Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12319)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki emätin ja vagina mainokset.
Miks miehien elimistä ei ole mainoksia esim pallivahaa kiveksille.Morjensta pöytään puuilo ralli.
Ja verkkokaupan mainos missä 2 typerää setämiestä jankkaa lapsellisesti.En tiedä mikä on uusi radiossa soiva vastaava oksetus missä samanlaiset apinat jauhaa jtn " saiks saikkuu, paljo tuli...
Unohtamatta kaalimatoa ja sätisvaijeri proota.
Tuli mieleen appeni parin vuoden takaa, kun hän ärähti kesäjuhlissa ja isosti. Hän on reissuduunissa paljon ja eipä siellä, mitä hän tekee oikein telkkareita ja nettejä ole, joten hän sitten Suomessa lomaillessaan kattelee jonkun verran "varastoon" telkkaria.
Tai ei vissiin enää, kun mainokset ovat täynnä nykyään kaiken maailman pilluja. On rättiä, tulppaa, eritettä, visvaa... pilluongelmia toisensa perään, ei kestä katella. :D
Tein sitten itsekin saman havainnon sen jälkeen ja vielä yleensä alkuiltapainotteisia ne mainokset.
It's a new season, it's a new reason Bootzin mainos, YÖK! :(
Vierailija kirjoitti:
Vegenääää-äää-ä vegenäääää-ä-ä
En ole voinut sietää sitä Chisun (?) Ihana biisiä. Se jo mikä on ärsyttävä. Mutta tää vege jää päähän soimaan ja toimii jopa. Sorry. :)
Vierailija kirjoitti:
Kotipizza, hikinen kalju ällöttävä äijä saunatakissa "ou jee" no eipä ainakaan ruokahalua herätä 🤢
Ei herätä ei, mutta mä olen tykännyt tästä Kotipizzan kampanjasta. Alkuun en tajunnut ollenkaan, mutta sitten se huippukokki tuli sinne metsään kuiskaamaan "sienipöly", niin mä olin aivan otettu. Kikattelin pitkiä aikoja mainokselle.
"mä meen kattoon zambonia" "mikä se on?" "NO SE ON ZAMBONIKONE!"..."onneksi olkoon ponit, olette kaikki mestarikkeleita (?) tänään".
Pelkkä ajatuskin saa verenpaineen nousemaan.
Itekin inhoan Hellmansin mainosta. Siis "turning nothing into something" siinä kovasti hoetaan ja laitetaan valmiin ruoan päälle ruokalusikallinen majoneesia. Älytöntä. Jos on kauhea padallinen jotain kanaa ja värikkäitä vihanneksia ni se on kyllä jo ruoka itsessään, ei se siitä mihinkään ihmeeksi muutu lusikallisella majoneesia. Tykkään kyllä majoneesista mut toi mainos on jotenkin järjetön ja ärsyttää mua :)
Sen s-ryhmän vegenä mainoksen takia harkitsen s-ryhmän boikotoimista.
Rahoituslaitoksen täti ja Bondoran animaatiotäti. Aarggh.
Made in Finland...MADE IN FIIIINLAAND (telia)
...Argh, lausuis ees kunnolla "meid" eikä suomalaisittain made
Tuo dna:n mainos kun alussa katkera riita ja miehen selittelevä käsien viuhtominen kertoo vaan siitä että mies on kärähtänyt sitten vieraista ja miksi nainen sitten palaisi?
Vierailija kirjoitti:
Rahoituslaitoksen täti ja Bondoran animaatiotäti. Aarggh.
Mitä, nuohan ovat just kivoja. Hymyilevät niin nätisti että sisälle tulee mukava olo.
Rahalaetos
Sieltä sitä tulleepi rahhoo kö tyhjee vuan. Kukkaan ei haastelo siitä että pittää maksaa takasin ja makselle mitään korkoja tai kuluja. Ilimasta näettääpi olevan.
NON CHIPPA MARE, NON CHIPPA MARE...
AAAARGGGHHHHHHHHH
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Magnumin mainokset, missä naiset lutkuttavat huulet aistikkaasti rullalla niitä jäätelöpuikkoja.
Minuakin ärsyttää nämä! Joitain vuosia sitten ne mainosten naiset suurinpiirtein kieriskelivät takkatulen edessä taljoilla ja voihkien maiskuttelivat niitä Magnumeitaan. Nykyään, kun tällaista pidetään junttina naisten esineellistämisenä, malliksi onkin otettu joku balettihameeseen ja miesten puvuntakkiin pukeutunut tanssahteleva kaljupää, mutta aina vaan on ne jäätelöä lussuttavat turpeat huulet ja suklaan raksahtelu. Arrrggh.....
Sama täällä. Nytkin pyörii se yksi Lindtin (?) suklaamainos, jossa nainen syö huulet törröllä jotain suklaapalloa ah niin sensuellisti ja seksikkäästi muikistellen, ja miespuolinen suklaamestari on perfektionistiammattilainen niiden suklaapallojensa kanssa. Ärsyttävää. Voisko vaikka joku äijä vaihteeksi lurpsuttaa niitä suklaita ja jätskejä?
Se missä "eräjorma" hymisee muka nautinnollisesti. Kuulostaa ihan perverssiltä ukolta. Tuntee vissiin jotain epänormaalia seksuaalista viehtämystä leipäänsä kohtaan.
"Majoneesia, majoneesia" jossa mummu ja nuori poika ilmeisesti moikkaavat toisiaan? Voisinko tervehtiä naapuria sanomalla vaikkapa "ketsuppia, ketsuppia"?Ihan järjetön mainos.
Vierailija kirjoitti:
Kinder nokkahuilupiipatusmainos on taas täällä. Se jossa se kakara repii almanakasta seuraavankin päivän ja yrittää avata kalenteria. Selkäsauna tommosille.
Säälittävä yritys olla hauska, tunnen myötähäpeää. Lisäksi poikaa olisi ojennettava valehtelusta.
Tän aika on tainut mennä jo - ONNEKSI.
"Äiti! Äiti! Äiti! - tääl on joku äijä".
Onko se teini tyhmä? Vai muuten vaan totaalisen ärsyttävä? Jos oma teini huutaisi ja käyttäytyisi noin sais verbaalista sapiskaa ja pitkää keskustelua.