Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12377)
Foodora - moukkamaisuuden ja itsekkyyden ylistys.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2875 kirjoitti:
Todella ÄRSYTTÄVÄ mainos on Provexin mainos hiusten lähtöön. Käyttävät mallina Esko Eerikäistä jolle on tehty hiustensiirtoleikkaus. Ihan karseeta huijausta ja hän saa palkkansa mainoksista.
Levittäkää tätä huijausta mahd useaan paikkaan.Miksi ihmeessä pitäisi levittää huijausta?
Haluaisin asiasta julkisen keskustelun. Onko oikein käyttää tuollaista mainontaa.
Ilmaisin asian huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa tässä mainoksessa on? Täälläkin palstalla haukutaan ja käyttäydytään miten sattuu, niin ei kai tuossa mitään ihmeellistä pitäisi olla?
Kaikkia muita kohtaan saa käyttäytyä miten sattuu paitsi minua kohtaan, koska minä haluan!
K-marketin mainos, minkä muutkin ovat maininneet, on saanut minut boikotoimaan jo koko lähikauppaani, menen mieluummin pari kilometriä kävellen lähi-Alepaan. Todella kammottavaa yrittää söpöllä lapsella, jolla todella ärsyttävä ääni ja puhetapa, saada kalasteltua asiakkaita, enemmän niitä häviää tuollaisen kautta. Youtubessa siis tuohon olen musiikkia kuunnellessani törmännyt päivittäin kymmeniä kertoja jo viikkoja, mainos aina se pitkä, ei saa ohitettua ilman adblockeja.
Olen itse nähnyt tätä vain Youtubessa, mutta tällä hetkellä eniten ärsyttää o.b.-tamponien liilansävyinen mainos, jossa DIDUDIDUDII-sävelten säestämänä kolme naista heiluttelee takapuoltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa tässä mainoksessa on? Täälläkin palstalla haukutaan ja käyttäydytään miten sattuu, niin ei kai tuossa mitään ihmeellistä pitäisi olla?
Iso osa täällä näkee vikaa muissa, muttei itsessään. Luulevat olevansa täydellisyyden perikuvia.
Vierailija kirjoitti:
K-marketin mainos, minkä muutkin ovat maininneet, on saanut minut boikotoimaan jo koko lähikauppaani, menen mieluummin pari kilometriä kävellen lähi-Alepaan. Todella kammottavaa yrittää söpöllä lapsella, jolla todella ärsyttävä ääni ja puhetapa, saada kalasteltua asiakkaita, enemmän niitä häviää tuollaisen kautta. Youtubessa siis tuohon olen musiikkia kuunnellessani törmännyt päivittäin kymmeniä kertoja jo viikkoja, mainos aina se pitkä, ei saa ohitettua ilman adblockeja.
Siis ihanko tosissanne te jonkun mainoksen takia suututte? Kaatuupa maailmanne pienestä. No, ehkä se on hyvä että kaltaisenne valittajat pysyvät poissa häiritsemässä muiden asiointia.
ONKO MÖKILLE LÄHTIJÖITÄ!!?
ONKO MÖKILLE LÄHTIJÖITÄ!!?
Maajussille morsian -mainokset koska niissä patsastelee pimiä eikä maajussit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ihanko tosissanne te jonkun mainoksen takia suututte? Kaatuupa maailmanne pienestä. No, ehkä se on hyvä että kaltaisenne valittajat pysyvät poissa häiritsemässä muiden asiointia.
katso ketjun aihe
Katso kommenttini uudelleen kun et näköjään ymmärtänyt pointtia. Mainos voi olla ärsyttävä mutta jännä että reagoidaan noin voimakkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
katso ketjun aihe
Niin että koska ketjun aihe on ärsyttävä mainos niin sen takia teidän täytyy suuttua ja ahdistua?
Naistenvaivamainokset. Vagisan, pyylevä luistelija yms. Miehille ei vastaavia, miksi? Espanjan tv:stä näin Veet for men -mainoksen jossa kaksi sileää palleroa muunmuassa lentelee taivaalla lintujen kanssa. Eli veet:illä saat sileät pallit :D Aivan huippu mainos! Miksei täällä näy?!!
Kaikki, missä pennut saa määräillä. Ainakin tää mökillelähtijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
katso ketjun aihe
Niin että koska ketjun aihe on ärsyttävä mainos niin sen takia teidän täytyy suuttua ja ahdistua?
En tuota tiedä, miten muiden mielestä "pitää" mutta eipä aloituksessa kielletykään kertomasta miten suhtautuu niihin ärsyttäväksi kokemiinsa. Harmi jos sulla ottaa hermoon toisten tuntemukset noin,
Typerä se Lidlin mainos, jossa se koheltaja on murtautunut Lidliin vakoilemaan hintoja ja tuotteita.
Miten voi olla niin pöljä, että ei mene sinne kauppaan aukioloaikana?
Telia shopin mainokset, joissa lapset haluavat ennemmin katsomaan uusia nettiliittymiä kuin mökille. Ja vielä Telia, eli entinen Sonera, joka ei ole vieläkään saanut yhteyksiään pelittämään yhtä hyvin kuin muilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
katso ketjun aihe
En tuota tiedä, miten muiden mielestä "pitää" mutta eipä aloituksessa kielletykään kertomasta miten suhtautuu niihin ärsyttäväksi kokemiinsa. Harmi jos sulla ottaa hermoon toisten tuntemukset noin,
Harmi, jos ei saa ottaa kantaa muiden toimintatapoihin. Jättäkää siis ne Foodoran ihmisetkin rauhaan.
On kyllä inhottavaa jos pitää olla luennolla nälissään. Kaikki typerykset valittavat ja ajattelevat vain omaa rauhaansa.
mökillelähtömainoksessakin mies on jopa lapsien komennettava hölmönoloinen tossu- vetoaa mahdollisiin naisasiakkaisiin nääs. tätä voisi funtsia parikin kertaa.