen söpön pupun, aikasemmissa mainoksissa se selvästi piti niitä tämä ei ole lanttu-juttuja tyhminä, mutta nyt sekin on liittynyt siihen ei ole porkkana, vaan elämän tarkoitus lahkoon.

Vierailija
10092/12415 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poika joka menee juttelemaan isänsä kanssa, välirikon jälkeen. Telian mainos ja niin violettia värimaailmaa että. Miksi, voi miksi homo- ja homoilupropagandaa tungetaan mainoksiinkin.

Telian väri on aina ollut violetti, niiden logo ja monet mainostekstit ja materiaalit on violetteja.

Nykyäänhän homojen väri on sateenkaari, sitä ennen se oli pinkki, aika kauas saa homohistoriaa kahlata että violettiin pääsee, harva on edes kuullut "laventelimafiasta"

On se poika homo tai ei, niin ei se sinne isälleen ole varmaan homoilemaan menossa.

Vierailija
10093/12415 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saarioinen

En ikinä osta mitään missä lukee Saarioinen.

Vierailija
10094/12415 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se Mäkkärin kultainen nuoruus on hyvä mainos :D

Eikä ole. Se on paska.

Totta. Tästä tuomiosta ei voi valittaa.

Vierailija
10095/12415 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi H&M:n mainos.  Kaksi naisihmistä siinä halailee ja kiehnää niin, että väkisin tuo lep sous tulee silmille.  Ei hyvä!

Sehän siinä on pointtina. Aika paljon le sbouteen viittaavia mainoksia nykyään, vähemmän on ho mosuhteessa olevien miesten olemista mainoksissa. Itse kiinnitin huomiota näiden mainosten naisten luisevaan ja muoviseen ulkonäköön. Turhan alienmaisia. Sori.

Vierailija
10096/12415 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkokauppa Comin karsealle piirretylle lasten laulukuorolle 1. palkinto vuoden rumimmasta mainospiirretystä! Miksi haluaisin katsoa sitä? Se ei anna yhtäkään syytä.

Vierailija
10097/12415 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cokis-joulupukkimainos, jossa laulaa nainen raa'alla äänellä ja teennäisesti, ja sairaalloisen ylilihavat pukit kittaa Cokista ja menee bussilla, oi miten hauskaa! Mun mielestä joulupukit oli sitäpaitsi ennen vähän hoikempia, amerikkalaiset yrittää normalisoida oman kansansa huonosti voimista.

Inhoan tuota amerikkalaisen joulupukin paksua habitusta ja naurua ho-ho-ho, joka on tännekin adoptoitu.

Miten ikinä pukki voisi tulla savupiipusta, kun hormi on täynnä mutkia ja savupeltejä? Aku Ankka -piirtäjä Carl Barks ratkaisi ongelman tekemällä joulupukista miniatyyrikokoisen , joka sitten pullahti oikeaan kokoonsa olohuoneen lattialla takasta pölähtäessään. Loistava idea. :)

Vierailija
10098/12415 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Anyone can be Santa, i fantasize it a lot" wtf????! Se video, musiikki ja kursiivilaulaminen saa mut raivon partaalle....

Vierailija
10099/12415 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkokauppa.com

Toimitus tuletunnissa!

Kamala piirretty!!

Vierailija
10100/12415 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homeista juustoa mainostavat karseat lärvit koko ruudun kokoisena, hyi helv.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi