Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12319)
Partahöylämainos. En muista tuotteen nimeä, oksettaa vaan ne naaman ja mahan karvat ja niiden poisajaminen.
Vierailija kirjoitti:
"mä meen kattoon zambonia" "mikä se on?" "NO SE ON ZAMBONIKONE!"..."onneksi olkoon ponit, olette kaikki mestarikkeleita (?) tänään".
Pelkkä ajatuskin saa verenpaineen nousemaan.
Joo hyi toi poni juttu, se on ihan hirvee :D Pää hajoo aina välittömästi ja nykyään yritän vältellä sitä.
Mut pakko sanoo et ite tykkään vähän siitä samsungin uudesta mainoksesta jossa lauletaan jotain non chippamare non chippamare (joo en tiiä), musta siinä on kiva tunnelma.
Vierailija kirjoitti:
NON CHIPPA MARE, NON CHIPPA MARE...
AAAARGGGHHHHHHHHH
Ei! Tää on just paras! Varmaan ainoa tämänhetkinen mainos, joka ei ärsytä minua.
Ei nyt ärsyttävä, mutta mielestäni Lääkärikeskus Aavan telkkarimainos on jotenkin outo.
Mainostetaan, että on viisijapuolimiljoonaa tapaa voida hyvin, mutta mainoksesta tämä ei jotenkin välity.
Mainos on mustavalkoinen ja jotenkin synkähkö.
Ehkä vaan hieman liian taiteellinen minun makuuni :D
Ummetusmainos missä nainen hymyilee kauniisti. Varmaan otettu sinne sattumalta eikä tiennyt mihin mainokseen joutuikaan 😂
VR:n kaksi videomainonta, joissa kummassakin kaksoset. En saa selvää, mitä sukupuolta ovat, ovatko sisko ja veli vai pariskunta.
Outoa muikistelua ja kummia katseita.
Ihan pervo.
Se patukkamainos. Pois se karsea kiljunta heti!
Suuvesimainos. "Sinä näytät itsevarmalta. Tee toisin..." tms.
Ei varsinainen mainos, mutta se kun Silvennoinen huutaa Jamppooni kone ja istuu maireana sen kamalan punaisen jääkoneen päällä, kääk!
Tämä. Joka joulu samaa paskaa.
Orion pharman voidemainoksessa blondi pikkutyttö ja aasialainen pikkutyttö mm. halaavat ja ilmeistä ja ruumiinkielestä voi selkeästi nähdä että oli todella vastentahtoista, ahdistaa katsoakin. Jos nuo oli parhaat otokset jotka saatiin kuvattua niin olisi ehkä kannattanut miettiä joku b-suunnitelma ja hylätä tämä.
Iken hullu tumma lihava eukko, " tanssii".
Kelan huivipäinen nainen. " Olemme sinua varten".
Vierailija kirjoitti:
Made in Finland...MADE IN FIIIINLAAND (telia)
...Argh, lausuis ees kunnolla "meid" eikä suomalaisittain made
Sehän on Kivikasvojen ikivanha biisi, ajalta jolloin suomenkieleen lanseerattiin termi "tankeroenglanti".
Kimin ja Mintun puhelinmainos, jossa tujottelevat toisiaan ja kilpailevat puhelimista.
Puuilon mainos. Miksi lopussa sanotaan: "En tuun"?
Ratiopharmin mainos missä 2 vanhaa eukkoa kehuu jotain lääkevoidetta, tulee niin mieleen ex anoppi joka piti apteekkia kuin ruokakauppana. Löytyy v…u joka vaivaan jokin ihmelääke, kanta-asiakkuus kaupan päälle…
Se on karmea, missä joku pikkutyttö menee lääkäriin ja ovella seisoo joku läskivuoriakkalääkäri uhkaavan ilmeettömänä.
Vierailija kirjoitti:
Kelan huivipäinen nainen. " Olemme sinua varten".
Älä vaan sano että jossain Kelan mainoksessa on nainen uskonnollinen huivi päässä.
Woltin mainos. Polkupyöräilijä ensi töikseen polkaisee tv-katsojan maan rakoon.