Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävin mainos

Vierailija
18.04.2021 |

Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.

Kommentit (12343)

Vierailija
6241/12343 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ärsyttävyydestä, mutta ainakin naurettavuudessa menee kirkkaasti kärkeen se Lumme energian auringonsäteet

Vierailija
6242/12343 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Se joku uusi elefanttimainos on viimeisin ärsyttävä, jossa jankutetaan, elefant, elefant monta kertaa. Jotain kasvisrasvaa vissiin mainostaa.

Eleplant

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6243/12343 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bilteman mainos, ei se muuten ärsytäpaitsi se lopussa oleva "nyt meikämutteri.."

Siis kuka muka sanoo oikeasti noin? Ja ne jotka edes ajattelee moista sanovansa hävetkää jo valmiiksi

Vierailija
6244/12343 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Oivariini "merestä omin käsin nostamme" on ihan kauhea. Toinen superärsyttävä on se vakuutusmainos, jossa on se palanut veneveistämö ja takakireän oloinen vakuutusasianainen, joka sanoo "niinpä", "työnnetäänkö" ja "joo". 

Vierailija
6245/12343 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

En tiedä ärsyttävyydestä, mutta ainakin naurettavuudessa menee kirkkaasti kärkeen se Lumme energian auringonsäteet

Sillä miehellä on astetta valkoisemmat hampaat. :D

Vierailija
6246/12343 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan toi Lilli Paasikivi jossain ehkäiyvälinemainoksessa.

Vierailija
6247/12343 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudehko mainos jossa nykivästi ja  loop-tyyliin kuvat liikkuvat. En edes muista mitä mainostaa, koska ärsyttää niin paljon. Hyvä ettei migreeni iske kun näkeee mainoksen.

Toinen mikä ärsyttää on useammassakin mainoksessa oleva kuvan takaperin näyttäminen. Peruna imee juurensa takaisin ja  kaikki kelaa takaisin päin, tylsä idea.

Vierailija
6248/12343 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä foodora-mainoksen naisella (joka kehottaa lataamaan sovelluksen ja blaablaablaa) on aivan karsean ruma ääni ja oudon tukahtunut nuotti puheessaan.

Voiko se edes olla oikea ihmisen ääni?

Vierailija
6249/12343 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Eniten hämmästyttää se, mikä kummallinen vimma ja tarve yrityksillä, markkinoijilla, mainostoimistoilla ja tuotantoyhtiöillä on murentaa ja hämärtää omaa suomalaista, kansallista identiteettiämme, esimerkiksi vieraan kielen käytöllä ja muun taustaisilla mainoshahmoilla, vaikka ostajien ja kuluttajien enemmistö on aivan tavallisia kansalaisia. Eikä heistäkään kuin pikkuinen murto-osa lukeudu joihinkin normaalia erilaisempiin vähemmistöihin.

Joo ja huvittaa kun kaikki hyppäävät tähän trendiin yhtäaikaa, niin koko homman feikkiys oikein korostuu. Lebot junamatkalla, lesbot syövät purkkaa autossa, lesbot syövät purkkaa auton konepellillä, lesbot iloitsevat ympäristöystävällisestä energiasta. Hohhoijaa.

Vierailija
6250/12343 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Minä inhoan rahalaitoksen naista, joka keikuttaa päätään ja on kuvassa aivan turhaan, ei edes sano mitään.

Se on ihana nainen, ihan sama mitä se tekee.

Vierailija
6251/12343 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netvisor-mainokset on ärsyttäviä

Vierailija
6252/12343 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

HK:n kiljuntalaulu-mainos. Hyiiiiiii

Vierailija
6253/12343 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-kaupan mainos jossa teini kasvaa katosta läpi ja isä vaan jorisee puhelimessa!

Vierailija
6254/12343 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twix-mainos, jossa kaksoset avaavat käärepaperin ja pohtivat, että ihan sama kumman valitsee, niin ovat täysin samanlaiset, maukkaat ja jotain. Ja pensaikossa kaksi karhua katselevat kaksosia ja pohtivat, että ihan sama kumman valitsee, niin ovat täysin samanlaiset, maukkaat ja jotain.

Vierailija
6255/12343 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Osuuspankin kaikkitietävä käkkäräpää profeetta, Mainos on varmaan yläkoulun ilmaisutaitokurssilaisten tekemä. Monologi on kamalaa pateettista kuraa, joka suorastaan huutaa miten epätoivoisesti osuuspankki yrittää saada nuoria asiakkaita ja alleviivaten holhoavasti kertoo välittävänsä ilmastosta ja nuorista ja kaikista ihmisryhmistä huonolla näyttelemisellä ja huonolla tuotannolla. Tämä mainos pilaa leffafiiliksetkin elokuvateattereissa.

"Meidän tulevaisuus on erilainen kuin kenenkään aikaisemmin." Tai jotain sinnepäin. Niin diippii, niin diippii. Ihan samalla tavalla kuin kaikkien muidenkin tulevaisuus on aina ollut. 

Vierailija
6256/12343 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mulla on nykyään lempilasta."

"Iskä sekos."

Taitaa olla joku vakuutusyhtiö? En muista mikä.

Vierailija
6257/12343 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Liikenneturvan mainos jossa lapsi rääkyhuutaa että aikuisten pitää käyttää heijastinta. Olen käyttänyt aina heijastinta, joten tuo rääkykiljunta ainoastaan viduddaa.

Sori, mutta mua naurattaa tuo ylösalaisin käännetty asetelma. "Mutkun, mutkun!".

Vierailija
6258/12343 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

HK:n kiljuntalaulu-mainos. Hyiiiiiii

Tämä on heittämällä ärsyttävin. Ihan järkyttävää paskaa.

Vierailija
6259/12343 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Netvisor-mainokset on ärsyttäviä

Totta. Se ukko on ihan tohkeissaan, että loppuvuoden saa uudet asiakkaat ilman kuukausimaksua. Mitä se sitä liikuttaa? Justhan se on tohottanut: Meillä se jo on mjoo mjoo möö

Vierailija
6260/12343 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

- HK:n hoookoooo laulu

- Lumme-energian laulu auuuuringon säteeeet

- S-ketjun laulu vegenääää-äää-ä!

- S-marketin Taneli Mäkelä  "tämä ei ole anteeksipyyntö, tämä on tiistai" tai mitä helv niissä nyt sanotaankaan

- Koska minä haluan -foodora

- Kiitos Melarest, alkaa itseä haukotuttaa koska se muija tekohaukottelee! Ja sit väsyttää! Mainos toimii varmaan paremmin unetuksessa kuin itse tuote

- Booztin tanssimainos

- Danish alusvaatemainokset, ällöttää kun käpälöidään ja pakotetaan katsomaan jonkun haaroväliä

Tämän listaamisen jälkeen en tiedä mitä edes jäisi jäljelle, kaikki mainokset on rasittavia :D Pistän vaan suoraan mutelle kun mainostauko alkaa, koska sattuu korviin kun ne on isommalla kuin itse tv-ohjelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme