Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12900)
Vierailija kirjoitti:
Kesä alkaa koolla.
Ruma kakara ärsyttävällä narinaäänellä.
Hyi v*ttu.
Oletkos kuullut omaa ääntäsi nauhoitettuna? Voi olla, että sen jälkeen et arvostele kenenkään puheääntä, saati haistattele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainaus: Ärsyttävin mainos on se jenkki-purkka mainos, missä näytetään mm. "keho-positiivisiä" "ruskeita tyttöjä" jammailemassa ja lesbopariskunta kuhertelemassa ym.
Itsellä ei ole kumpaakaan ihmisryhmää vastaan ehdottomasti yhtään mitään, mutta pitääkö kaiken olla nykyään alleviivatusti jotain hiton trendikästä woke- propagandaa?Just samaa ajattelin kun näin mainoksen.
Koitapa laskea heterot ja homot mainoksista ja TV-sarjoista, samoin ruskeat ihmiset, täällä Suomessa. Kumpia on enemmän? Sano sitten uudestaan onko kaikki jotain hiton trendikästä propagandaa.
Ps. Kukaan muu kuin tabloidit ei enää vuosiin oo käyttänyt sanaa woke.
No on niissä mainoksissa aika epärealistisella prosentilla kaikkia mahdollisia vähemmistöjä ja niin läpinäkyvää kuin olla ja voi. Ja joku vielä kuvittelee, että yritykset oiekasti välittävät vähemmistöistä. Voiko naiivimpaa olla, yrittävät vain ratsastaa trendillä ja vielä tehottomalla sellaisella joka lähinnä ärsyttää kaikkia.
Eihän mediassa woke-sanaa käytetäkään, koska ei kuplan sisältä näe ulos eikä tunnista itseään wokeksi.
Vierailija kirjoitti:
Lidlin mainos, jossa paksulla äijällä on kuminen mummonaamari ja joku märkivä haava leuan alla - yöks!
Mitenkähän tästä mainoksesta ei ole transväki nostanaut metakkaa kun sukupuolen vaihtamista näin pilkataan? Jenkeissä tai briteissä takana tämä olisi jo katastrofin mitoissa.
Suomella on toivoa, olemme varmaan lähtökohtaisesti enemmän tolkun ihmisiä.
Tititi-tit-ti-tiiiii
Ja vieläpä kahdesti....
Mä en käsitä noita ifin mainoksia. Miten vakuutusyhtiö voi mainostaa että on jees alkaa vääntelemään päätään selfietä varten kun just on vetänyt niskoilleen voltit fillarilla? Tai että on ihan ok idea antaa vesivahingon vaan pahentua, koska kyllä sen joku muu varmasti joskus hoitaa..
Se naispari, joka mukamas repii sen katiskan sieltä rantakalliolta, syövät kuitenkin heinää ja margariinia, juuri neulotuin villapuseroineen.
Liian pitkä ja osoitteleva mainos.
Vierailija kirjoitti:
Hk n mainokset. Noloja nää uudet. Ihan hirveetä.
Varsinkin ne missä se joku turkkilainen hönkivinkuu "kaikuna" sitä hookoota..
Ei ole mainos todellakaan ok.
Vierailija kirjoitti:
Mä en käsitä noita ifin mainoksia. Miten vakuutusyhtiö voi mainostaa että on jees alkaa vääntelemään päätään selfietä varten kun just on vetänyt niskoilleen voltit fillarilla? Tai että on ihan ok idea antaa vesivahingon vaan pahentua, koska kyllä sen joku muu varmasti joskus hoitaa..
Väitihän ne tummaihoinen miehenkin huutavan naama punaisena kolhittuaan autoaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väitihän ne tummaihoinen miehenkin huutavan naama punaisena kolhittuaan autoaan...
Väittihän ne tummaihoisen*
S-kaupan Taneli Mäkelä vääntää oikein naamaa kysyessään: Mitäs teillä tänään syödään? Joillain ei edes ole mitä syödä... vähän ärsyttää.
Ihmisen juhla-aikaa kun mainoksista henkilökohtaisesti kaikkien aikojen ärsyttävin Moi:in " murr...murrrrrrrrrrrrrrrrrrr " soi joka V:n mainoskatkolla lätkän mm-kisoissa. Aikaisemmin rajoittui vain Suomen peleihin, nyt sitä shaissea tulee joka katkolla. Joutuu laittaa äänettömälle aina mainoksen ajaksi ettei kasetti sekoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lidlin mainos, jossa paksulla äijällä on kuminen mummonaamari ja joku märkivä haava leuan alla - yöks!
Mitenkähän tästä mainoksesta ei ole transväki nostanaut metakkaa kun sukupuolen vaihtamista näin pilkataan? Jenkeissä tai briteissä takana tämä olisi jo katastrofin mitoissa.
Suomella on toivoa, olemme varmaan lähtökohtaisesti enemmän tolkun ihmisiä.
Olen mietiskellyt (naureskellut) samaa asiaa. Mistä me enää tiedämme, milloin kyseessä on vitsi ja milloin setätäti on tosissaan naisten vaatteissa? Samalta kuitenkin näyttävät ne tosissaan näin pukeutuvat kuin nämä hupiversiotkin. Samoin miehet naisten vaatteissa jonain vitsinä näissä nykyisissä sketsiohjelmissa. Ihan samat vaaleat peruukit/hiuslisäkkeet, jättisilarit, kilometrin pituiset kynnet ja ripset sekä tuplahuulet ja järkyt mekot niillä "oikeillakin" vaihtajilla on.
Laittakaa nyt vaikka Post It -lappu otsaan, milloin saa nauraa ja milloin tämä näky pitää ottaa tosissaan. Menee muuten liian vaikeaksi.
Meitsille ärsyttävimpiä ovat ainakin Tuubissa esitettävät, yleensä täyttä hevonpaskaa olevat huuhaahoitomainokset. Ihmettelen suuresti että on ilmeisesti melko rutkasti tyyppejä joihin nuo melodramaattiset vuodatukset uppoavat kuin veitsi kuumaan voihin, esim:
https://bettervisionway.com/researchNR/?s2=
😆
Mm-kisat -23 kirjoitti:
Ihmisen juhla-aikaa kun mainoksista henkilökohtaisesti kaikkien aikojen ärsyttävin Moi:in " murr...murrrrrrrrrrrrrrrrrrr " soi joka V:n mainoskatkolla lätkän mm-kisoissa. Aikaisemmin rajoittui vain Suomen peleihin, nyt sitä shaissea tulee joka katkolla. Joutuu laittaa äänettömälle aina mainoksen ajaksi ettei kasetti sekoa.
Minä olen varmaan niitä harvoja, jotka on tykännyt tuosta Moi pallosta tähän asti. Tuo murrrrr kuulostaa siltä, että joku kurluttaisi räkää kurkussa.
Jälleen pyörii vagisan ym voiteet!! On se kummaa kun sitä pitää niin mainostaa. Me akat osataan kyllä mennä apteekkiin jos ihan tarvii ostaa. On ikävää , kun lapsetkin katsovat tv , ja tuollainen em... tin mainos pyörii jatkuvasti. Miehetkö ne noita mainoksia näyttää ja tekevät!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku vesi mainos. Hullu nainen sekoilee himassaan ja hirveät musiikit siihen päälle.
Elokuvissa kun olen käynyt niin joka näytös alkaa sillä mainoksella. Tosi häiriintynyt mainos."Jos olet janoinen niin olet jotain tehnyt oikein"
(Jotenkin tohon suuntaan sen mainoksen slogan meni)Näköjään tämäkään ei kaikille avaudu! Nainen on juuri harrastanut villiä seksiä ja on siksi janoinen! Käy juomassa keittiössä miehen paita vetäistynä päälleen! Ja mies on suihkussa; kuuluu loppukuvassa!
Omituinen se naisen juomisasento.
Muuten nainen on varsin viehättävä ja veikeilevän näköinen, piristävä poikkeus nykymainonnassa.
Kaikki lapsen äänelle dupattu on ärsyttävää. Myös Tomi Björckin ruokamainokset joissa nainen puhuu Björckin äänellä. Wtf?
Samaa mietin. Miksi tuollainen mainos on tehty? Foodora meni boikottiin kun näin tuon mainoksen. Emme todellakaan tarvitse enempää tätä *koska minä haluan* ajattelua, sitä on jo liikaakin nykymaailmassa.