Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävin mainos

Vierailija
18.04.2021 |

Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.

Kommentit (12381)

Vierailija
5061/12381 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki mainokset, joissa se Veitola.

Sitä ei vaan mitenkään pysty katsomaan/kuuntelemaan.

Ja silti katsot ja kuuntelet. Ja jankkaat samaa kommenttia. Olisiko aika päästää irti?

Vierailija
5062/12381 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki mainokset, joissa se Veitola.

Sitä ei vaan mitenkään pysty katsomaan/kuuntelemaan.

Jonkun mielestä se on varmaan upea nainen mill on poikatukka kuten lepsoilla, ja silmätki on kuin tähdet -kaukana toisistaan. Päivänsä kohokohta tuolla on aina ollut illoin tehtävä hampaidenpesu, kaikki muu on toisarvoista.

No kerrohan sovinisti että millaiset hiukset naisella pitää olla jotta olet tyytyväinen? Silmiin ei varmaan voi vaikuttaa, aika typerää siitä haukkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5063/12381 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaadin muita näyttämään sellaisilta kuin minä haluan! Ja käyttäytymään niin kuin minä haluan! Ja tekemään mainoksista erilaisia koska minä minä minä haluan!

Vierailija
5064/12381 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2875 kirjoitti:

Todella ÄRSYTTÄVÄ mainos on Provexin mainos hiusten lähtöön. Käyttävät mallina Esko Eerikäistä jolle on tehty hiustensiirtoleikkaus. Ihan karseeta huijausta ja hän saa palkkansa mainoksista.

Levittäkää tätä huijausta mahd useaan paikkaan.

Kerrankin täällä näkee älykkäämpää kritiikkiä. Pisteet sulle!

Vierailija
5065/12381 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ONKO KESÄMÖKILLE LÄHTIJÖITÄ maailman rasittavin mainos, en edes tiedä mitä siinä mainostetaan koska kanava vaihtuu salamannopeasti

Vierailija
5066/12381 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2875 kirjoitti:

Todella ÄRSYTTÄVÄ mainos on Provexin mainos hiusten lähtöön. Käyttävät mallina Esko Eerikäistä jolle on tehty hiustensiirtoleikkaus. Ihan karseeta huijausta ja hän saa palkkansa mainoksista.

Levittäkää tätä huijausta mahd useaan paikkaan.

Miksi ihmeessä pitäisi levittää huijausta?

Vierailija
5067/12381 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä talvella ärsytti kovasti perssujen mainokset mutta nyt tahtoisin ne uusintoina. Ne oli niin hauskoja. Oikeen TV:ssä buudeli lupasi että äänestä meitä niin bensan hinta laskee. En muista sanoiko että köyhiltä ei leikata.

Vierailija
5068/12381 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitiköhän olla kysymys vain TV- mainoksista? Nimittäin huvitti, kun netissä oli Vepsäläisen mainoksessa kolme mustaa miestä ottaa aurinkoa Vepsäläisen riippukeinussa :).

Koska tokihan joka mainoksessa pitää olla musta, aasialainen, lepsopari ja muunsukupuolinen, koska nämähän edustavat läpileikkausta suomalaisesta yhteiskunnasta.

Vierailija
5069/12381 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitiköhän olla kysymys vain TV- mainoksista? Nimittäin huvitti, kun netissä oli Vepsäläisen mainoksessa kolme mustaa miestä ottaa aurinkoa Vepsäläisen riippukeinussa :).

Koska tokihan joka mainoksessa pitää olla musta, aasialainen, lepsopari ja muunsukupuolinen, koska nämähän edustavat läpileikkausta suomalaisesta yhteiskunnasta.

No voi voi kun olet niin kateellinen. Kannattaisko teidän valittajien ryhtyä mainostyöhön niin olisi sitten teidänkin kaltaisia siellä?

Vierailija
5070/12381 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Little things, little things, little things, little things.. miksi noihin mainoksiin valitaan aina pskimmat musiikit?

Vierailija
5071/12381 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mainokset ärsyttää. Mutta on ikävä niitä Pikku Nälkä -mainoksia. Kuka muistaa?

Vierailija
5072/12381 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki varmasti valheellisia eli Persujen vaalimainokset. 

Vierailija
5073/12381 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ONKO KESÄMÖKILLE LÄHTIJÖITÄ maailman rasittavin mainos, en edes tiedä mitä siinä mainostetaan koska kanava vaihtuu salamannopeasti

Tää on kyllä kaikista kamalin ikinä! 

Vierailija
5074/12381 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki.

Tallennan kaikki katsomani ohjelmat, siten ei ole vuosikausiin tarvinnut mainoksia katsoa.

Vierailija
5075/12381 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kana mainos. Alkuun siinä pihisi kukkopilli, nyt jokin torvi - edelleen epävireisenä.

Sinällään, ilman tuota epävireisyyttä olisi onnistunut mainos. Nyt ehdoton päätös, etten tuon vinkuminen vuoksi osta ko. lafkan tuotteita

Vierailija
5076/12381 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävireinen TODELLA HK on ärsyttävin vuosiin. 

Koska jää päähän pyörimään.

Vierailija
5077/12381 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki mainokset ärsyttää. Mutta on ikävä niitä Pikku Nälkä -mainoksia. Kuka muistaa?

Minä olisin halunnut sen Pikku Nälkä maskotin. Kampanja ehti loppua.

Vierailija
5078/12381 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki mainokset joissa turhia läpsyjalkoja. Lopetan kaikki yhteydet firmoihin jotka niitä käyttävät mainoksissaan.

Jenkki, fazer, valio, Op..

Nämä firmat menee oitis baniin.

Vierailija
5079/12381 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuo "Onko lähtijöitä mökille!?"- alkaa ihan tosissaan ärsyttää, tulee joka ikisellä mainoskatkolla ja yllättäen äänenvoimakkuus on siinä paljon suurempi kuin ohjelmalla mitä katsoi, menee mutelle välittömästi. Piste ainoastaan siitä että näyttää olevan kerrankin "perinteinen perhemalli". Hesen "tähän väliin kuuluu majoneessia" ja RYYST on ihan sairaan ärsyttävä, siis kuinka masentava mainos voi olla? Ei ainakaan herätä mitään ruokahalua. Ja sitten toi iänikunen agenttiteema yhdessä sun toisessa mainoksessa, Lidlilläkin tuo upea idea ja Gigantin mainoksessa myös ah niin ihana toimintamusiikki. Head & Shoulders menee myös samaan kategoriaan ja siinä on vielä kaikkea mahdollista muuta älämölöä... Todella surkeita esityksiä, jos mainosten tarkoitus on vain ainoastaan olla ärsyttäviä niin onnistuminen 100%!

Vierailija
5080/12381 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella surkeita esityksiä, jos mainosten tarkoitus on vain ainoastaan olla ärsyttäviä niin onnistuminen 100%!

Mainosten tarkoitus on jäädä kuluttajan mieleen. Onnistuu hyvin ärsyttämällä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi