Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävin mainos

Vierailija
18.04.2021 |

Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.

Kommentit (12352)

Vierailija
7641/12352 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mainos missä se pimu seisoo pistolapio olalla keittiössä,enpä oo ennen tiennyt  että lapiota tarvitaan keittiö- hommissa.Taitaa olla sitä nykyaikaa.

Eikö se mimmi ole joku missi tms. Ihan hirveää ilmaisua, pää halkeaa.

Vierailija
7642/12352 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burana juu juu....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7643/12352 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olin käsin pyydystämme jne. Oivariinia siinä kai mainostetaan. Kamala! 

Vierailija
7644/12352 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se olin käsin pyydystämme jne. Oivariinia siinä kai mainostetaan. Kamala! 

Omin käsin siis

Vierailija
7645/12352 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tämä ei kyllä pidä paikkaansa, mitä lavertelet. Tiedän moniakin ihmisiä, jotka ovat vaihtaneet kulutustottumuksiaan mainosten takia. Esim. itse olen luopunut monestakin tuotteesta mainonnan takia. Kun näkee käyttämästään tuotteesta tai kaupasta todella pa*kan mainoksen, alkaa mietti, olisiko sille vaihtoehtoa saatavilla. 

Kokeilepa itsekin. Tekee ihan hyvää välillä kokeilla jotain muutakin kuin sitä ainaista samaa tuotetta tai kauppaa."

Joo, on olemassa ihan hyviäkin syitä kokeilla uusia asioita mutta kyllä nuo sekä S:n että K:n tuotteet on aika hyvin tiedossa. Kun puhutaan arkisista tuotteista kuten elintarvikkeista, niin ne nyt ovat mitä ovat eivätkä muuksi muutu. Enimmäkseen ihan samat tuotteet molemmissa vieläpä. Asioin S:ssä lähinnä siksi että se sattuu olemaan minulla lähimpänä ja pidän bonussysteemistä enemmän kuin kilpailijan vastaavasta. Ei sillä muuten ole niin väliä, leipä on leipää vaikka Taneli Mäkelä tekisi telkkarissa mitä tahansa.

Vierailija
7646/12352 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bauhausin mainos: "Tää hyvältä näyttää kun etupressut tyhjensin..."

Siis voisko joku selittää tyhmälle, mitä juuri tuo kertosäe tarkoittaa ? Olen saanut vain härskejä vastauksia 

Vierailija
7647/12352 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bauhausin mainos: "Tää hyvältä näyttää kun etupressut tyhjensin..."

Siis voisko joku selittää tyhmälle, mitä juuri tuo kertosäe tarkoittaa ? Olen saanut vain härskejä vastauksia 

Laulussa sanotaan eturessun. Se merkitsee pajatson  toisen puolen tyhjäämistä.

Vierailija
7648/12352 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi sitä m0kkapala mainosta, kallista ikkunaa. Äiskällä pyhimyksen olemus ja pikkuhirviöt esittää enkeleitä. Juu kuittaantuuhan tuo vahinko anteeksipyynnöllä ja v!tun m0kkapalalla. Aaargh.

Vierailija
7649/12352 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein mensa mainos missä joku blondi muija huutaa kurkku suorana nojatuolissa. Muutenkin kyseinen ohjelma pelkkää ylinäyteltyä pskaa.

Vierailija
7650/12352 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taneli Mäkelä

Vierailija
7651/12352 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skoda-mainoksen pikkutyttö luulee että isin Skoda on hänen aikuisena. Voi ollakin mutta kuitenkin isä vaihtaa pian uuden auton tai sähköauto hajoaa ja korjaaminen kallista.

Vierailija
7652/12352 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreiden ja kokoomuksen vaalimainokset ja niiden latteudet niissä...

Vierailija
7653/12352 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skoda-mainoksen pikkutyttö luulee että isin Skoda on hänen aikuisena. Voi ollakin mutta kuitenkin isä vaihtaa pian uuden auton tai sähköauto hajoaa ja korjaaminen kallista.

Joo ei taida iskä ajaa enää samalla autolla 10+ vuoden päästä eikä välttämättä edes samalla merkillä ja autokaan tuskin on perheessä enää.

Vierailija
7654/12352 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Bauhausin uusin mainos menee kyllä ehdottomasti kårkikolmikkoon, edelleen ärsyttä korvamato (etenkin kun se mainos tulee monta kertaa illassa) ja jos terve ihminen saa päänsärkyä niistä valoista niin epileptikot voivat saada kohtauksia.

Vierailija
7655/12352 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä farmi Suomen mainokset tällä sivustolla ärsyttää suunnattomasti. Etenkin Archie Cruzin naama saa erityisesti veren kiehumaan 

Vierailija
7656/12352 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki junttifestari-mainokset iänikuisine junttiesiintyjineen.

Ja K-Supermarketin (?) "Eeliskin saa olla oma itsensä ja paiskoa myytäviä tuotteita pitkin lattioita"

Vierailija
7657/12352 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä Bauhausin uusin mainos menee kyllä ehdottomasti kårkikolmikkoon, edelleen ärsyttä korvamato (etenkin kun se mainos tulee monta kertaa illassa) ja jos terve ihminen saa päänsärkyä niistä valoista niin epileptikot voivat saada kohtauksia.

Mainosten perusteella Bauhausissa asiointi laukaisee asiakkaissa jonkinlaisen psykoosin...

Vierailija
7658/12352 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistuisiko jollekkin pulla?

Vierailija
7659/12352 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuilon "Tuukko hakee?" "En.Tuun." Tule Puuiiloon! 

Vierailija
7660/12352 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trivago. Ei se yhtään paremmaksi muuttunu vaikka siinä on mies. Papattaa samaa asiaa kuin se nainen jo vuosia tehnyt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän