Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12609)
Se missä isä ja lapset ovat innoissaan että ovat jumissa autossa lumipenkassa. ABC:n mainos, juu ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko sitä vita e brota mainostaa vähemmän. On mainostettu jovuosia enkä erityisesti niistä mainoksista tykkää.
Tässä on se juttu, että kohderyhmä on eläkeläiset tai sen iän lähellä olevat. Ne luulee, että Vitaeprolla saa nuoruuden takaisin tai ainakin hidastaa vanhenemista. Se kiehtoo. Että jospa mullekin käy noin!
Olin yhdessä vaiheessa vastaavassa firmassa duunissa vähän aikaa ja huomasin että vanhemmille ihmisille saa puhua ihan mitä vaan! Ne pitää tilausten vastaanottajaa melkein lääkärinä ja HALUAA uskoa, että he löysivät nyt nuoruutta takaavat pillerin.
Paskaa! Vanhempia ihmisiä pidetään edelleen typerinä ja herkkäuskoisina.
Mua inhotti se duuni. Onneksi olin sopinut vain lyhyen pestin
Se ei siis ollut Vitaepro, mutta moni asiakas halusi uskoa, että samaa kamaa on mutta hän ostaakin tätä halvemmalla hihhii.
Mä oon itsekin eläkkeellä nyt ja näen selkeästi monet asiat, joissa vanhempia ihmisiä kusetetaan.
Sä voit Vitaepron sijasta uskoa ihan mihin haluat. Sama teho tulee!!!! Usko vaikka mustikoihin ja muihin marjoihin. Sama asia.
Mä en missään nimessä lähtis noihin kotkotuksiin. Syön kyllä Multivita 50+ pillerin päivittäin, mutta niitäkin jaksoittain enkä sure, jos ei rahat aina siihen riitä. Nyt ostin 100 kpl hintaan 10,90 tarjouksesta apteekissa.
Mä vähän epäilen, ettei täältä monikaan terveenä hautaan pääse.
Aveeno rasvamainos. Siinä on Kaalimato naisen ääni eli rasva saa aivan uuden merkityksen.
Fonum puhelimien mainos missä se ääliön oloinen nuorimies hukkuu altaaseen. Miten se ressukan kuolema liittyy puhelimiin? Kyllä pitää olla mielenvikaista sakkia.
Miksiköhän hammastahnoja aina on mainostettu niin paljon. Joskus hieman jos ei ihan ärsytä niin ihmetyttää. Vähempikin riittäisi.
Ihan kaikki! Hermot ei kerta kaikkiaan kestä! Ihmisiä tyhmennetään huudetuilla idioottimaisilla mainoksilla.
Mun poika tykkää katella vanhoja mainoksia. 70 ja 80 lukujen mainokset oli muuten viihdyttäviä.
Heikki Kinnusen nakkimainos 70-luvulta on melkein legendaarinen mainos.
Hesburgerin valkosipulimajoneesi: "Tähän väliin ei saa pysäköidä. Tähän väliin tulee Hesburgerin valkosipuli hampurilainen" tjp ja kaikki muut kyseisen mainoksen versiot 🤬
Kaikki kukautissuoja- ja virtsankarkailusuoja mainokset. Ihmiset osaavat ko. suojia ostaa. On luonnon luoma pakko!
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kukautissuoja- ja virtsankarkailusuoja mainokset. Ihmiset osaavat ko. suojia ostaa. On luonnon luoma pakko!
jep ja jos on pakko valita, niin mieluummin ne ysärin sininen neste mainokset kun nykyiset veret silmille tyyli..hrr..ja olen nainen.
kaikki liian graafiset tai siihen viittaavat mainokset: wc-raikastimet, niskapskat tms.
Kaikki K-kaupan lässytys -äänellä tehdyt mainokset.. ykä refleksiä pukkaa kun kuulee
Ikean mainos missä huonekaluja raahataan pitkin kaislikkoa ja metsää. Ihan päin honkia, vie ajatukset ihan väärille urille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko sitä vita e brota mainostaa vähemmän. On mainostettu jovuosia enkä erityisesti niistä mainoksista tykkää.
Tässä on se juttu, että kohderyhmä on eläkeläiset tai sen iän lähellä olevat. Ne luulee, että Vitaeprolla saa nuoruuden takaisin tai ainakin hidastaa vanhenemista. Se kiehtoo. Että jospa mullekin käy noin!
Olin yhdessä vaiheessa vastaavassa firmassa duunissa vähän aikaa ja huomasin että vanhemmille ihmisille saa puhua ihan mitä vaan! Ne pitää tilausten vastaanottajaa melkein lääkärinä ja HALUAA uskoa, että he löysivät nyt nuoruutta takaavat pillerin.
Paskaa! Vanhempia ihmisiä pidetään edelleen typerinä ja herkkäuskoisina.
Mua inhotti se duuni. Onneksi olin sopinut vain lyhyen pestinSe ei siis ollut Vitaepro, mutta moni asiakas halusi uskoa, että samaa kamaa on mutta hän ostaakin tätä halvemmalla hihhii.
Mä oon itsekin eläkkeellä nyt ja näen selkeästi monet asiat, joissa vanhempia ihmisiä kusetetaan.Sä voit Vitaepron sijasta uskoa ihan mihin haluat. Sama teho tulee!!!! Usko vaikka mustikoihin ja muihin marjoihin. Sama asia.
Mä en missään nimessä lähtis noihin kotkotuksiin. Syön kyllä Multivita 50+ pillerin päivittäin, mutta niitäkin jaksoittain enkä sure, jos ei rahat aina siihen riitä. Nyt ostin 100 kpl hintaan 10,90 tarjouksesta apteekissa.Mä vähän epäilen, ettei täältä monikaan terveenä hautaan pääse.
"Paskaa! Vanhempia ihmisiä pidetään edelleen typerinä ja herkkäuskoisina." Kirjoituksesi perusteellahan näin juuri on.
Melko yksimielisiä tuomioita mainokset näyttää saavan, ja silti mainostoimistot suoltaa käsittämättömiä tekeleitä, joilla on negatiivinen vaikutus. Yleisesti ärsyttää mainos, missä aliarvioidaan aikuisen ihmisen älykkyys (aikuisethan noita ostopäätöksiä tekee). Itse olen laittanut erilaisia karvakamuja mainoksissaan käyttävät paskapaperit boikottiin, ja vaihtanut Lidliin. Samoin Fairyn vihreä Fairy-tippa höpöttämässä aikuiselle, ett "hei kaveri". Specsaversin mukahauskat mainokset on takaa, keskeltä ja syvältä. Prisman mainokset herättää myötähäpeää. Ja monet päälleliimatut vähemmistötyrkytykset (jenkki, R-kioski, McDonalds jne.) - huh huh, mitä ne ajattelee.
Aivan järkyttävää skeidaa noi k-ryhmän mainokset. Miten onnistuu kerta toisensa jälkeen tekemään entistä ärsyttävämmän mainoksen!? Ensin oli se oman kylän kauppa lässytys, sitten herkkukauppa halpa kauppa ja nyt sit joku pom pom pom musiikki. Ja tietty näiden yhdistelmä grrrr 🤬😡
Aamiainen (pankissa)
Lounas (pankissa)
Ensitreffit (pankissa)
Pikapano (pankissa)
Eiköhän tänne saa sanoa vanhempiakin mainoksia vaikka ennen oli paremmin mainosten kanssa paitsi ettei ihan.
Mainos yli 20 vuoden takaa jossa nainen paistaa pullia kunnes palohälytin alkaa soimaan ja soittaa jotain ikivihreää iskelmää, en äkkiä muista mitä. Kuitenkin tuossa taidettiin Vaasan tuotteita kuten pullia ja pasteijoita mainostaa. Edelleenkin soi korvissa silloin tällöin se palohälytin ja on tuo Youtubessakin tullut vastaan kun vanhoja mainoksia katselee.