Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12371)
Se Telian onko mökille lähtijöitä mainos.
Ihan kamala! Monesta syystä.
Se mies on vastenmielinen tossukka. Vätys.
Vaimo ja lapset tyhmiä ja pinnallisia materialisteja.
Ja se hopi hopi. Karmivaa!
Ja iskukin ilmeilyt lopussa.
Alusta loppuun vastenmielistä!
Joo. Tiedän, että on mainos ja näytelty. Mutta miksi ihmeessä Telia haluaa antaa asiakkaistaan vastenmielisen kuvan?
Vierailija kirjoitti:
Kakara alkaa koolla!
Kaikki noi koolla alkamiset- Aaargh!
Aino- jäätelö. On niin myrtsin näköinen nainen että väkisin tulee mieleen jotta tuote on täyttä p@sk@@.
Se purukumimainos jossa naiset heiluttaa päätään ilman järkeä.
ONKO MÖKILLE LÄHT475IJÖITÄ!!!!
Vierailija kirjoitti:
Aino- jäätelö. On niin myrtsin näköinen nainen että väkisin tulee mieleen jotta tuote on täyttä p@sk@@.
Se purukumimainos jossa naiset heiluttaa päätään ilman järkeä.
Itse asiassa juhlavana makuna mainostettu boysenmarja-juustokakku on pahaa. En tiedä miksi ostin, kun en muutenkaan pidä mascarponesta. Sori, aiheen vierestä.
Industrial emissions - clean enough to put on your face. Vattenfall
Telian mainos. Miten kiinnitinkin huomioni takapenkkiläisiin hopi hopi lapsiin - ensin kaksi tyttöä,mutta mielestäni lopussa näen vain yhden. Täytyypä katsoa tuo RAIVOSTUTTAVAN TYPERÄ mainos vielä kerran. Onneksi minulla Elisan liittymä.
Kenen idea oli palkata entinen tenavatähti huutamaan "ONKOMÖKILLELÄHTIJÖITÄ!!!!!!!".
Nicorette mainos. "Tupakoinnin lopettaminen on vaikeaa". Niin on! Tarviiko siitä muistutta koko ajan?? Olen lopettanut pari vuotta sitten, mutta aina kun kuulee ton mainoksen, hermot menee ja tekisi mieli mennä hermosauhuille. En oikeasti menisi, mutta hyvä kun on unohtanut koko tupakan, kunnes tulee joku Nicorette mainos. Pahin oli silloin, kun oli juuri lopettanut tupakoinnin.
Vierailija kirjoitti:
Telian mainos. Miten kiinnitinkin huomioni takapenkkiläisiin hopi hopi lapsiin - ensin kaksi tyttöä,mutta mielestäni lopussa näen vain yhden. Täytyypä katsoa tuo RAIVOSTUTTAVAN TYPERÄ mainos vielä kerran. Onneksi minulla Elisan liittymä.
Niitä lapsia on 3. Vanhin miehen takana "joko mennään" ja keskellä oleva sanoo "hopi" ja vasemmanpuoleinen toistaa "hopi". Nainen edessä ei sano mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ja niitä on 3.
Vierailija kirjoitti:
Kenen idea oli palkata entinen tenavatähti huutamaan "ONKOMÖKILLELÄHTIJÖITÄ!!!!!!!".
Huutaiskin noin mutta kun huutaa: ONKOLÄHTIJÖITÄMÖKILLE?
Ylämummo kirjoitti:
Mainoksen tarkoituksena on vakuuttaa, että auto on pitkäikäinen, kestää isältä tyttärelle. Jos kestää.
Mut se onkin kiva mainos
Se mäkkärin mainos jossa se polkupyörän kanssa pyöräilevä muija pysähtyy ja alkaa väkisin työntää penkillä istuvan naamaan mäkkärin sapuskaa hokien dippaa haukkaa🤬🤮🤬🤮🤬
Undressed Suomi mainos. Sairasta touhua! Oksettavaa!
Onko mökille lähtijöitä! Ei ole, mutta kohta saattaa olla Telialta lähtijöitä jonoksi asti. Mainoskanavia katsoessani istun kaukosäädin kädessä
Kaikki radiomainokset, joissa on hah-hah-hauskoja tööttäysääniä. Autoillessa ketuttavia, jos ei muista ulkoa, missä mainoksessa niitä on. Erityisesti kaupunkiliikenteessä ajaessa joutunut pari kertaa miettimään, onko jollakulla jotain murheita, kun yllättäen kuulunut tööttäilyä ja sitten tajunnut että ei helvata se on mainoksesta.
Vierailija kirjoitti:
Telian mainos jossa keltahampainen mies huutelee autonratissa mökille lähtijöitä 🤣🤣
Jep, keltaiset hampaat valkoisen taikinanaaman keskellä 🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Telian mainos jossa keltahampainen mies huutelee autonratissa mökille lähtijöitä 🤣🤣
Jep, keltaiset hampaat valkoisen taikinanaaman keskellä 🤮
Yrittänyttä ei laiteta 😂
Kakara alkaa koolla!