Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12379)
Laulaja popsii mansikoita sokerimainoksessa.
Miehellä ei voi olla vaihdevuosia >:/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Motonetin sirkusperhe
Suomalainen "kesälomaperhe" on näiden mainosihmisten silmin melkoisen vastenmielinen ja vähä-älyinen.
Samanlainen pöljäporukka on telian mainoksessa.
Uskoisin, että Motonetin asiakaskunnasta aika suuri osa on vähän samaa tyyppiä kuin tämä perhe. Ihan oikeasti. Ja heihin tämmöinen mainonta uppoaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Motonetin sirkusperhe
Suomalainen "kesälomaperhe" on näiden mainosihmisten silmin melkoisen vastenmielinen ja vähä-älyinen.
Samanlainen pöljäporukka on telian mainoksessa.
Uskoisin, että Motonetin asiakaskunnasta aika suuri osa on vähän samaa tyyppiä kuin tämä perhe. Ihan oikeasti. Ja heihin tämmöinen mainonta uppoaa.
Mitä se on teiltä pois? Keskittykää vaan omaan täydellisyyteenne.
MansikkaMaija kirjoitti:
Sami Hedberg mainostamassa mansikoita. Tuijottaa mansikkakori sylissä kuin joku psykopaatti!
Hedbergin tuijotus todistaa hyvin sen, että rutinoitunutkin esiintyjä voi näyttää aivan pers**ltä
jos on oman alueensa ulkopuolella.
Palkkio on tuosta tuijotuksesta varmaan tuhansia euroja. Yleensäkin mainoksista maksetaan aika hyvin riippuen tietysti roolista ja muusta budjetista.
Jula missä on kiukkunen nainen ja nöyrä mies. Mikähän meteli syntyis jos osat olisi mainoksessa toisinpäin. Ja tuo dna ja minä haluan mainos
JULA!
- akka joka komentaa miestään kuin koiraa..
Itse en viihtyisi tuollaisen kanssa päivääkään.
Kun mainos "putki alkaa"vaihdan kanavan sellaiselle kanavalle missä mainoksia ei ole. Muuten AdBlock on hyvä keino päästä eroon siitä saasteesta. Sen lisäksi Privacy Badger pääle niin jopa kelpaa,voi jopa seurata kuinka monta keraa halutaan luoda yhteyksiä,enpä tienytkään miten suosittu olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JULA!
- akka joka komentaa miestään kuin koiraa..
Itse en viihtyisi tuollaisen kanssa päivääkään.
Kyl tuota mainosta pitäisi muokata tälle vuosikymmenelle! Vaikkapa niin että tuon rujon akan tilalle laitettais laulajatar Bess nahka-asuiss ruoska kädes ;)
no siinä meni mainostoimistolle terveiset
Vierailija kirjoitti:
Jula missä on kiukkunen nainen ja nöyrä mies. Mikähän meteli syntyis jos osat olisi mainoksessa toisinpäin. Ja tuo dna ja minä haluan mainos
Niin mikä DNA? Koska minä haluan on foodoran mainos.
Kaikki mainokset, joissa se Veitola.
Sitä ei vaan mitenkään pysty katsomaan/kuuntelemaan.
Kaikki. Ja Haribo mainos , jos lapsenomaisella äänellä puhutaan ja dna mainos jossa nais äänellä s -vika sössössöö.
K-kaupan mainokset missä naisen ääni muokattu lapsen sössötykseksi.
kaikki hesburgerin mainokset ottaa päähän. niin harmaita js tylsiä, lopussa yliäänekäs ja tekopirteä HES-BURGER huuto. pahin näistä mainoksista on kuitenkin ollut se missä auton ikkuna avattiin ja siitä kuului hirveä vinkuna. hyi olkoon.
Todella ÄRSYTTÄVÄ mainos on Provexin mainos hiusten lähtöön. Käyttävät mallina Esko Eerikäistä jolle on tehty hiustensiirtoleikkaus. Ihan karseeta huijausta ja hän saa palkkansa mainoksista.
Levittäkää tätä huijausta mahd useaan paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
kaikki hesburgerin mainokset ottaa päähän. niin harmaita js tylsiä, lopussa yliäänekäs ja tekopirteä HES-BURGER huuto. pahin näistä mainoksista on kuitenkin ollut se missä auton ikkuna avattiin ja siitä kuului hirveä vinkuna. hyi olkoon.
Hesburgerin mainokset ovat kaikki helvetin mukahauskoja. Eniten v.tuttaa se "mmmmmm mä halloummii sua". Hyi helvetti alkaa oksettamaan kun kuulee sen vastenmielisen äänen.
Vierailija kirjoitti:
Rela-mainokset. Yäk yäk!
Kun härrästyksis pelaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mainokset joissa turhia läpsyjalkoja. Lopetan kaikki yhteydet firmoihin jotka niitä käyttävät mainoksissaan.
Jenkki, fazer, valio, Op..
No sitten jos Kyrsyä on CV:ssä.