Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttävin mainos

Vierailija
18.04.2021 |

Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.

Kommentit (12351)

Vierailija
7541/12351 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä Remppatorin mainos? En ole huomannutkaan (onneksi?). Itseä ärsyttää se HK:n mainos, jossa joku muija aina jollottaa kurkku suorana sitä ärsyttävää biisiä. Vaihdan äkkiä aina kanavaa. Enkä taatusti osta enää HK:n tuotteita.

Vierailija
7542/12351 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nykyään tehdä muita kuin ärsyttäviä mainoksia. Axe, remppatori, hk, s-ryhmä.. 🤮 boikottiin kaikki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7543/12351 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AIVAN KAIKKI MAINOKSET!!!

Vierailija
7544/12351 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burana,tuli just

Vierailija
7545/12351 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mainoksen sanotaan olevan onnistunut, jos se herättää tunteita, oli ne sitten positiivisia tai negatiivisia. Remppatorin mainos koskettaa mua niin, etten halua kuulla enkä nähdä. Etenkään..

En oikein ymmärrä tällaista ajattelua. 

Kun olen aikani katsellut esim. Taneli Mäkelän jorinoita, päätin, etten mene S-Marketiin enää. Ennen kävin siellä useinkin. 

Olen lakannut ostamasta HK:n tuotteita. 

En koske pitkällä tikullakaan Vitaepron vitamiineihin, jne. 

Mikä järki siis on karkottaa asiakkaita typerillä ja vuosikausia jatkuvilla mainoksilla.

En usko alkuunkaan, että olet lakannut käymästä S-marketissa jonknu mainoksen takia.

Jos kuitenkin olet, niin olet aika pölvästi. Huono mainos ei muuta hyviä asioita huonoiksi kuin taikaiskusta.

Mitä jos oman autosi valmistaja tekisi nyt huonon ja ärsyttävän mainoksen autostasi? Ajaisitko autosi järveen?

Vierailija
7546/12351 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ysi ysi ysi ysi ysi ysi mainokset raastaa korvia! 

Ihan voisi sanoa suomen kielellä että yhdeksänkymmentäyhdeksän? 

No onneksi ei sano, olisi hengästyttävää kuunneltavaa aina joku yhdeksänkymmentäyhdeksän. 

Vierailija
7547/12351 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Classic jäätelö

Suklaata pohjolan luonnosta...?

Saa ilmasto muuttua vielä vähän aikaa, ennen kuin saadaam kaakaopuuta viljellä näillä leveysasteilla.

Eikö se ole kermaa suomalaista maidosta? Mut joo, noissa on kyllä ihan älytön idea kun tyyppi on jossain kajakkiretkellä keskellä selkosta, mutta niin vaan se kaivaa jostain repustaan jäätelöpuikon. Tai sitten tuo missä nainen vetää jäätelöä takkatulen loimussa pipo päässä..

Ilmeisesti mainostaja haluaa murtaa tavan, että jäätelöä syödään enemmän kesällä. Yhdessä jäätelömainoksessa nainen on kylmän ja kostean näköisessä auringottomassa korpimetsässä syömässä jäätelöä. Hrrr...

Myös ihmetyttää se, että suklaa yhdistetään mainoksissa usein seikkailuun. En näe yhteyttä. Minusta suklaa on kotoista, en näe siinä seikkailullisia elementtejä.

Vierailija
7548/12351 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvottavin mainos tällä hetkellä on se Vagifem-mainos, jossa oikein mässäillään luettelemalla näitä hiiva, hiki, virtsa yms yms juttuja. Ja tuo mainos tulee Kolmoselta noin sata kertaa illassa ja yleensä ennen sitä ja sen jälkeen on jotain ruokamainoksia... Ukkoni justiin sanoi, että luulisi, etteivät nuo ruokien mainostajat oikein tykkää, kun joku ällöttävä hiiva/virtsamässälymainos onnistuu pilaamaan katsojien ruokahalun sopivasti näiden ruokamainosten välittömässä läheisyydessä. Ja MIKSI tuo mainos tulee jatkuvalla syötöllä joka ikinen päivä? Eikö mainostaja ymmärrä, että katsojia alkaa äkkiä kyllästyttää ja moni saattaa miettiä, että "tuota en ainakaan osta".

Ei nykyään oikein tv:n ääressä viitsi iltapalaa syödä, kun alapäät on niin tiuhasti esillä.

Lidlin mainoksen alussa zoomataan painonnostajan perhekalleuksiin trikoitten sisällä. (Ovatko ne tavanomaista pienemmät, muuten?)

Jostain syystä wc-paperin pyyhkimistehoa ei osoiteta näyttämällä käytettyä paperia. Kun terveyssiteiden ja vaippojen imuteho kyllä siten osoitetaan. Voisihan se wc-paperinkin kakka olla olematta oikeaa. Tekisi se silti vaikutuksen: ruskea tahra paperissa, niin kuin punainen tahra kuukautissiteessä.

Vai onko kuukautisveri jotenkin "jalompaa" kuin kakka, että sitä voi näyttää, kakkaa ei. Kakkaaminen koskee sentään 100 prosenttia ihmiskuntaa, kuukautisveri vain puolta siitä. t. nainen

Vierailija
7549/12351 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kommentoija ei uskonut, kun sanoin boikotoivani Ikeaa sen mainoksen takia. En ole kyllä muutenkaan Ikeaa ostanut, koska en pidä aneemisesta valkobeigestä pohjoismaisesta sisustustyylistä, kotini on täynnä värejä.

Mutta mainoksen henki paljastaa yrityksen hengen. Liian nopeatahtinen, liian moderni. Minulle. Lisäksi mainos on teennäinen, mutta en tiedä, voiko Ikean tuotteita sanoa sentään teennäisiksi, vaikka verenvähyyttä sairastavatkin. :)

Vierailija
7550/12351 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

fazer pretzel, missä yritetään mukamas saksalaisittain lausua. Tai itseasiassa kaikki mainokset, jotka menee sillä kaavaalla

Vierailija
7551/12351 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne uudet Panda-mainokset, missä se panda maiskuttaa menemään. "Hmmmmmnjamjamnjam.....". On muuten ärsyttävän kuulosta mässytystä. 

Vierailija
7552/12351 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se uusi hiustenhoitosarja kiharille hiuksille. Joku Method for curls. Kuulen aina että "mathorfackörs". 

Vierailija
7553/12351 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mainoksen sanotaan olevan onnistunut, jos se herättää tunteita, oli ne sitten positiivisia tai negatiivisia. Remppatorin mainos koskettaa mua niin, etten halua kuulla enkä nähdä. Etenkään..

En oikein ymmärrä tällaista ajattelua. 

Kun olen aikani katsellut esim. Taneli Mäkelän jorinoita, päätin, etten mene S-Marketiin enää. Ennen kävin siellä useinkin. 

Olen lakannut ostamasta HK:n tuotteita. 

En koske pitkällä tikullakaan Vitaepron vitamiineihin, jne. 

Mikä järki siis on karkottaa asiakkaita typerillä ja vuosikausia jatkuvilla mainoksilla.

En usko alkuunkaan, että olet lakannut käymästä S-marketissa jonknu mainoksen takia.

Jos kuitenkin olet, niin olet aika pölvästi. Huono mainos ei muuta hyviä asio

Kyllä kai jokainen voi ns. äänestää jaloillaan. Jos jostain tulee huono mielikuva, miksi sitä pitäisi kannattaa?Ja olen eri, mutta olen itsekin laistanut joitain tuotteita, kun kaupassa on tullut mieleen etovat mainokset.

Olin itse esim. kauan käymättä myös K-Marketissa, kun se kärisevä muija oli niissä mainoksissa. Onneksi häipyi sentään.

-eri boikotoija-

Vierailija
7554/12351 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vattenfallin toistuvat ja liian pitkät jumitussätkytysfossiilivapauspaskatarinat. 

Vierailija
7555/12351 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pari maininnutkin jo kyseisen mainoksen. KARINIEMI nokkahuilumainos. Raivo nousee kirjaimellisesti nollasta sataan ja tekee mieli heittää telkkari ikkunasta, parvekkeelta( kuten täällä joku kertoi tehneensäkin) tai paiskata lattialle. En tiedä sitten, onko tuon mainoksen lähtökohtainen tarkoitus saada sen näkijä/kuulija vihaamaan elämää. Itse olen päättänyt että aina kun tuo mainos tulee, lykkääntyy kaikkien Kariniemen tuotteiden osto muutamalla kuukaudella. Nyt alkaa olla kyseisen firman tuotteet usean vuoden boikotissa- eikä ole niin ihmeellisiä muutenkaan että ikävä tulisi

Vierailija
7556/12351 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvottavin mainos tällä hetkellä on se Vagifem-mainos, jossa oikein mässäillään luettelemalla näitä hiiva, hiki, virtsa yms yms juttuja. Ja tuo mainos tulee Kolmoselta noin sata kertaa illassa ja yleensä ennen sitä ja sen jälkeen on jotain ruokamainoksia... Ukkoni justiin sanoi, että luulisi, etteivät nuo ruokien mainostajat oikein tykkää, kun joku ällöttävä hiiva/virtsamässälymainos onnistuu pilaamaan katsojien ruokahalun sopivasti näiden ruokamainosten välittömässä läheisyydessä. Ja MIKSI tuo mainos tulee jatkuvalla syötöllä joka ikinen päivä? Eikö mainostaja ymmärrä, että katsojia alkaa äkkiä kyllästyttää ja moni saattaa miettiä, että "tuota en ainakaan osta".

se on kadonnu se niin eroottinen milf milf blondie niistä mainoksista (olikse joku päivänurmikko) sen vulvooko olis päässy rasvaamaan

Vierailija
7557/12351 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Foodora-assin lasia vasten takaapäin seksiä. kammottava akka.

Vierailija
7558/12351 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Classic-jäätelö "Löydä seikkailusi"...Siinäpä kekseliäs lause, seikkailua jäätelöpuikon avulla.

Eikä sen jäätelöpuikon vieminen metsään ole muutenkaan kovin järkevää, ei kesällä saati talvella.

"Suklaata Pohjolan upeista maisemista"..Joku voisi nuorille mainosihmisille kertoa, että ei Pohjolassa kasva kaakaopuut.

Vierailija
7559/12351 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-Market ja Taneli Mäkelän sormien imeminen, hyi helvetti miten ällöttävää katseltavaa.

Vierailija
7560/12351 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

miitta-täti kakalla