Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12401)
Ei mikään kaunis se dna kakara...
Onneksi jäi HK mainoksesta se hoilaaminen pois. Oli vaan niin hirveä mainos. Toinen mainos missä ikkuna rikki ja selostetaan rikkoutuneesta ikkunasta. Pullaa kehiin joopa joo , kun ikkuna hajoitettu :)
Kuuntelen radiota keittiössä ja voi saatana mikä mainos pyörii koko ajan easy hitsillä.
Nainen matkii moottorin pärinää 🤦🏻
Niin lapsellisia ja noloja nämä mainokset.
Toinen kamala akka lässyttää miten majoneesi tai ketsuppi sopii " kebuun, ranuihin ja kaurapuuroon!!
Nauraako joku vajaakki näille hassuille mainoksille?
Minä ainakin kiroilen ja juoksen laittamaan äänet pois tuollaisista aivopieruista.
Onneksi läähpuuh aaaaah kaalimato on mennyt varmaan konkkaan, kun niitä järkyttäviä pervoilu mainoksia dildoista ei enää ole kuulunut!
DNA:n "Omituiset otukset"- mainos on hemmetin typerä ja superärsyttävä. Mtä hemmettiä tuon suunnitelleen AD:n päässä on oikein liikkunut?
Ikean mainos on lässyttävän vauvaäänisen naisen puhumana ärsyttävä.
Huumorintaju korreloi älykkyyden kanssa!
Se outo jenkkiautomainos, jossa lapsi kyselee kitisevällä äänellä jotain eläimistä. Renkutus taustalla on ihan kamala.
kai portion boysin laulama tilipäivämainos. huhhuh, onneksi ei silloin pari vuotta sitten päässeet euroviisuihin asti
"..kiinnittäkää majoneesivyöt..." Wtf? Kuka näitä oikeesti suunnittelee?!
Vierailija kirjoitti:
Edelleen suorastaan vtuttaa nää S-marketin pari vuotta pyörineet "tämä ei ole blaa blaa blaa.." - mainokset.
Karkkipäivä! :( Se patapäinen harppu tuo minimaalisen kulhon, jossa muutama karkki per lärvi ja mainostaa, että on karkkipäivä. On muuten akalla kauheen näköinen tukka, ei voi olla oikea, vaan peruukki. Niin hirveen näköinen, että kaljukin olisi parempi.
Vierailija kirjoitti:
OMITUISTEN OTUSTEN KERHO
Ai, että tää on hyvä kaikessa hulluudessaan, jää päähän pyörimään..toivottavasti kohta taas valitaan vuoden paras mainos jossain mainosgaalassa..ja se on just tää..
Vierailija kirjoitti:
Dna ja omituisten otusten kerho-lällätys! Järjetön mainos.
Tulee parhaillaan telkusta, en tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dna ja omituisten otusten kerho-lällätys! Järjetön mainos.
Tulee parhaillaan telkusta, en tykkää.
Minä tykkään!
Meillä taitaa olla sama matka
Ruotsalaisten mainokset tunnistaa velttorytmisestä musiikista ja joku vaimeasti laulamassa haukotellen.
Niin, tämä ei ole hyvin pyyhitty p ylly. Tämä on huonosti räplätty p impula.
Miltäs ne teidän sormet maistuu?
Omituiset otukset ällöttää... että minua ei lueta tuollaiseksi kuin nuo mainoksen henkilöt vaihdan liittymää.