Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12402)
Vierailija kirjoitti:
Mä kun tein kirjanpitoa niin löysin syyn miksi mainokset ovat niin typeriä. Joka ikinen mainostoimiston edustaja oli jotenkin jälkeen jäänyt lapsen tasoiseksi tättähääräksi.
Miten se sieltä löytyi?
Nämä palstalla pyörivät mainokset, jotka rullaavat tekstejä miten ja mihin sattuu. Ihan sama mikä mainos.
Netvisor, moi, biltema ja puuilo
Homomies itkee ja kaksi homoa lohduttaa.
Päinvastaista mainostamista edustaa muuten automainokset. Autot on niin kalliita, ettei ole varaa tehdä ärsyttäviä mainoksia.
Kyllä! "Koska minä haluan" on hyvin ylimielisesti sanottu!
Parhaillaan tulee töllöttimestä se mukafuturistinen Telian "ostaisitko auton ilman turvavöitä? Tuskin." Aivan typerä päähänpisto!
Vierailija kirjoitti:
Se Kariniemen mainos missä on se hemmetin epävireinen kukkopolli.
Ja tämä Mäkkärin "dippaa, haukkaa"- nugettimainos.
Ehdottomasti toi Mäkkärin mainos! Myös ne muut saman tyyliset McDonald'sin mainokset.
Vierailija kirjoitti:
Onneks se majoneesi helmanss tai mikä lie poistui :D se hokema i need something tms laulussa sai niin raivon partaalle et argh, hyi!
🎶Turning nothing in the something🎶 Siinä taidetaan laulaa, mutta samantekevää, tyhmä mainos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
McDonald's mainos, jossa se pyöräilevä akka tulee syöttämään toista. En ymmärrä mainoksen tarkoitusta eikä ainakaan houkuta ostamaan dippaa haukkaa tuotetta
Coop mainos, jossa tranvestiitti kokkailee esittäen alkuun mummelia. Ei todellakaan saa ostohaluja kyllä.
Radiossa fixus mainokset. Dingdongdongsdong..tikitikitikitiki. tikititkiki boomtsigi.
Mäkkärin rähjäävä spandextäti on varmaan "vastavoima" jo ilmiöksi kasvaneelle rähjääville vihaa tihkuville spandex-setämiehille. Mutta joo on rasittava mainos. Keski-ikäinen vaihdevuositantta jäkättämässä. Ei innosta.
Näin 9-vuotiaan silmin katsottuna on todella ärsyttäviä mainoksia myös! Varsinkin tuo Coopin!
Vierailija kirjoitti:
Mä inhoan melkein kaikkia S-ryhmän mainoksia, näyttelijät palkattu koska muilla ei kestäisi pokka jauhaa scheissea isoista bonuksista ja "halvoista" hinnoista. Säälittävää Lidl-traumaa niillä.
Ja sitten nämä Bauhausin "hyvältä näyttää" -rallatusmainokset, hirveä junttityyli.
Kolmantena inhokkina McDonaldsin mainokset, joissa joku ääliö menee sössimään toisten syömistä.
Samaa mieltä!
Vierailija kirjoitti:
Vuokkoisten tiputan puolukoita.
Ärsytys on minullakin suuri. Onneksi ei ole näkynyt missään enää!
Gigantin Matti on tyhätyhmä -mainos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuokkoisten tiputan puolukoita.
Ärsytys on minullakin suuri. Onneksi ei ole näkynyt missään enää!
Nämä on laajentanut Spotifyihin kanssa. Helvetin ärsyttävää.
Foodoran uudelleen, uudelleen, uudelleen uudelleen, uudelleleleleleleleleleleen!! Kamalaa, sanon minä!
Vitaepro!!!! pakko laittaa äänettömälle, jos vain suinkin ehtii!
HK! Idistellä ei ole sana! Samoin Atria! 2,6!
Subway! Ei ne vi tietää että halutaanko me niiden safkoja! Snickersin uudesta ei tajua mitään!
Vierailija kirjoitti:
Ikean "uu I feel it" alkaa tulla korvista ulos.
Mitään järkeä ei ole edes mainoslauseessa:Herätys! On aika nukkua.
DNA omituisten otusten kerho
Teennäinen, typerä.