Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12343)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Nälkäpäivä lähestyy. Pelolla odotan sitä viikkojen jauhamista.
Suurisilmäisiä lapsia ja tunteisiin vetoavaa paasausta. Loputon kaivo, jota mummeleiden rahapusseista yritetään täyttää.
Silti tärkeä keräys. Ei siinä ole mitään feikkiä että maailmassa on nälkää näkeviä, sodan keskellä eläviä ihmisiä. Se on pieni meno varakkaan eläkeläisen pussista joka istuu mukavasti kotona pullakahvineen.
Narisevalla äänellä mainostavat
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Suurisilmäisiä lapsia ja tunteisiin vetoavaa paasausta. Loputon kaivo, jota mummeleiden rahapusseista yritetään täyttää.
Silti tärkeä keräys. Ei siinä ole mitään feikkiä että maailmassa on nälkää näkeviä, sodan keskellä eläviä ihmisiä. Se on pieni meno varakkaan eläkeläisen pussista joka istuu mukavasti kotona pullakahvineen.
Ei se feikkiä olekaan,(tosin sitä voi aina miettiä että kuinka isio osa siitä rahasta menee oikeasti loppukäyttäjille asti) mutta kuten sanottu niin se on loputon kaivo ja isossa kuvassa mikään ei muutu vaikka mummelit sinne lahjoittavatkin. Mutta kai sillä saa kivan fiiliksen itselleen.
Vitanalle (missä pehmonallet pomppivat trampoliinilla ja niillä on miehen kasvot) sekä S-Marketin (?) ihan vegenä -renkutus.
Jumalauta nyt on kaalimadon mainokset rantautuneet mun lemipi radiokanavallekin😭😤
Saatana, kun sitä ähkimistä ja vihjailevaa paskaa pitää tunkea joka paikkaan!!
Kuka näitä Lidlin idioottimaisia mainoksia tekee? Johan ne Saksassakin ihmettelivät että mitä ihmettä.
Vierailija wrote:
Lidlin mainokset🤮. Muka niin hauskaa p..rkele.
Totta. Ensin joku ukko roikkui vaijerin/köyden varassa urkkiakseen Lidlin tuotteita ja nykyään äijä on porkkanalaatikossa. Eikö olisi yksinkertaisempaa mennä sinne Lidliin ihan aukioloaikana ja katsoa, ellei peräti ostaa, tuotteita ja arvioida niiden laatu?
wink wink Lidl!
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ymmärrän sodan ja siitä aiheutuvan avuntarpeen. Syyttömiä uhreja. Osallistun niihin keräyksiin.
Mutta en osallistu niihin, joissa tuetaan tuhottomasti sikiäviä tekemään lisää lapsia näkemään nälkää. Tietävät että ei ole leipää itselleenkään. Ainoa mikä heitä auttaisi olisi ehkäisyvälinekeräys.
Pää meinaa räjähtää kun kajahtaa formula 1. äänellä antero antero..!
Paljon raivostuttavia asioita kyllä siedän hammasta purren, mutta Haribon lässyttävien hevimiesten karkkihimot, Lotuksen karvainen örvelö ja TODELLA HOOKOO saavat telkkarin menemään saman tien mutelle.
Veikkauksen vittumainen tunnusääni.
Vierailija wrote:
Pää meinaa räjähtää kun kajahtaa formula 1. äänellä antero antero..!
Joo. Se hyvänpunainen toukka on kyllä söötti.
Arla-mainoksen ynisevä mies riipii hermoja huolella.
Vierailija wrote:
TODELLA HOOPOO
Se vanha äijän kääkkä näyttää sille, että on suoraan vuodeosastolta. Nostettu vaan istuma-asentoon.
Kitarajätkän suu on jäänyt pysyvästi auki, varmaankin leuat menneet sijoiltaan.
Eniten hämmästyttää se, mikä kummallinen vimma ja tarve yrityksillä, markkinoijilla, mainostoimistoilla ja tuotantoyhtiöillä on murentaa ja hämärtää omaa suomalaista, kansallista identiteettiämme, esimerkiksi vieraan kielen käytöllä ja muun taustaisilla mainoshahmoilla, vaikka ostajien ja kuluttajien enemmistö on aivan tavallisia kansalaisia. Eikä heistäkään kuin pikkuinen murto-osa lukeudu joihinkin normaalia erilaisempiin vähemmistöihin.
Minä inhoan rahalaitoksen naista, joka keikuttaa päätään ja on kuvassa aivan turhaan, ei edes sano mitään.
Liikenneturvan mainos jossa lapsi rääkyhuutaa että aikuisten pitää käyttää heijastinta. Olen käyttänyt aina heijastinta, joten tuo rääkykiljunta ainoastaan viduddaa.
"Koska minä haluan" Vi**taa todella niin että en varmaan Foodooraa käytä!!