Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12343)
Nälkäpäivä lähestyy. Pelolla odotan sitä viikkojen jauhamista.
Vierailija wrote:
Verkkokaupan mainos aivan hirveä!Lapset rääkyy vanhemmilleen!Kamalat kakarat ja tällaista käytöstäkö Verkkokauppa pitää hyvänä?Antaa kyseenalaisen kuvan kyseisestä kaupasta.Itse en ainakaan enää asioi siellä.
Hyvän näköinen nainen se penkillä istuva vaalea, ensimmäinen vasemmalta. Tykkään siitä.
Kaikki missä Kaalimatonainen eli esim- "Tästä maasta"-S-ryhmä, Danske Bank jne.
Odottaa koko ajan, että se tunkee kakkoseen jotain tavaraa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Verkkokaupan mainos aivan hirveä!Lapset rääkyy vanhemmilleen!Kamalat kakarat ja tällaista käytöstäkö Verkkokauppa pitää hyvänä?Antaa kyseenalaisen kuvan kyseisestä kaupasta.Itse en ainakaan enää asioi siellä.
Hyvän näköinen nainen se penkillä istuva vaalea, ensimmäinen vasemmalta. Tykkään siitä.
Omituista mainostaa eronneilla teiniäideillä yhtään mitään.
Todella hoookoo ja se pianoa soittava ukkeli mutta en nyt muista mitä mainosti.
S-pankin renkutus "ääs pankispankispankispankis"
Sitäpaitsi kuulostaa että siinä lauletaan ponkissa eikä pankissa.
Vierailija wrote:
S-pankin renkutus "ääs pankispankispankispankis"
Sitäpaitsi kuulostaa että siinä lauletaan ponkissa eikä pankissa.
Ja tosi nopeasti käy kaikki. Ensin nähdään bensa-asemalla ja sitten on ensitreffit. Sitten heti kihlat, yhteen muutto, naimisiin ja nainen on paksuna.
Auringon säteet. Lumme energia
Vierailija wrote:
Vierailija kirjoitti:
Viidakon tähtöset ja se viidakkohuuto. Raastaa korvia ja tulee niin usein vielä.
Onko kukaan muu kiinnittänyt huomiota siihen, että ohjelman nimeä on hieman muutettu? Nyt se on Viidakon tähdet eikä enää tähtöset.
Nyt siellä on miehiäkin mukana joten ihan aiheellista. Saarinen menee naisesta.
Tekohaukotus. "Kiitos Melarest". Tekohymy
Vierailija wrote:
Tekohaukotus. "Kiitos Melarest". Tekohymy
Tää on unta, mä oon nukahtanut. Kiitos Melarest. Akka ei nukkuessaan edes havahtuisi siihen, että hää on nukahtanut.
Vierailija wrote:
Auta ukrainan naisia ja lapsia, lahjoita lahjoita rahaa rahaa rahaa. Tämä kerjääminen vaan jatkuu vaikka kaikki sinne on jo annettu.
Suomi on koko maailman sosiaalitoimisto, joka putsaa ja rosvoaa oman kansansa, jotta saa lapioida miljardeja ulkomaille niin kauan kuin on mistä antaa. Suomalaiset ovat kohta muutaman miljoonaa henkeä käsittävä kerjäläisporukka.
Jostain syystä automainokset ovat tyylikkäitä, suurin osa muista aivan umpisurkeita ja ärsyttäviä.
Uusin ärsykki on tämä maikkarin katsomo-mainostus. Snadin epätoivoista on maikkarin meno, kun yhteen mainoskatkoon pitää änkeä kolmekin kertaa mainostus tuosta uudesta koko suomen kokoisesta katsomosta.
Ei nyt ärsyttävin, mutta hetkeen hupaisin combo on tämä sortterin uusin(?) jossa tuo k-kaupan kuukauden plussatarjouksia keittiönpöydälle nosteleva perheenpää istuu nyt saman(?) keittiönpöydän ääressä tutkimassa pikavippivaihtoehtoja..
Joo, kantsisi ehkä käyttää näissä mainoksissa muitakin kuin paria samaa naamaa. Tai ääntä.
Todella HK! pizzan mainostus, eivät ole edes hyviä vaan kuivia kengänpohjia vähällä täytteellä.
Korvat itkee verta kun kuulee sen yhen äijän suomen kielen vääntämistä kun kertoo resepteistä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Nämä mitkälie Tonybet/20bet-mainokset Youtubessa, kyllä olen niistä jo aiemminkin täällä avautunut, mutta pitkiä eikä voi skipata. Yhdessäkin mainoksessa todetaan aika ärsyttävästi It´s like pulla straight from the owen.
Mitä toi pulla-juttu tarkoittaa? Miksi se sanoo noin :D
Se sanoo "straight from the oven,(suoraan uunista) like pulla".
En minäkään oikein ymmärrä miksi pitää sekoittaa suomea ja englantia, kun ei englanniksi suomalaiset pullasananlaskutkaan oikein toimi. Tuosta ei siis saa kummallakaan kielellä oikein mitään fiksua irti.
Vierailija wrote:
Nälkäpäivä lähestyy. Pelolla odotan sitä viikkojen jauhamista.
Suurisilmäisiä lapsia ja tunteisiin vetoavaa paasausta. Loputon kaivo, jota mummeleiden rahapusseista yritetään täyttää.
Maskun anoppi mainos. Vähän jää hämäräksi kenelle se anoppi on sukua kun mies kutsuu sitä anopiksi mutta vaimo ei näytä edes tuntevan koko henkilöä. Ikään kuin olisi väkisin pitänyt vääntää anoppivitsi tietämättä mikä se anoppi oikeastaan on.