Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (13190)
MIKSI ET YLLÄTTÄISI HEITÄKIN
Tuo ei ole edes suomea.
Uusin dildomainos jossa heilutellaan kumijortikkaa ja miten olis AAAAAAHHHHHHH on järkyttävää pskaa, lopettasivat jo. Joo en ole estoinen täti-ihminen mutta noit ei vaan jaksa!!
Rahalaitos.fi
Ei mainos itsessään, vaan se että se tulee joidenkin ohjelmien jokaisella mainoskatkolla.
Se nainen muuten näyttää täydelliseltä Sanna Marinin kaksoisolennolta.
K-ryhmä se jaksaa mainostaa oman kylän kauppaa. Ainakin tässä pikkukaupungissa lopetettiin kaikki muut K- kaupat pikkuhiljaa, kun cittari tuli.
Miksi katsotte mainoksia kun ne ärsyttävät?? En minä viitsi tuhlata aikaani mokomaan roskaan!!
Joku ihmettelee miksi toiset katsoo mainoksia. Ei niitä katso vartavasten, ne tulevat joka mainostauolla jos kaupallista kanavaa katsot. Itse en jaksa räveltää kaukosäätimen kanssa. Muutenkin kädet kutimessa enkä katsele telkkua ilman käsityötä. Yritän mainostauolla keskittyä muuhun, esim. siihen käsityöhön ja sen haasteisiin.
Pampersiin niskapaska varoitus, kyllä osaa ärsyttää.
Tää dna:nhimo himo,himo himo... uutuus! Krääk
mun mielestä kaikki mainokset on ärsyttäviä,jotkut niin paljon ,etten ihan niiden mainosten takia osta niitä tuotteita,tuntuu ettei halua sponssata niitä firmoja jotka maksaa joidenkin idioottien tekemistä mainoksista jotka vielä aliarvioivat kuluttajien älykkyyttä...
Sortterin rallimainos. Sortterilla säästettiin satasia, sanoo pikkuoravaäänellä joku mimmi. (Joku missi....?)
Oletteko huomanneet näkymättömiä ruokajäämiä puhtaissa astioissa? Toinen on. Tällä pesuaineella pidät tiskikoneesi puhtaana?
Kariniemen kukkopillimainos.
Subwayn long foot tjsp mainos:" tää on niin iso ettei edes mahdu tähän mainokseen " honottavalla äänellä. En osta!
Ei ehkä ärsyttävin, mutta sellainen joka kirpaisee syvältä on tämä uusin Lempi-siivousfirman mainos jossa nainen pitelee vauvaa sylissään ja mies selittää ovella kuinka nainen on tehnyt kaiken väärin tiskikoneen täytöstä löhtien. Miehestä tulee pelottavan hyvin mieleen eksäni, joka oli juuri tuollainen. Hui!
Cittari Hoitaa. En tiedä kumpi on pahempi, Taneli Mäkelä vääntämässä naamaansa Mitäs teillä syödään tänään vai tämä mä hoidan mä hoidan hoilotus taustalla.
Ihme sarja-alapeukuttaja täällä taas, siis ihan asiallisillekin kommenteille.
Haukkua pitäis vaan kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme sarja-alapeukuttaja täällä taas, siis ihan asiallisillekin kommenteille.
Haukkua pitäis vaan kaikkia.
Sori mutta ärsyttää omien mielipiteidensä sarjapeukutus.
Vierailija kirjoitti:
Sortterin rallimainos. Sortterilla säästettiin satasia, sanoo pikkuoravaäänellä joku mimmi. (Joku missi....?)
Niin siis tässä.
Ikean uusin jossa teennäisen kuuloinen nainen sössöttää, yäk