Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12415)
Säästöpankin kamelinvarpaat
Onkohan ne Lumenen tuotteet tarkoitettu enää ollenkaan suomalaisille ainakaan mainoksen mukaan? Siihen haalittu naisia ympäri maailmaa mulkoilemaan.
Trivagon mainoksen molemmat hotelliasiakkaat tosi ärsyttävän itsekeskeisen ilkeän oloisia ukkoja. Ei houkuttele käyttämään trivagoa.
Saunapää ja selkäsauna mainokset, ei naurata yhtään, ärsyttää muka hauska idea.
Vierailija kirjoitti:
Trivagon mainoksen molemmat hotelliasiakkaat tosi ärsyttävän itsekeskeisen ilkeän oloisia ukkoja. Ei houkuttele käyttämään trivagoa.
Erityisesti ärsyttää nuo valkaistut hampaat, varsinkin tuon voitonriemuisemman.
OIKOTIÄ ... SE ON OIKOTIÄ! hehehehe
Hyvä mainos.
Tv5:lta sai jääkiekon u20-kisojen aikana yliannostuksen Mäkkärin ja Powerin typeristä mainoksista.
Foodoran mainos on ärsyttänyt alusta saakka musiikkivalinnan takia (Kylie Minoguen Can't get you out of my head).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punapää junassa ja kiilusilmä torvensoittaja laivamainoksessa. J....lauta. Siinäpä veljespari vaikka uuteen Hohto elokuvaversioon hotellin käytävälle pelottelemaan lapsia ja kotieläimiä
Minusta molemmat mainokset ovat suloisia. Ehkä siksi, että omat läheiset pojat ovat samanikäisiä.
Ei tässä ketjussa sitä kysytty !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mainokset joissa täysin suomalaista tuotetta mainostaa niigeri.
Taidatkin olla niitä kavereita, joiden mielestä tummaa ei olisi saanut valita Lucia-neidoksi.
Arvaapa mitä. Minä suorastaan suunnattomasti nautin siitä, että ymmärrettiin viimein rikkoa tuollainen typerä raja-aita. Maahanmuuttajat ovat suomalaisia siinä missä muutkin, tietyin ehdoin. Kieli on hyvä hanskata ja kotimaata on hyvä pitää tietyssä arvossa.
Olet väärässä ketjussa, tämä ei ole politiikkaketju !
Vierailija kirjoitti:
Foodoran mainos on ärsyttänyt alusta saakka musiikkivalinnan takia (Kylie Minoguen Can't get you out of my head).
Olin itseasiassa juuri kirjoittamassa täysin samaa. Itse kappale tai artisti eivät ärsytä mua mitenkään( ei mitään pahaa sanottavaa kummastakaan). SEN SIJAAN ärsyttää tuo tapa että leikataan mainokseen joku vanhan hittibiisin pätkä joka ei liity/ ei löydy mitään tarttumapintaa itse mainostettavaan tuotteeseen. MILLOIN koittaa se aika kun firmat tekevät tai tilaavat itselleen jonkun täysin uniin ja oman mainoskappaleen( esim saarioinen, särkänniemi, puuhamaa, hesburger)? Suomentivolilla oli aikoinaan kunnon itselleen spesifioitu rock kappale mainoksenaan.... Itsellä tapana boikotoida näitä firmoja joiden mainosbiisit alkaa pitkällä tähtäimellä sapettaa. Onneksi on olemassa WOLT vaihtoehtona Foodoralle...
Hampurilaismainoksessa on se vähän sekon oloinen blondi, joka puhuttelee jotain miestä rakkaakseen. Ärsyttävä, outo mutta vähän kiihottavakin kimma.
Vierailija kirjoitti:
Koska minä haluan!
S-ketjun, Pitäskö sun päästä pissalle
Ärsyttää joka kerta
Lidlin mainoksiako ovat, joissa mainostetaan miten saa kaikista tuotteista bonusta; lehtipuhaltimesta ja savukalasta ym. Yhdessä mainoksessa kassaneiti kysyy: Haluatko kuitin?
Asiakas vastaa: Mitä mie sillä teen, miehän olin äsken lepakko.
Voisiko joku kertoa mitä ihmettä tämä tarkoittaa? Olen asiaa pohtinut, mutta en ole käsittänyt, mikä juju mainoksen tekijän mielessä on ollut. Miten se kuitti tai sen ottaminen liittyy siihen, että asiakas oli lepakko?
Se joku silmälääkäri- tai leikkausmainos, mm. kaihin vaarasta. Juttelu mummon ja jälkeläisten välillä on niin tyhmää, idiootti mummo vääntää typeryyksiä murteella ja naureskelee typerästi, kun havaitsee silmässään olevan jotakin vialla. Kauheata p**kaa tuo mainos.
Jenkki-xylitolimainoksen tanssivat naiset, mutta se taustalla oleva paksukainen sinisissä vaatteissaan?!? , trivagon vanha ukkeli käynyt teetättää liian suuret tekarit. Mainos jossa pentu istuu pöntöllä kännykkä sylissä.
"Lumene pohjoismaiselle iholle". Viime aikoina on Lumenen kompassi näyttänyt ihan vääriä suuntia. Tietääkseni Afrikka ei edelleenkään ole pohjoisessa, joten sen maanosan väestöllä ei ole pohjoismaista ihoa, vaikka asia kuinka haluttaisiin niin vääntää.
En ole lainkaan vakuuttunut, että Lumenen nykyinen kohderyhmä, eli Suomessa asuvat afrikkalaisihoiset, pystyy pitämään Lumenen pystyssä. Tämä kannattaisi Lumenen asioista päättävien, omissa fantasioissaan elävien wokettajien muistaa.
Knorrin mainos radiossa, jossa joku soijapoika inisee, eteet vaan osaa. ARRGGHHH
Ikean ale-renkutukset