Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12904)
Pepsi Max "tititäätää tititäätää". Että osaa olla ärsyttävä ääni.
Taas meni yksi tuote ostoa vältettävien listalle.
K-market rakastaa ihan koko maailmaa ja tulee minunkin kotiini hoitamaan kaikki ongelmat- Oikeasti on vain keskitavallinen lähikauppa. Kumma kun törkeä valehtelu on hyväksyttävä mainontakeino?
Vierailija kirjoitti:
Oikotien mainos, missä se pitkä (kuka näyttelijä se muuten on) tumma mies esittää ylimielistä ja työntekijöitään halveksivaa tyyppiä.
Itse asiassa harvinaisen hyviä nuo mainokset. Varsinkin se hei tänä vuonna ei sitten ole lomia ollenkaan joo mmm joo niin siis mulla on.
Itse tallennan kaikki katsomani ohjelmat. Ei tarvitse katsoa yhtä ainutta mainosta.
Olen tehnyt niin jo vuosia, suosittelen.
Menee vähän vierestä, mutta e-mail mainokset, jossa otsikossa sanotaan "ilmainen toimitus" mutta kun alkaa tilaamaan tai ehtii lukea pienen printin, onkin ehto, että ilmainen toimitus JOS tilaat 100€ 69€ 50€ tai jotain.
IKEAn "puoli tuntia" kestävä mainos jossa kannetaan huonekaluja jonnekin rannalle.
Täysin järjetön ja luotaantyöntävä tekele.
Se mobile-maksutapa jossa vain pyyhkäistään ruutua- eikö muka ensin tarvitse edes laittaa että paljonko maksetaan ja kenelle? Että huitaiset ruutua ja maksu osaa mennä aiottuun paikkaan ja oikean kokoisena? sutkia vääristelyä - joten vauviksella tykättäneen?
Oliko meillä sama matka mutta nyt tais tulla rotkonreuna matkustajille kiitti Antti ja hyppäs linjurista ulos.
Vierailija kirjoitti:
Se mobile-maksutapa jossa vain pyyhkäistään ruutua- eikö muka ensin tarvitse edes laittaa että paljonko maksetaan ja kenelle? Että huitaiset ruutua ja maksu osaa mennä aiottuun paikkaan ja oikean kokoisena? sutkia vääristelyä - joten vauviksella tykättäneen?
Siis tietenkin molempien osapuolten täytyy olla rekisteröityneitä käyttäjiä palvelussa, jotta maksu osaa mennä oikeaan paikkaan.
Telian mainos: " asiakkaalla on asiaa..."
Shithousery kirjoitti:
S-Market ja Taneli Mäkelä. Raivostuttavin mainos mitä ikinä nähnyt ja se helvetin ankea piano siinä.. ei sovi yhtään tunnelmaan. Meni päivä pilalle ku aloin miettimään
Näissä on jotenkin kaikki pielessä. Hidastus jossa on kauheasti tapahtuvinaan kaikkea on kai köyhänmiehen versio niistä mainoksista joissa on pysäytyskuva jossa on kovasti tapahtuvinaan kaikenlaista ja sitä sitten käännellään eri kulmista. Ja sitten näistä on yritetty tehdä jotain sentimentaalisia nyyhkytarinoita löysine pianotaustoineen ja joita kuitenkin selostaa Taneli Mäkelä joka on mahdollisimman kaukana jostain herkästä tunteisiinvetoajasta
Vierailija kirjoitti:
Kaikki firmat kilpajuoksevat korostamaan wokeuttansa- tietysti vasta nyt kun siitä on kaupallista hyötyä.
Joka hiton mainoksessa jotain hyvistelevää sädekehän kiillotusta, vaikka varmasti jokaikinen aivoilla varustettu tajuaa, että rahanhimossa pesaistaan julkisivua.
Joo, KAIKKI on nyt myös NIIIN vastuullista. Tosin sitä ei avata millään tavalla että miten ollaan vastuullisia muuten kuin mainoksen käsikirjoituksessa sanotaan että ollaan vastuullisia.
Vierailija kirjoitti:
Se ummetuslääkemainos, jossa ukko naama irvessä vessan pöntöllä vääntämässä, kunnes tulee helpotus. Eikös vessa ole paikka, johon keisarikin haluaa mennä yksin?
Järkyttävä on sekin mainos, jossa ankkamies räjäyttää wc-pöntön ja tilalle loihditaan hohtavan valkoinen.
Miettinyt kun tehnyt kivasti avustajakeikkoja eri Tv-sarjoissa ja elokuvissa, mutten mainoksissa toistaiseksi, mutta arveluttaa kyllä haluaisiko ummetuslääkemainoksissa esiintyä. Noista varmaan saisi kuulla tutuilta jälkeenpäin.
Ne on kaikki ärsyttäviä. Mua ärsyttää kaikki. Ihan kaikki.
Vierailija kirjoitti:
K-market rakastaa ihan koko maailmaa ja tulee minunkin kotiini hoitamaan kaikki ongelmat- Oikeasti on vain keskitavallinen lähikauppa. Kumma kun törkeä valehtelu on hyväksyttävä mainontakeino?
Ongelmia aiheuttaa lisää. Kallis kuin mikä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ehkä ärsyttävin, mutta sellainen joka kirpaisee syvältä on tämä uusin Lempi-siivousfirman mainos jossa nainen pitelee vauvaa sylissään ja mies selittää ovella kuinka nainen on tehnyt kaiken väärin tiskikoneen täytöstä löhtien. Miehestä tulee pelottavan hyvin mieleen eksäni, joka oli juuri tuollainen. Hui!
olin tulossa sanomaan tätä! ja sit se mies vielä kehtaa lähtee harrastamaan ja jättää tän ilmiselvästi väsyneen äidin hoitamaan vauvaa. en ymmärtänyt tän mainoksen pointtia, joo tilaa kotisiivous ni arki helpottaa mutta miksi sitä äitiä syyllistetään niin paljon ja hänen pitäs tehä kaikki?
"Pitääkö munkin kirjautua?" Veikkauksen mainos.
Riippuu varmaan siitä, onko kyseessä luostarista tullut munkki vai leivonnainen. Ensimmäisen pitää kirjautua, toisen ei.
Kariniemen lihamainokset, joissa soitetaan kukkopilliä epävireisesti lopussa. Olen niin täynnä tuota piipitystä!
Minusta mainoksiin ei pitäisi laittaa huonoa musiikkia huumorilla. Kerran se puree, mutta kun sen joutuu katsomaan monta kertaa, niin huonosti laulettu tai muuten tahallaan huonosti tehty musa alkaa ärsyttää. Niin kuin se Elisan mainos, jossa oltiin flyygelin kanssa hiekkarannalla ja nainen lauloi epävireisesti ja dramaattisesti huonoa sävellystä. Ilmeisesti haluttiin olla huvittavia, "tehdä yli" huumorilla. Ei hauskaa enää kymmenen katselukerran jälkeen.
Kaikki on ärsyttäviä. Istun tässä sohvalla läppäri sylissä ja laitan telkkarin äänettömälle aina mainosten aikaan. En siis katso yhtäkään mainosta.
Nykyään vielä joissakin ohjelmissa sanotaan, että seuraavaksi kaupallisia tiedotteita, jonka sanonnan Jukka Virtanen lanseerasi jo ajat sitten Levyraati-ohjelmassa.
- mummo -
Verisure - se missä idioottipennut saa aikaan melkein tulipalon ja se "taksikeskus-miesääni" sanoo miellyttävällä äänellä palokunnan olevan tulossa. Ei mee noin.
Ja mainos tulee kokoajan joka kanavalla.