Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12356)
Ikean uusin,telkkari menee välittömästi äänettömälle.
Melarest, jossa nainen haukottelee.
Ratiopharm jossa ne kaksosnaiset- yyh miten vaivaannuttavia ja typeriä mainoksia.
Tuntuu siltä, että jokaiselta kanavalta tulee jatkuvasti elokuvia. Niiden nimi on Mainos.
Itse opin jo pienenä että huonoa tarvitsee mainostaa ja hyvä käy kaupaksi muutenkin. Tällä periaatteella olen pärjännyt ilman monia turhakkeita ja kalliita korjauksia suurimman osan elämästäni.
Vierailija kirjoitti:
Puuilon "Tuukko hakee?" "En.Tuun." Tule Puuiiloon!
Minusta Puuilon ja Bauhausin mainokset ovat oivaltavia ja aika hauskojakin. Jäävät mieleen mutta eivät ärsytä kauheasti.
Se saatanan jokatalvinen "Tazza kaakaojuoma" laulu. En varmasti ikinä osta yhtään Tazzaa. Verenpaineet nousee jo ensi joulua odotellessa.
Se juomapullomainos joka alkaa kiroilulla! Joo hienoa, you tubea seuraa lapsetkin! Toinen foddoora nainen on järkyttävä naamu lutussa.
Verkkokaupan kvv mainokset. Ei se v ole oikeasti niin hauska
LÄHITAPIOLAN MAINOS! Todella raivostuttava -uima-altaalla olematonta keksustelyúa ja lisöksi kuvauksessa selkeä virhe eli raitapukuine uimari seisoo välill eri tasolla uima-altaalla ja se niiiiiin pistää silmään. Minusta moka.
S-marketin epärealistiset mainokset.
Mitä Tanelin lautasella ei tänään TAAS ole.
Vierailija kirjoitti:
S-marketin epärealistiset mainokset.
No joo, onneksi esim. Lidlillä on niin pirun realistisia nuo mainokset. Samoin K-kaupalla. Hohhoijaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bauhausin mainos: "Tää hyvältä näyttää kun etupressut tyhjensin..."
Siis voisko joku selittää tyhmälle, mitä juuri tuo kertosäe tarkoittaa ? Olen saanut vain härskejä vastauksia
Tarkoittaa kolikkopajatsoa joita on ennen ollut. Kun sai pelissä keskikohdan tyhjättyä niin sitä sanottiin eturessuksi.
Lidlin Eija Vilpas, ärsyttävä ääni.
K-Citymarketiin cittari hoitaa mies. Ja erityisesti nyt K:n haastattelevat journalistilapset . Muistakaa likettää. Tekee pahaa katsoa, kun viattomia lapsia hyväksikäytetään kaupallisuuden alttarilla.
Ja mietipä, jos Bauhausiin menisi Jenkki-purkkaa mäystäen. Huhhuh!