Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävin mainos

Vierailija
18.04.2021 |

Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.

Kommentit (12349)

Vierailija
6161/12349 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K-marketin kiusaamisvapaa vyöhyke. Hyvä idea ja kiusaaminen on asia johon tulisi puuttua, mutta ei kai se ole ruokakaupan asia selvitellä lasten välejä tai katsoa että lapsilla on turvallinen olo.

Juu ei oo kenenkään tehtävä puuttua.

Rivien välistä kun lukee niin ei se vyöhyke kantis-lapsille ole !

Olipa äärimmäisen typerä kommentti. Mistä ihmeestä sait tuon päähäsi. Tuo kampanja (jos sitä sellaiseksi voi sanoa) alkoi meidän kyliltä, jossa ei ole ainuttakaan ei- kantislasta.

Vierailija
6162/12349 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lotto-mainos jossa r-kioski keskellä ei mitään josta mies tulee ulos ja taputtaa povitaskua ja jonon viimeinen teppaa edestakaisin levottomana

Rakastan tätä mainosta! Se jonon viimeinen mies on aivan liikuttava

Minulle ei ole koko mainos auennut, tosin en lottoakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6163/12349 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Atrian namusetämäinen univormupelle mukaluistelemassa kadulla ja lopuksi sönkkää

junttiklangilla "olispa sdreedfyyd".

Se atrian tyyppi on jotenkin etova. Niillä oli joku mainos missä lapsi kysyy mistä ruoka tulee ja tämä atria setä ilmestyi jostain ja vei sen lapsen mukanaan katsomaan miten ruoka tulee atrian perhetilalta. Hyvä opettaa lapsille että jos vieras setä pyytää niin lähde ihmeessä sen mukaan, se on vain atrian mainostaja.

Vierailija
6164/12349 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haribo karkkimainos, jossa aikuiset puhuu lasten äänellä.

Vierailija
6165/12349 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haribo karkkimainos, jossa aikuiset puhuu lasten äänellä.

Se on just hauska. Vielä kun tulisi se ihan aito ja alkuperäinen, joka oli pidempi.

Vierailija
6166/12349 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keijo-Petteri kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Nyt tulee pissat housut! Ihan kirjaimellisesti" Tena lady mainos niin maailman ällöttävin kikatuksineen. 🤮

Nuohan on just parhaita! Tykkään mainoksista, joissa naiset esitetään housuun pissaavina kikattelijoina. Mut ehkä nämä onkin miehille suunnattu.

Koska tulee "nyt tuli kakat housuun"?

No ei siinä aina kikatus kuulu kun olet vaikka festareilla vessajonossa ja alkaa tippa valumaan reisille,

en itse lähtisi "massatapahtumaan" ilman Tenoja vaikka mainostaisivat miten ärsyttävästi.

Vierailija
6167/12349 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keijo-Petteri kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Nyt tulee pissat housut! Ihan kirjaimellisesti" Tena lady mainos niin maailman ällöttävin kikatuksineen. 🤮

Nuohan on just parhaita! Tykkään mainoksista, joissa naiset esitetään housuun pissaavina kikattelijoina. Mut ehkä nämä onkin miehille suunnattu.

Harvallapa meistä ei olisi koskaan vahinko käynyt, pöksyt sotkeentuvat jos esim "norovirus" yllättää.

Ei minua ainakaan ärsyttänyt yhtään kun vatsataudissa Tenan inkohousuissa matkasin Lapin lomalta

kotiiin Keski-Suomeen. Kyllä siivo olisi ollut melkoinen ilman Tenoja kun matkalla täytyi kolmesti

käydä vaipanvaihdolla.

Vierailija
6168/12349 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki todella Hookoot

Nämä! Tämä on mennyt niin pitkälle, että mykistän mainoksen aina, kun se tulee. Yleensä en vaivaudu.

Vierailija
6169/12349 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä todella Hookoo on nyt ylivertaisen karmea. Siis jopa niin hirveä että jos sattuu olemaan kaukosäädin lähettyvillä niin vaihdan kanavaa.

Ne on vielä todella pitkiä, jatkuu ja jatkuu......

Ihan katseita!

Toinen ehkä vähän outo ja tietyn tyylirajan ylittävä oli se Arlan mainos jossa on alastomia ihmisiä essut edessä mainostetaan "intohimolla" jotain maitotuotetta. En ole nähnyt pitkiin aikoihin joten en tiedä meneekö enää, mutta täytyy kyllä sanoa että on pettänyt niin mainostoimiston kuin Arlankin harkintakyky pahasti.

Osaakohan valmistajat tai mainostoimistot ajatella, että näillä ihan megalomaanisen ärsyttävillä mainoksilla (HK) tai hyvän tavan vastaisilla (Arla) saattavat saada jopa päinvastaista aikaan, eli osa kuluttajista ostaakin tietoisesti jonkun muun firman tuotteita.

Vierailija
6170/12349 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuria mä metsästän....

Vierailija
6171/12349 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on alkanut ihan suunnattomasti ärsyttämään Planturin mainos, jossa se nainen kiekaisee, että "mä meen apTEEKkiin..." Muutenkin ärsyttää tuo tuollainen tyyli kertoa asioista, sama homma on jossain Masterchefissä ja Huutokaupan Markulla. "Mä otan siitä sitten kattilan ja laitan siihen vettä.." Argh. 

Samoin raivostuttaa se saakelin Philadelphia-mainos, jossa ääninauha kuulostaa ihan siltä, että keskenkaiken se menee pikakelaukselle ja sitten palautuu taas normaaliksi. 

Vierailija
6172/12349 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hoookoooo ja Telian luuria mä metsästän , saa aikaan agressiot.

6173/12349 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keijo-Petteri kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvallapa meistä ei olisi koskaan vahinko käynyt, pöksyt sotkeentuvat jos esim "norovirus" yllättää.

Ei minua ainakaan ärsyttänyt yhtään kun vatsataudissa Tenan inkohousuissa matkasin Lapin lomalta

kotiiin Keski-Suomeen. Kyllä siivo olisi ollut melkoinen ilman Tenoja kun matkalla täytyi kolmesti

käydä vaipanvaihdolla.

No on sulla persus ollu ruskeana kun kotiin pääsit.

Vierailija
6174/12349 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alepa: "Sinun kortteli, sinun valikoima", särähtää korvaan joka kerta. Sinun kortteliSI, sinun valikoimaSI, jumaliste!

Vierailija
6175/12349 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on alkanut ihan suunnattomasti ärsyttämään Planturin mainos, jossa se nainen kiekaisee, että "mä meen apTEEKkiin..." Muutenkin ärsyttää tuo tuollainen tyyli kertoa asioista, sama homma on jossain Masterchefissä ja Huutokaupan Markulla. "Mä otan siitä sitten kattilan ja laitan siihen vettä.." Argh. 

Samoin raivostuttaa se saakelin Philadelphia-mainos, jossa ääninauha kuulostaa ihan siltä, että keskenkaiken se menee pikakelaukselle ja sitten palautuu taas normaaliksi. 

Se oli kanssa tosi tyhmä mainos, missä mainostettiin jotain lääkettä, en muista mitä. Siinä kuitenkin naishenkilö oli käynyt apteekissa ja ettiskeli jotain siinä apteekin edessä. Sitten se sanoi, että se (vaiva) tais jäädä tuonne apteekkiin.

No, mitä tyhmää sitä etsii, jos siitä kerran halusi päästä eroon? Just siksi sitä rohtoa käytiin apteekista hakemassa, että vaivasta päästään eroon. Mutta tää vielä tunnustelee käsillään takkinsa taskuja, että mihin se vaiva jäi.😀

Ja harhaan johtava mainos, kun muka pelkkä lääkkeen ostaminen riittää paranemiseen, että se on heti poissa, kun on käynyt lääkkeen ostamassa.

Vierailija
6176/12349 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kkk kirjoitti:

Kaikki DNA mainokset jossa se paksu blondi rääkyy

Löytyisikö tähän jostain linkkiä? Alkoi kiinnostaa kun kaikki tätä haukkuvat

Vierailija
6177/12349 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osuuspankin kaikkitietävä käkkäräpää profeetta, Mainos on varmaan yläkoulun ilmaisutaitokurssilaisten tekemä. Monologi on kamalaa pateettista kuraa, joka suorastaan huutaa miten epätoivoisesti osuuspankki yrittää saada nuoria asiakkaita ja alleviivaten holhoavasti kertoo välittävänsä ilmastosta ja nuorista ja kaikista ihmisryhmistä huonolla näyttelemisellä ja huonolla tuotannolla. Tämä mainos pilaa leffafiiliksetkin elokuvateattereissa.

Tää on ahdistavin mainos miesmuistiin.

Vierailija
6178/12349 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se missä vuohi kyselee montako nakkia tuli syötyä.

Vierailija
6179/12349 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi inhokkini on Lähitapiolan mainokset missä ne kaksi naista puhuu sijoittamisesta. Ei kestä kuunnella kummankaan ääntä, joten kanava vaihtuu oitis.

Vierailija
6180/12349 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joku uusi elefanttimainos on viimeisin ärsyttävä, jossa jankutetaan, elefant, elefant monta kertaa. Jotain kasvisrasvaa vissiin mainostaa.