Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12352)
S-ryhmän mainos jossa lipevä vanha ukko virnuilee että tämä ei ole juhla-ateria vaan tämä on jotain muuta. Limainen sika. Kuka lie?
En tiedä sopiiko tähän mutta kun olen katsellut Ruutua ja näkee ne mainokset ohjelmien välissä. Hämmentävää huomata että ihan suomalaiset firmat suomalaisilla tuotteilla joilla ei pitäisi olla mitään agendaa ovat tunkeneet mainoksiinsa ruskeita ja afrot heiluvat. Kenelle näitä mainoksia tehdään? Jotenkin ärsyttää ne Aku Ankankin mainokset kun näytetään pelkästään sitä ruskeaa ja aasialaista kakaraa.
Miksi suomalaiset halutaan pyyhkiä pois jopa oman maan mainoksista ja muuttaa väkisin joksikin sekasikiö-etnisyydeksi? En varmasti osta noiden firmojen tuotteita vaikka en yleensä mitään boikotoikkaan.
Vierailija kirjoitti:
S-ryhmän mainos jossa lipevä vanha ukko virnuilee että tämä ei ole juhla-ateria vaan tämä on jotain muuta. Limainen sika. Kuka lie?
Älkää nyt Tanelia sättikö. Ens kesänä tulee taas Team Ahma uusintana sadannen kerran ja sen oikea nimi on Alpo Hjördis Alarik Kurkinen.
Juuri äsken tuli Taneli Mäkelä "niinpäniin", onneksi kaukosäädin vieressä niin saa heti äänet pois.
Valion jazzmusiikki mainos jossa kiintiö henkilö leipoo. Taustamusiikki on järkyttävä, vihaan papapadupadupa pappaappappa musaa"! Kanava vaihtuu valoa nopeammin
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä K-marketin mainos jossa kaks pikkutyttöä haastattelee asiakkaita. Ällöttävän teennäinen.
Minusta ne tytöt ovat jotenkin tosi luontevia eivätkä tunnu jännittävän yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Kinder mainos ja vamm. oloinen suu auki oleva pikkupoika ja se ääni " minä tiedän"
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Valion jazzmusiikki mainos jossa kiintiö henkilö leipoo. Taustamusiikki on järkyttävä, vihaan papapadupadupa pappaappappa musaa"! Kanava vaihtuu valoa nopeammin
On kyllä suolesta.
Vierailija kirjoitti:
Eipä hänestä ole puhuttukaan täällä kuin muutamien satojen viestien verran, että ehkä sinullekin selviää hänen henkilöllisyytensä, jos luet edes pari viestiä.
Yhtään sarjaa, elokuvaa, kalastusohjelmaa tai visailua en katso, jossa on Kari Hissu Hietalahti. En myöskään osta yhtään tuotetta, jota on mainostettu hänen kuvottavalla äänellään, kulahtaneella naamallaan ja elähtäneillä maneereillaan. Skänoffise ilalämpöpumppu - voihan s-tana! Myöskin Taneli Mäkelän näyttelijänura tuhoutui kertaheitolla, kun piti mennä massuttamaan S-ryhmän mainoksiin. Mene Mäkelä perunakuoppaan ja pysy siellä.
Vierailija kirjoitti:
Ikean uusin,telkkari menee välittömästi äänettömälle.
Tuon kyseisen typerän mainoksen takia en mene ikinä Ikeaan. Toinen syy olla menemättä on Ikeassa myytävä sekunda.
Taneli Mäkelä kuittaa parinsadan arvoisen ikkunan mokkapalalla?
Mikään mitä Taneli Mäkelä aisti, ei ollut todellista. Hän heräsi Matrixista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puuilon "Tuukko hakee?" "En.Tuun." Tule Puuiiloon!
Minusta Puuilon ja Bauhausin mainokset ovat oivaltavia ja aika hauskojakin. Jäävät mieleen mutta eivät ärsytä kauheasti.
Ei täällä sitä kysytty..
Vierailija kirjoitti:
tanelin seuraava mainos tämä ei ole kananmuna tämä on matopurkki. nostin s mafian 100e pois kiitos tanelin ällö mainosten
:D
Bauhausin "tää hyvältä näyttää" -nytkytys, jossa ällöttävän näkönen kundi painaa nenäänsä lasiseinää vasten🤢
Näyttää aivan sialta, joka on jättänyt suuhygienistin käynnit väliin.
Vierailija kirjoitti:
Bauhausin "tää hyvältä näyttää" -nytkytys, jossa ällöttävän näkönen kundi painaa nenäänsä lasiseinää vasten🤢
Näyttää aivan sialta, joka on jättänyt suuhygienistin käynnit väliin.
Mun piti tulla just kirjoittamaan, että tässä on kyllä saavutettu jonkinlainen vastenmielisyyden huipentuma. Kyllä jää kertalaakista mieleen!
beliani.fi mainokset youtubessa. Mainoslaulu on kamalinta krapulamäkätystä mitä oon kuullut.
Kaikki pakkoenglantia sisältävät mainokset.
Shamppoo enrgizing volume xgr technology...
Pikoos you worthit. Just foor you. Connecting piipol. invinteet your life.
S-Market on likainen.
S-Marketissa on aivan normaalia nuoleskella sormiaan ja sitten kosketella ihmisille myytävinä olevia tuotteita, kuten Taneli Mäkelä.