Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12904)
herkkua herkkua halpaa halpaa pirkkaa pirkkaa...
Jos kutiaa älä raavi. Abobaase kuivalle ja herkälle alapäälle.
Ja sitten se Sara löytyi Reinotossut jalassa rannasta hukuttautuneena. Tuli niin paha mieli että itkuvirren inautin.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti samsungin ylipitkä mainos: " kaikki alko mun kaverin bileistä. -Hei voitsä lähettää ton mulle? -Tottakai! -Can you send me that? -Sure!"
Tulee JOKA välissä. Paras oli kun kävin leffassa niin tulee se kuulutus etyä ettehän pidä matkapuhelimia päällä näytöksen aikana.
Ja sitten- ylläri ylläri ,toi mainos pamahtaa valkokankaalle 🙄
Jos joku on typerää, niin livekonsertissa kuvaaminen.
Väsyneimpiä ihmsiä ovat ne, jotka katsevat konserttia kännykkänsä kautta.
Mitäpä sitä turhaan ammattilaiskalustolla tehtyä tallennetta odottamaan.
Lotus Embo, jossa karvainen mielikuvitusystävä seikkailee saksalaisen pikkupojan kanssa.
Ärsyttävin mainos pitkään aikaan oli muistaakseni jenkkipurkkamainos, missä läväytettiin niin selvästi päin naamaa että tässähän ei se itse purkka ole tärkeintä vaan nykyajan poliittinen oikea sanoma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka aloitti. Ihmeen paljon joitakin vaan ärsyttää jos tuleekin väliin tarjoamaan jotain toisenlaista näkemystä. Alas on kaikkea painettava vaan.
3730 kun kerran kysyit.
Näköjään taas muuttunut eli nyt 3725.
Keskustan vaalimainos jossa jankataan eteenpäin. Typerä, amatöörimäinen ja sisällötön.
Vierailija kirjoitti:
MIKSI ET YLLÄTTÄISI HEITÄKIN
Tuo ei ole edes suomea.
On se suomea, mutta vähän kömpelö lause siinä yhteydessä mihin se on tarkoitettu.
Nötkötti kirjoitti:
Rahalaitos.fi
Ei mainos itsessään, vaan se että se tulee joidenkin ohjelmien jokaisella mainoskatkolla.
Se nainen muuten näyttää täydelliseltä Sanna Marinin kaksoisolennolta.
No ei kyllä näytä sinne päinkään. Ellei noita rahalaitoksen naisia ole useampi, Sannan näköistä en ole nähnyt.
All of them. Ääni pois aina mainosten ajaksi.
Se missä kaksostädit raakkuu teennäisissä tilanteissa tosi teennäisesti:
Laadukkaita lääkkeitä. Edulli SESTI.
Ne Fairyn vihreät tipat jotka sanoo hei, kaveri ja muuta huonosti suomennettua ällötystä.
Ja että kun et huuhtase, voit säästää jopa 25 litraa vettä (missä ajassa?) - mitä väliä täällä Suomessa! Ja sitten voit käyttää tosi jytyä konepesuainetta, joka on paljon pahempi ympäristölle kuin se huuhtelu olisi 🙄
IKEA!
Syntymän jälkeen sinut sinne kannetaan....ei jumalauta.
Tällaista kun sössöttää vielä pahasti ässävikainen tyttö, niin ärsytyskynnys on ylitetty.
"IKEA!
Syntymän jälkeen sinut sinne kannetaan....ei jumalauta.
Tällaista kun sössöttää vielä pahasti ässävikainen tyttö, niin ärsytyskynnys on ylitetty."
Ikean mainos on mielenterveysongelmista kärsivän tekemä.
Helmi Kotipalvelu. Ei tuo auta. Pikemminkin vaimo voisi etsiskellä jotain hyvää asianajotoimistoa avioeroa varten. Mies on ilmeisesti kauhea mulqqu.
Herkkua herkkua halpaa pirkkaa pom pom pom pom pom pom halpaa halpaa pirkkaa pirkkaa pom pom pom.
Kaiken lisäksi se kuiskaamalla puhuminen aiheuttaa kuulijassa jopa fyysisesti pahan olon.