Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12381)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mainokset, joissa se Veitola.
Sitä ei vaan mitenkään pysty katsomaan/kuuntelemaan.
Jonkun mielestä se on varmaan upea nainen mill on poikatukka kuten lepsoilla, ja silmätki on kuin tähdet -kaukana toisistaan. Päivänsä kohokohta tuolla on aina ollut illoin tehtävä hampaidenpesu, kaikki muu on toisarvoista.
No kerrohan sovinisti että millaiset hiukset naisella pitää olla jotta olet tyytyväinen? Silmiin ei varmaan voi vaikuttaa, aika typerää siitä haukkua.
Minä vaadin muita näyttämään sellaisilta kuin minä haluan! Ja käyttäytymään niin kuin minä haluan! Ja tekemään mainoksista erilaisia koska minä minä minä haluan!
Käyttäjä2875 kirjoitti:
Todella ÄRSYTTÄVÄ mainos on Provexin mainos hiusten lähtöön. Käyttävät mallina Esko Eerikäistä jolle on tehty hiustensiirtoleikkaus. Ihan karseeta huijausta ja hän saa palkkansa mainoksista.
Levittäkää tätä huijausta mahd useaan paikkaan.
Kerrankin täällä näkee älykkäämpää kritiikkiä. Pisteet sulle!
Se ONKO KESÄMÖKILLE LÄHTIJÖITÄ maailman rasittavin mainos, en edes tiedä mitä siinä mainostetaan koska kanava vaihtuu salamannopeasti
Käyttäjä2875 kirjoitti:
Todella ÄRSYTTÄVÄ mainos on Provexin mainos hiusten lähtöön. Käyttävät mallina Esko Eerikäistä jolle on tehty hiustensiirtoleikkaus. Ihan karseeta huijausta ja hän saa palkkansa mainoksista.
Levittäkää tätä huijausta mahd useaan paikkaan.
Miksi ihmeessä pitäisi levittää huijausta?
Vielä talvella ärsytti kovasti perssujen mainokset mutta nyt tahtoisin ne uusintoina. Ne oli niin hauskoja. Oikeen TV:ssä buudeli lupasi että äänestä meitä niin bensan hinta laskee. En muista sanoiko että köyhiltä ei leikata.
Pitiköhän olla kysymys vain TV- mainoksista? Nimittäin huvitti, kun netissä oli Vepsäläisen mainoksessa kolme mustaa miestä ottaa aurinkoa Vepsäläisen riippukeinussa :).
Koska tokihan joka mainoksessa pitää olla musta, aasialainen, lepsopari ja muunsukupuolinen, koska nämähän edustavat läpileikkausta suomalaisesta yhteiskunnasta.
Vierailija kirjoitti:
Pitiköhän olla kysymys vain TV- mainoksista? Nimittäin huvitti, kun netissä oli Vepsäläisen mainoksessa kolme mustaa miestä ottaa aurinkoa Vepsäläisen riippukeinussa :).
Koska tokihan joka mainoksessa pitää olla musta, aasialainen, lepsopari ja muunsukupuolinen, koska nämähän edustavat läpileikkausta suomalaisesta yhteiskunnasta.
No voi voi kun olet niin kateellinen. Kannattaisko teidän valittajien ryhtyä mainostyöhön niin olisi sitten teidänkin kaltaisia siellä?
Little things, little things, little things, little things.. miksi noihin mainoksiin valitaan aina pskimmat musiikit?
Kaikki mainokset ärsyttää. Mutta on ikävä niitä Pikku Nälkä -mainoksia. Kuka muistaa?
Kaikki varmasti valheellisia eli Persujen vaalimainokset.
Vierailija kirjoitti:
Se ONKO KESÄMÖKILLE LÄHTIJÖITÄ maailman rasittavin mainos, en edes tiedä mitä siinä mainostetaan koska kanava vaihtuu salamannopeasti
Tää on kyllä kaikista kamalin ikinä!
Kaikki.
Tallennan kaikki katsomani ohjelmat, siten ei ole vuosikausiin tarvinnut mainoksia katsoa.
Se kana mainos. Alkuun siinä pihisi kukkopilli, nyt jokin torvi - edelleen epävireisenä.
Sinällään, ilman tuota epävireisyyttä olisi onnistunut mainos. Nyt ehdoton päätös, etten tuon vinkuminen vuoksi osta ko. lafkan tuotteita
Epävireinen TODELLA HK on ärsyttävin vuosiin.
Koska jää päähän pyörimään.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mainokset ärsyttää. Mutta on ikävä niitä Pikku Nälkä -mainoksia. Kuka muistaa?
Minä olisin halunnut sen Pikku Nälkä maskotin. Kampanja ehti loppua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mainokset joissa turhia läpsyjalkoja. Lopetan kaikki yhteydet firmoihin jotka niitä käyttävät mainoksissaan.
Jenkki, fazer, valio, Op..
Nämä firmat menee oitis baniin.
Nyt tuo "Onko lähtijöitä mökille!?"- alkaa ihan tosissaan ärsyttää, tulee joka ikisellä mainoskatkolla ja yllättäen äänenvoimakkuus on siinä paljon suurempi kuin ohjelmalla mitä katsoi, menee mutelle välittömästi. Piste ainoastaan siitä että näyttää olevan kerrankin "perinteinen perhemalli". Hesen "tähän väliin kuuluu majoneessia" ja RYYST on ihan sairaan ärsyttävä, siis kuinka masentava mainos voi olla? Ei ainakaan herätä mitään ruokahalua. Ja sitten toi iänikunen agenttiteema yhdessä sun toisessa mainoksessa, Lidlilläkin tuo upea idea ja Gigantin mainoksessa myös ah niin ihana toimintamusiikki. Head & Shoulders menee myös samaan kategoriaan ja siinä on vielä kaikkea mahdollista muuta älämölöä... Todella surkeita esityksiä, jos mainosten tarkoitus on vain ainoastaan olla ärsyttäviä niin onnistuminen 100%!
Vierailija kirjoitti:
Todella surkeita esityksiä, jos mainosten tarkoitus on vain ainoastaan olla ärsyttäviä niin onnistuminen 100%!
Mainosten tarkoitus on jäädä kuluttajan mieleen. Onnistuu hyvin ärsyttämällä...
Ja silti katsot ja kuuntelet. Ja jankkaat samaa kommenttia. Olisiko aika päästää irti?