Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12351)
Muistan jokaisen häiriintyneen mainoksen, vaikka näkisin siitä vain murto-osan - ja vältän ko. tuotetta.
Onko Trivago mainoksen mies tekoälyllä luotu? Ei näytä yhtään aidolta.
"Tämä ei ole.." Taneli Mäkelä. Todella ärsyttävä ja pilaa hyvän näyttelijän. Ja se kirkuva HK:n makkaramainos-nainen.
Ihme kun kaupat ei tajua mitä hallaa huono mainos tekee koko brändille.
Ikean mainos, sekava ja hirveä soiton rynkytys.
Vierailija kirjoitti:
On tekoälyukkeli. Tosi kökkö sellainen. Mut tuli varmaan halvemmaksi kuin maksaa oikealle näyttelijälle palkkio?
Miksiköhän monen firman mainoksissa on nykyään *nykimiskohtauksia*!? Ärsyttävää!
-Rosvopäällikön raju tilitys
-Olen Sami Kuronen
-WAU
-Niinpä
uusin burana mainos ,tosi ärsyttävä
Kaikki joissa on pelkästään kereitä.
Vagisan. Vois lopettaa sen mainostamisen. Todella nolo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tekoälyukkeli. Tosi kökkö sellainen. Mut tuli varmaan halvemmaksi kuin maksaa oikealle näyttelijälle palkkio?
Ei muuten ole mikään tekoälyukkeli. Se on mun naapuri Ben. Kyllä sille nauru maittaa kun kuulee tämän :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väitänpä että kumpikaan teistä ei olisi epäillyt yhtään mitään, jos että olisi sattuneet jostain lukemaan asiasta ;)
Kyllä tuo ukkeli on aidon näköinen ja vaatii erityistä syynäämistä nähdä hänessä mitään outoa.
K-ryhmän "Tänään kaikista K-supermarketeista.... " Voi vide, ja tiedättekö mikä on hulluinta: tavarantoimittajilta veloitetaan näiden TV-kampanjoiden teko. Kesko on kaiken kaikkiaan ahneuden maanpäällinen perikuva. YÖK!
Mielestäni Päivitä vaatekaappisi -tyyppiset mainokset ovat raivostuttavia; kun ostetaan vain, mitä on pakko, ei ole kyse muodikkuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väitänpä että kumpikaan teistä ei olisi epäillyt yhtään mitään, jos että olisi sattuneet jostain lukemaan asiasta ;)
Kyllä tuo ukkeli on aidon näköinen ja vaatii erityistä syynäämistä nähdä hänessä mitään outoa.
Ei kyllä näytä yhtään aidolta. Pitäiskö sun käydä specksaversillä?
Mainoksen sanotaan olevan onnistunut, jos se herättää tunteita, oli ne sitten positiivisia tai negatiivisia. Remppatorin mainos koskettaa mua niin, etten halua kuulla enkä nähdä. Etenkään..
Vierailija kirjoitti:
Mainoksen sanotaan olevan onnistunut, jos se herättää tunteita, oli ne sitten positiivisia tai negatiivisia. Remppatorin mainos koskettaa mua niin, etten halua kuulla enkä nähdä. Etenkään..
En oikein ymmärrä tällaista ajattelua.
Kun olen aikani katsellut esim. Taneli Mäkelän jorinoita, päätin, etten mene S-Marketiin enää. Ennen kävin siellä useinkin.
Olen lakannut ostamasta HK:n tuotteita.
En koske pitkällä tikullakaan Vitaepron vitamiineihin, jne.
Mikä järki siis on karkottaa asiakkaita typerillä ja vuosikausia jatkuvilla mainoksilla.
Joo, sinähän nää asiat tiedät! 🤣🤣🤣