Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12349)
Se joku fazerin mainos jossa musta nainen on katkeamassa riemusta kun jääkaappi on täynnä fazerom jäätelöä ja musta jätkä hakee kaupasta samaa jätskiä jonku 10 purkkia kahden asiakkaan välistä ja nämä asiakkaat katsovat häntä ja hymyilevät..
Scandic ilmalämpöpumppumainos jossa se hapan eukko sanoo, voi vi**u.
Taco-Bell ja jenkki purkka mainoksissa hytkytään ja heilutellaan jalkoja samalla tavalla. Tainnu ideat loppua mainostentekijöiltä.
Todella HooKoo huutamalla laulettu. Pakko vaihtaa kanavaa tai laittaa äänettömälle.
Pågenin leipämainos. "Mä oon lääkäri, se on tosi tärkee työ" what?
Vierailija kirjoitti:
"K-marketista, oman kylän kaupasta", tulee sellainen persumainen olo että ulkopuolisilta pääsy kielletty, vaan oman kylän väki.
No siis se koska minä haluan. Voi narsismin kukka.
Mutta päähän jäävin rallatus on joko Todella HooKoo tai sitten Auringonsäteet, auringon sä teet.
Pågenit on tooooosi tyhmiä. Ja se eukko jotenkin ärsyttävä jo hahmoltaan.
Mutta siis aku ankka! Järkyn kuuloinen ukko, ja oikeasti joku lapsirukkahan rupeaisi itkemään ja juoksisi karkuun semmoisen kohtauksen nähdessään. Toivottavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mainokset vaikuttavat, en mene enää asioimaan Stockmannille, sillä siellä on tavaraa vain afrikkalaisperäisille.
Samaten valion ja fazerin tuotteet ovat muunrotuisille. Pitäköön tunkkinsa !
On se vaikeeta joillekin tuo ihmisen ihonväri. MIKSI?
Ei kenelläkään ole mitään vastaan noita yksittäisiä ihmisiä mainoksissa vaan tuota ajatusta että mainokset suunnataan pääosin pienen pienelle vähemmistölle, (joka pääosin elää sosiaalituilla tässä maassa), suomalainen kuluttaja on unohdettu täysin. Miksi ihmeessä tukisin kauppaa, joka ei pidä minua sen arvoisena?
Haluatko sinä, että mainokset "suunnataan sinulle"? Tuleeko siitä hyvä mieli, jos mainoksessa on samanvärinen ihminen kuin sinä? Itse en haluaisi minkäänlaisia mainoksia.
S-marketin mainokset missäå on Taneli Mäkelä jankuttamassa "ei tämä ole vaan, plää plää plää jne..."
Vierailija kirjoitti:
Ei ihonväri, vaan sen ylikorostaminen nykyään mainoksissa. Voisi luulla, että vähintään puolet väestöstä on ma m u ja. Ja nimenomaan tummien ylikorostaminen, ei muiden etnisten ryhmien. Miksi? Miksi tätä yhtä porukkaa tuputetaan näin? Missä ovat tosiaan ulkonäöltään tyypilliset saamelaiset, intialaiset, aasialaiset, albiinot, liikuntavammaiset, lihavat, surffaritukat, stereotyyppisen skotin näköiset...? Näitä kaikkia on tässä maassa. Mutta heillä ei selvästikään ole mitään kiintiöpaikkaa mainoksissa, eli onko tulkittava, että ilmeisesti heitä ole missään firmassa asiakkaana tai töissä?
Tuolla tummien tuputtamisella ei ole kuin yksi tarkoitus ja se on helpoin tapa yrittää esittää tiedostavaa. Koomista asiasta tekee se, että annetaan ymmärtää ikään kuin joka ikisellä työpaikalla, sukujouluissa, rapujuhlissa, opiskelijapiireissä jne. olisi runsaslukuisesti tummia. Vaan kun ei ole ja kaikki tietävät sen. Tuo on niin järjettömän teennäistä ja läpinäkyvää ja siksi se ärsyttää. Jos tämä etninen ryhmä haluaa muuttaa vaikutelmaa ja normalisoida tuollaista, voisivat aloittaa vaikka opettelemalla kielen, korkeakouluttautumalla ja etsiytymällä runsaslukuisesti oikeasti näihin töihin. Sen jälkeen nuo mainoksetkin voivat alkaa tuntua uskottavammilta.
No ei varmaankaan nämä etniset ryhmät näitä mainoksia tee, suunnittele tai vaadi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mainokset vaikuttavat, en mene enää asioimaan Stockmannille, sillä siellä on tavaraa vain afrikkalaisperäisille.
Samaten valion ja fazerin tuotteet ovat muunrotuisille. Pitäköön tunkkinsa !
On se vaikeeta joillekin tuo ihmisen ihonväri. MIKSI?
Oletetaan, että mainokset ovat tarkoitettu suomalaisille. Suuri enemmistö suomalaisista on vaaleaihoisia.
"Tarkoitettu suomalaisille"? Onko Suomessa näytettävät elokuvat tarkoitettu suomalaisille? Niissä on melkein pelkästään ulkomaalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Pampers! "Vauvat rakastavat nukkua paljon." Mitä kieltä tuo on? Ei ole suomen kieltä. Ikävää yleistyvää laiskaa puhekieltä. Riipii korvia tuommoinen huono kieli taholta, jossa kieli pitäisi hallita oikein. Potkut tuon firman copylle pitäisi antaa ja palkka mulle, kiitti.
Tätä on nykyään jatkuvasti niin mainoksissa kuin mediassakin. Kumma juttu että kaikissa muissa ammateissa oikeasti vaaditaan osaamista ja ammattitaitoa tai loppuu työt nopeasti. Mutta ammattikirjoittajien ei tarvitse osata kielioppia tai muodostaa yleiskielisiä lauseita. Kai sitten lääkärikin voisi hoitaa hommaansa copypasteamalla diagnoosit ja hoidot googlesta ja kääntäjästä.
HK mainokset, todella ällöjä.
Mua ottaa päähän jatkuvat Vitae proo mainokset.Kyllä pitää yhtiöllä olla paljon rahaa,kun vitaeproota tuputetaan ihmisille jatkuvasti.Ei kannata syödä tullaisia,niistä voi tulla rajut yliherkkyysreaktiot.Terveellinen,monipuolinen ruoka riittää.Sairaudet pitää hoidattaa lääkärissä/ sairaaloissa.Jos löydetään diagnoosi.
Todella HooKoo alkaa tulla jo korvista ulos.
Atrian namusetämäinen univormupelle mukaluistelemassa kadulla ja lopuksi sönkkää
junttiklangilla "olispa sdreedfyyd".
Osuuspankin kaikkitietävä käkkäräpää profeetta, Mainos on varmaan yläkoulun ilmaisutaitokurssilaisten tekemä. Monologi on kamalaa pateettista kuraa, joka suorastaan huutaa miten epätoivoisesti osuuspankki yrittää saada nuoria asiakkaita ja alleviivaten holhoavasti kertoo välittävänsä ilmastosta ja nuorista ja kaikista ihmisryhmistä huonolla näyttelemisellä ja huonolla tuotannolla. Tämä mainos pilaa leffafiiliksetkin elokuvateattereissa.
S-marketin vege-ölinä.