Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävin mainos

Vierailija
18.04.2021 |

Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.

Kommentit (12379)

Vierailija
5041/12379 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi sammakko tossa Tokmannin mainoksessa.

Pas-kaaat. Sehän on Miikka J. Anttila. Elokuva-ohjaaja ja näyttelijä, mm. Kyrsyä on cv:ssä. Loisto hemmo ja symppis tyyppi.

No sitten jos Kyrsyä on CV:ssä.

Vierailija
5042/12379 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulaja popsii mansikoita sokerimainoksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5043/12379 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ei voi olla vaihdevuosia >:/

Vierailija
5044/12379 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Motonetin sirkusperhe

Suomalainen "kesälomaperhe" on näiden mainosihmisten silmin melkoisen vastenmielinen ja vähä-älyinen.

Samanlainen pöljäporukka on telian mainoksessa.

Uskoisin, että Motonetin asiakaskunnasta aika suuri osa on vähän samaa tyyppiä kuin tämä perhe. Ihan oikeasti. Ja heihin tämmöinen mainonta uppoaa.

Vierailija
5045/12379 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Motonetin sirkusperhe

Suomalainen "kesälomaperhe" on näiden mainosihmisten silmin melkoisen vastenmielinen ja vähä-älyinen.

Samanlainen pöljäporukka on telian mainoksessa.

Uskoisin, että Motonetin asiakaskunnasta aika suuri osa on vähän samaa tyyppiä kuin tämä perhe. Ihan oikeasti. Ja heihin tämmöinen mainonta uppoaa.

Mitä se on teiltä pois? Keskittykää vaan omaan täydellisyyteenne.

Vierailija
5046/12379 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MansikkaMaija kirjoitti:

Sami Hedberg mainostamassa mansikoita. Tuijottaa mansikkakori sylissä kuin joku psykopaatti!

Hedbergin tuijotus todistaa hyvin sen, että rutinoitunutkin esiintyjä voi näyttää aivan pers**ltä

jos on oman alueensa ulkopuolella.

Palkkio on tuosta tuijotuksesta varmaan tuhansia euroja. Yleensäkin mainoksista maksetaan aika hyvin riippuen tietysti roolista ja muusta budjetista.

Vierailija
5047/12379 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jula missä on kiukkunen nainen ja nöyrä mies. Mikähän meteli syntyis jos osat olisi mainoksessa toisinpäin. Ja tuo dna ja minä haluan mainos

Vierailija
5048/12379 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi olla tosissasi. 

Vierailija
5049/12379 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

JULA! 

- akka joka komentaa miestään kuin koiraa.. 

Itse en viihtyisi tuollaisen kanssa päivääkään.

Vierailija
5050/12379 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mainos "putki alkaa"vaihdan kanavan sellaiselle kanavalle missä mainoksia ei ole. Muuten AdBlock  on hyvä keino päästä eroon siitä saasteesta. Sen lisäksi Privacy Badger pääle niin jopa kelpaa,voi jopa seurata kuinka monta keraa halutaan luoda yhteyksiä,enpä tienytkään miten suosittu olen.

Vierailija
5051/12379 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JULA! 

- akka joka komentaa miestään kuin koiraa.. 

Itse en viihtyisi tuollaisen kanssa päivääkään.

Kyl tuota mainosta pitäisi muokata tälle vuosikymmenelle! Vaikkapa niin että tuon rujon akan tilalle laitettais laulajatar Bess nahka-asuiss ruoska kädes ;)

no siinä meni mainostoimistolle terveiset

Vierailija
5052/12379 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jula missä on kiukkunen nainen ja nöyrä mies. Mikähän meteli syntyis jos osat olisi mainoksessa toisinpäin. Ja tuo dna ja minä haluan mainos

Niin mikä DNA? Koska minä haluan on foodoran mainos.

Vierailija
5053/12379 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mainokset, joissa se Veitola.

Sitä ei vaan mitenkään pysty katsomaan/kuuntelemaan.

Vierailija
5054/12379 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki. Ja Haribo mainos , jos lapsenomaisella äänellä puhutaan ja dna mainos jossa nais äänellä s -vika sössössöö.

Vierailija
5055/12379 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-kaupan mainokset missä naisen ääni muokattu lapsen sössötykseksi.

Vierailija
5056/12379 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki hesburgerin mainokset ottaa päähän. niin harmaita js tylsiä, lopussa yliäänekäs ja tekopirteä HES-BURGER huuto. pahin näistä mainoksista on kuitenkin ollut se missä auton ikkuna avattiin ja siitä kuului hirveä vinkuna. hyi olkoon.

5057/12379 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ÄRSYTTÄVÄ mainos on Provexin mainos hiusten lähtöön. Käyttävät mallina Esko Eerikäistä jolle on tehty hiustensiirtoleikkaus. Ihan karseeta huijausta ja hän saa palkkansa mainoksista.

Levittäkää tätä huijausta mahd useaan paikkaan.

Vierailija
5058/12379 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaikki hesburgerin mainokset ottaa päähän. niin harmaita js tylsiä, lopussa yliäänekäs ja tekopirteä HES-BURGER huuto. pahin näistä mainoksista on kuitenkin ollut se missä auton ikkuna avattiin ja siitä kuului hirveä vinkuna. hyi olkoon.

Hesburgerin mainokset ovat kaikki helvetin mukahauskoja. Eniten v.tuttaa se "mmmmmm mä halloummii sua". Hyi helvetti alkaa oksettamaan kun kuulee sen vastenmielisen äänen.

Vierailija
5059/12379 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rela-mainokset. Yäk yäk!

Kun härrästyksis pelaa.

Vierailija
5060/12379 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki mainokset joissa turhia läpsyjalkoja. Lopetan kaikki yhteydet firmoihin jotka niitä käyttävät mainoksissaan.

Jenkki, fazer, valio, Op..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi