Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12342)
Danish Gay bokserimainos....
Kaikki missä on kakaroita näsäviisailemassa.
Vierailija wrote:
Yliampuvan teennäinen nugettipizzaa!! ja maaninen tekonauru päälle. Lisäksi isän esittelemä aneeminen pakastenugettipizza näyttääkin jo niin ankealta.
Ja se persettä nuoleva kauppias ja pikkuvanhat ipanat. Joo, se *tun basilika kruunaa sen paskan pizzan.
Myös alakertaan.
Voi prkl sentään!
Multitabsin hyppivä musta mies, joka katsoo vielä olkansa yli "enkö minä ole söpö?" ilmeellä
Vierailija wrote:
Munakarvojen ajelu on homojen hommaa !!
Joku tässä ei täsmää, koska yhdeltä tyttöystävältäni opin sen tavan että tulee siistittyä.
Star-kanavaa katsoessa väsyttää katsella Riku Rantalan pullistelevaa pientä hahmoa kymmeniä kertoja päivässä.
Ihmetyttää muutenkin kaupallisten kanavien liikeidea, kun etupäässä mainostetaan omia ohjelmia.
Ikean "Ihanaa olla kotona", sen akan tekoraukea ääni puistattaa, en ees muista miltä mainos näyttää.
Miksi muuten Sirpa Pietikäinen on Sokos Hotelsin mainoksessa, eikö oo enää europarlamentissä.
70-luvun tyylin afropörrön omaavia naisia tai lapsia suomalaisissa mainoksissa pilvin pimein, tämä alkanut jo todella ärsyttää kun on niin silmiinpistävää. Ihan kuin olisi pakko olla niin, ja ihan kuin sellanen jättipörrö muka olis kaikilla mulateilla edes. Jos niitä on aina pakko suomalaisiin mainoksiin saada, niin olis edes yhdellä eri hiustyyli.
Vierailija wrote:
Telian mainos jossa ratsastetaan suomalaisuudella vaikka kyseessä monikansallinen yhtiö. Toinen ärsyttävä on myös Telian mainos jossa Telian asiakas saa värikkään jättijäätelön kioskilta kun muut asiakkaat joutuvat tyytymään pieneen ja ankeaan valkoiseen jäätelöön.
Eikösse telia oo entinen Posti- ja Telelaitos ??
Matkahuollon mainos on pitkä ja todella kökkö🤢
Hupaisan näköinen mies riimittelee tyhmiä ja matkustaa halki armaan maan. Mukana myös pahvilaatikkochatrobotti.….tai vaikka unholaan!
Taneli Mäkelä utelemassa asioita jotka eivät hänelle kuulu. Niin kypsä koko S-ryhmään ja Mäkelään kuin olla voi.
KAALIMATO-nainen. Lapset varmaan ylpeitä runkkaavasta äidistään, eikös tuo ole Leena Pöysti.
Vierailija wrote:
Myös alakertaan.
Voi prkl sentään!
Tätä on todella kiusallista katsella lasten kanssa.
Philips jossa kaveri tuijottelee muniaan, kun pitää ajaa samalla vehkellä pää ja perse.
Vähästäpä teillä kiusaannutaan.
Kirjoittelitko täällä takavuosina pyypyystä kellistä?
Mummelit? Lahjoita itse, teiniksi tai nuori. Jätät parit sidukat juonatta ja geelikynnet ostamatta niin siinä se on.